Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jeg alltid gjort, derfor har jeg få gode venner, men mange venninner.

Dette er en venn jeg har hatt siden jeg var lita. Hun har alltid vært sånn.

Virker som jeg er bra nok når hun ikke har noen andre. Er vandt med det nå, men det er utrolig irriterende. En dag sprekker jeg og forteller henne akkurat hva jeg mener.

Jeg er vel ikke sååå kjedelig å være sammen med?? :!:

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Det er sirkus på den forhenværende balløkka her i morra, og natta har en del av sirkusfolka tenkt til å bruke med bilene stående på tomgang rett utenfor vinduet her, fordi de ikke kommer inn på plassen samtidig. O, lykke. Stinkende og ekstremt bråkete, gamle lastebiler kommer til å gjøre natta til et reint helvete. Godt mulig jeg legger meg på sofaen i stua snart, for allerede nå begynner det å gå meg på nervene.

Lenke til kommentar

De som står utenfor rettsalen som demonstranter for at Michael Jackson er uskyldig.. :roll: Hva faen veit de om det?

De kan da ikke vite en dritt om han er pedofil eller ikke? Komikeren Katt Williams sier : "Hvis folk anklager deg for å være pedofil over så lang tid, ja da ER man pedofil.. Det er en grunn til at han har en fornøyelsespark i hagen sin.." og jeg er veldig med på hans mistanke der ja..

 

Latterlig hvordan de bastant kan si "Michael is innocent" bare fordi de mener han er en Jesus i musikken :hrm:

Lenke til kommentar
De som står utenfor rettsalen som demonstranter for at Michael Jackson er uskyldig.. :roll: Hva faen veit de om det?

De kan da ikke vite en dritt om han er pedofil eller ikke? Komikeren Katt Williams sier : "Hvis folk anklager deg for å være pedofil over så lang tid, ja da ER man pedofil.. Det er en grunn til at han har en fornøyelsespark i hagen sin.." og jeg er veldig med på hans mistanke der ja..

 

Latterlig hvordan de bastant kan si "Michael is innocent" bare fordi de mener han er en Jesus i musikken :hrm:

men det å si at han er skyldig basert på at en komiker dro en spøk det er selvfølgelig greit.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...