Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noregs mållag, BUUUUUUURN!!!

At det heter noregs mållag er igrunn en bra burn, men tanke på at s-genitiv ikke er spesielt velkommen i nynorsken.

S-genitiv er da helt greit å bruke på nynorsk, så sant det er snakk om egennavn. Og Noreg er et egennavn.

Hele denne språkstriden som går ut på å rakke ned på det skriftspråket man selv ikke liker, er jo mektig irriterende, for ikke å si bent frem idiotisk.

Lenke til kommentar

second that.... irriterende å ikke få sove når jeg skal opp tidlig!

EDIT: At foten min holder på å ta knekken på meg, og at jeg må ta meg kraftig sammen i utstillingsringen i morgen for å ikke hinke rundt som en krøpling er også rimelig irriterende..

Endret av L_C
Lenke til kommentar

Prøvde ganske lenge også. Måtte gi opp etter å nesten ha slått typen min i hodet og ropt !neeeeeeei" da jeg trodde jeg så valpen hoppe opp i ansiktet hans i skyggen. Valpen skal jo ikke være i senga for den kan falle ned og slå seg.. men så var det bare handa hans .. klødde seg..

At foten min holder på å ta knekken på meg, og at jeg må ta meg kraftig sammen i utstillingsringen i morgen for å ikke hinke rundt som en krøpling er også rimelig irriterende.. Har så vondt i foten at jeg kan stå å ynke meg når det er som verst...

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg er lettere syllefyk, og har den viktige prøven i morgen, og har lyst til å bruke dagen på alt annet enn å øve, men jeg har dessverre ikke noe valg, siden jeg ikke har somla meg til å gjøre unna øvinga tidligere i uka.

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at jeg er lettere syllefyk, og har den viktige prøven i morgen, og har lyst til å bruke dagen på alt annet enn å øve, men jeg har dessverre ikke noe valg, siden jeg ikke har somla meg til å gjøre unna øvinga tidligere i uka.

syllefyk faktisk? :p

Ja, faktisk. :p Syllefyken er en litt mildere form for fyllesyken.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...