Sewero Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 At jeg sitter her nå og vet at det venter en cpu kjøler på meg i sandefjord. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Noregs mållag, BUUUUUUURN!!! At det heter noregs mållag er igrunn en bra burn, men tanke på at s-genitiv ikke er spesielt velkommen i nynorsken. S-genitiv er da helt greit å bruke på nynorsk, så sant det er snakk om egennavn. Og Noreg er et egennavn. Hele denne språkstriden som går ut på å rakke ned på det skriftspråket man selv ikke liker, er jo mektig irriterende, for ikke å si bent frem idiotisk. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg skal opp før kl seks i morgen! Burde ha vært til sengs for leenge siden Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) second that.... irriterende å ikke få sove når jeg skal opp tidlig! EDIT: At foten min holder på å ta knekken på meg, og at jeg må ta meg kraftig sammen i utstillingsringen i morgen for å ikke hinke rundt som en krøpling er også rimelig irriterende.. Endret 26. april 2008 av L_C Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Har du prøvd å sove da Det har ikke jeg. heh.. Vi får sparke hverandre i baken... en.. to.. tre.. *spark* Endret 26. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Prøvde ganske lenge også. Måtte gi opp etter å nesten ha slått typen min i hodet og ropt !neeeeeeei" da jeg trodde jeg så valpen hoppe opp i ansiktet hans i skyggen. Valpen skal jo ikke være i senga for den kan falle ned og slå seg.. men så var det bare handa hans .. klødde seg.. At foten min holder på å ta knekken på meg, og at jeg må ta meg kraftig sammen i utstillingsringen i morgen for å ikke hinke rundt som en krøpling er også rimelig irriterende.. Har så vondt i foten at jeg kan stå å ynke meg når det er som verst... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Da blir det vel enda vanskeligere å gå , og det kan bli irriterende i lengden! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er faktisk de som kapper av seg lem.. fordi de føler at den ikke er en del av kroppen Sært. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det irriterer meg at jeg er lettere syllefyk, og har den viktige prøven i morgen, og har lyst til å bruke dagen på alt annet enn å øve, men jeg har dessverre ikke noe valg, siden jeg ikke har somla meg til å gjøre unna øvinga tidligere i uka. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 At Xbox 360'en min har spist litt av Forza Motorsport 2 CD-en min Den er ødelagt ! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det irriterer meg at jeg er lettere syllefyk, og har den viktige prøven i morgen, og har lyst til å bruke dagen på alt annet enn å øve, men jeg har dessverre ikke noe valg, siden jeg ikke har somla meg til å gjøre unna øvinga tidligere i uka. syllefyk faktisk? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det irriterer meg at jeg er lettere syllefyk, og har den viktige prøven i morgen, og har lyst til å bruke dagen på alt annet enn å øve, men jeg har dessverre ikke noe valg, siden jeg ikke har somla meg til å gjøre unna øvinga tidligere i uka. syllefyk faktisk? Ja, faktisk. Syllefyken er en litt mildere form for fyllesyken. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 At Xbox 360'en min har spist litt av Forza Motorsport 2 CD-en min Den er ødelagt ! Kanskje den hinter til at den er sulten? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 At GTA IV er rett rundt hjørnet og jeg har ikke Xbox 360 eller PS3. Grr. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det kommer sikkert et eller annet pakketilbud snart. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 xboxen kommer til å få kjørt seg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 I morgen er det fysikk tentamen Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Uff, lykke til. Har naturfag eksamen :/ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Har Eksamen jeg også ;D Lage radio vignett ;p Endret 27. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg