medlem-90636 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Haha, er så pinlig når det kommer en ukontrollert brakar når man er sammen med folk man egentlig ikke kjenner. Og alle later som om de ikke hørte den for å unngå pinligheter :!: Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Haha, kjenner til den ja. Husker også en gang jeg satt på et kjøpesenter på en skikkelig hard og ukomfortabel trebenk. Var litt lett fyllesjuk og tenkte at jeg bare skulle slippe en smygar, men igjen braka det løs så det ble gjenklang i hele senteret. Lyden ble bare enda mer forsterket av den knallharde trebenken. Tror jeg var ute døra på senteret allerde et halvsekund etter braket, var litt ekkelt når det var så masse folk der. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Irriterer meg at tannlegen fant ut av de nedre visdomstennene mine står nesten vannrett på de innerste jekslene mine. Nå må jeg operere dem vekk. Vil ikke operere. Bare ordet gir meg frysninger. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Irriterer meg over EB Games som ringte mens jeg var på vei hjem fra skolen (gleda meg, gleda meg!), der de beklagte at de var utsolgt for GTA IV til PS3, men at de fikk inn mer om rundt to uker til. Jippi, akkurat som jeg gidder og vente. Syns dette var dårlig av EBgames, siden jeg hadde forhåndsbestilt og alt. Men, men. Jeg overlever. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Bandnavn som starter med "The". The car, the flower, the guitar etc. Det er ikke et bra bandnavn fordi du bare valgte et tilfeldig substantiv og satte det i bestemt form! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 For å ikke snakke om titler som inneholder "the", "a", "of" og den slags. Gjerne i denne tonen: The Tears of a Dying Angel. Typisk typisk typisk, og jeg hater det. Tatt rett ifra fantasien, såklart. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Irriterer meg over at jeg skal på fest nå på torsdag, med masse folk heg ikke kjenner ! Uee ! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Neeeeeeeeeeeeeei, nei nei nei. Headsettet blei nå nettopp sprengt på ene sida. Så nå er det ikke bass på høyre øreklokk, noe som gjør at det blir anstrengende å høre på musikken. Faen, dette trengte jeg virkelig ikke nå, ikke var headsettet akkurat billig heller. Har jo så klart king size anlegget rett foran meg, men det er ikke akkurat passende å fyre igang det til alle døgnets tider heller, som nå for eksempel. Blir fort 1200kr for et nytt som matcher samme lydkvalitet, huff. Endret 29. april 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Irriterer meg at tannlegen fant ut av de nedre visdomstennene mine står nesten vannrett på de innerste jekslene mine. Nå må jeg operere dem vekk. Vil ikke operere. Bare ordet gir meg frysninger. Oioioi... her har du virkelig noe å "glede" deg til Tennene må knuses, du kan jo tenke deg hvordan det høres ut når lyden forplanter seg i kraniet ditt. Så plukkes de ut bit for bit. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) STF! Jeg skal ta 2 stk. om kort tid. Selv om det skal bli deilig å endelig få ut resten så gruer jeg meg som faen. Endret 29. april 2008 av Camron Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Aah, jeg gruer meg til å ta visdomstennene mine. Som om ikke jeg hadde tannlegeskrekk nok fra før, liksom. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Aah, jeg gruer meg til å ta visdomstennene mine. Som om ikke jeg hadde tannlegeskrekk nok fra før, liksom. Uff... Får kun en visdomstann. Hvor mange tenner må du ta? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Mest sannsynlig alle. :'D Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Folk som får barn med egne barn og stenger dem inne i 24 år. 24 jævla år! Det er 1 år lenger en jeg har levd til nå Snakker om Dungeon Master Fetish Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Noen få ting som irriterer meg: 1. Når du søker med de forskellige søkemotorene, tar de ikke med for eksempel "The", "A", "That", "I", tall, osv. Dette irriterer meg noe sinnsykt. 2. Folk som ikke klarer å slutte å bry seg om ting som de faen meg ikke har noe med, som for eksempel hva du gjør i fritiden eller på skolen. 3. Mødre som konstant spør det samme spørsmålet et par millioner ganger før de til slutt blir sure fordi du enten ikke gidder å svare, eller svarer at du allerede har sagt det et par tusen ganger. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 At jeg ikke har en dritt å ha på meg på russedåpen ikveld.... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Folk som får barn med egne barn og stenger dem inne i 24 år. 24 jævla år! Det er 1 år lenger en jeg har levd til nå Snakker om Dungeon Master Fetish Pluss de 7 ungene som ble født der. Stakkars unger og jente Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 At saksbehandleren min på "jobb" kjefter på meg fordi hun ikke har mental kapasitet nok til å holde avtaler hun har lagd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg