Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje hun kjenner han ;) Eller kanskje Michael har tatt på henne ?

 

Er dette ett dårlig forsøk på å være morsom eller? Jøss, at det går an.. TRAGISK!

 

Til dere andre som skrev at jeg var dobbelmoralsk: Svaret på om at noen her mener at jeg har skrevet at Michael er skyldig ble ryddet bort, så da får jeg svare igjen. Jeg skrev jo at det var Katt Williams som sa det, og jeg skrev at jeg deler mistanken med han, dvs. at jeg mistenker at han er skyldig. Jeg har ikke sagt at han ER skyldig... Bare så det er klart.

Lenke til kommentar

Det kan være fordi det er 1 av de 10 ferdige avartarene du kan velge som ligger inne som standard på forumet :innocent: Jeg ble lei av den kjipe avartaren med bilde av meg på, og orka ikke lage ny .

 

Irriterer meg over at jeg har kjempevondt i foten.. og i morgen begynner jeg på jobb igjen.

 

Ahah, og så holder jeg på med behandling med noe lilla middel på foten min siden jeg har betennelse, og den farger hele foten min MØRKEBRUN og neglene nesten svarte. Verdens styggeste "selvbruning"

Endret av L_C
Lenke til kommentar

Hater når jeg er så inni hampen fisatrengt og det er folk rundt i nærheten. For å slippe marerittet så prøver jeg diskret å lette på trykket ved å smyge den ut og porsjonere den litt, men plutselig så braker det løs. Har hendt et par ganger hvor jeg hadde planer om å bare smyge den stille ut, men istedet resulterte i et tostemt ukontrollert brøl. Skjer spesielt dagen etter fylla, og det er like flaut hver gang, men jeg lærer aldri.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...