the_fire Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kvaliteten på dagens tv-signaler. Ønsker framtiden nå! Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) - Jeg irriterer meg skikkelig over en i klassen. Han følger etter meg, som en flue i øret når du klipper plena. Han har gått i samma bokse i over 2 år. Han byttet for noen uker siden. Ny toårsbokse xD - Jeg irriterer meg over å snakke med mamma, akkurat når jeg har stått opp. - Jeg irriterer meg over internettet som detter ut noen ganger Kommer ikke på mer i farten... Endret 26. april 2008 av php_user Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 - Jeg irriterer meg over å snakke med mamma, akkurat når jeg har stått opp.Ah, samme her. Blir så irritert hver gang mamma prøver å få igang en samtale med meg, før jeg har fått i meg morgenkaffen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Enig med den over. Irriterende med folk som absolutt skal snakke med deg når du har stått opp. Jeg er morgengretten ffs! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 At det er Søndag i morgen Lenke til kommentar
grasmon Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 ja det er noe dritt at søndag er i morra... før nå må jeg gå å tenke på ta mandag er etter søndag og på mandag ere skole....-.- Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Enig med den over. Irriterende med folk som absolutt skal snakke med deg når du har stått opp. Jeg er morgengretten ffs! Enda verre når de presiserer at du er sur og blir skuffa over at du ikke vil diskutere filosofi (sterk overdrivelse). Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det irriterar meg at det er så knapt med tid! Det er så uhorveleg mykje eg skal gjer, men alt for lite tid å gjer det på. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 At jeg ikke finner lommeboka mi Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Over en på laget! Foran andre skal han være så jævlig tøff, også har han egentlig ingen venner, og hver gang han går alene kommer han bort til meg, og skal liksom være "kompis". Får lyst å skyte han av og til! Også mobber han alt jeg gjør, og alt jeg har Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 At jeg ikke kan drikke sukkerfri brus Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Folk som bruker ironi feil. For ikke å snakke om Alaniss Morisetts sang Ironic, som handler om ting som er alt annet enn ironisk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Folk som bruker ironi feil. For ikke å snakke om Alaniss Morisetts sang Ironic, som handler om ting som er alt annet enn ironisk. Er det ikke ironisk? :!: Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Folk som bruker ironi feil. For ikke å snakke om Alaniss Morisetts sang Ironic, som handler om ting som er alt annet enn ironisk. Er det ikke ironisk? :!: Endret 26. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Spis og drikk, ikke whine her! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 pff.. har spist og drukket. ;o Folk som syter over hvor ille eksamen er. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Noregs mållag, BUUUUUUURN!!! Lenke til kommentar
.sere Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Noregs mållag, BUUUUUUURN!!! At det heter noregs mållag er igrunn en bra burn, men tanke på at s-genitiv ikke er spesielt velkommen i nynorsken. Irriterer meg bra over folk jeg omgås som absolutt må lage klask og kvalm ut av alle mulig bagateller. Buu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg