Taxmannen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 719 ... Hehe. Det der var irriterande. Rette på meg slik. Dessutan kan eg nevne at det berre er 106 sider i "ting som er hyggelege". Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 At jeg ikke har noe å gjøre akkurat nå. Vil finne på noe, argh. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvorfor har ikke mine foreldre doktorgrad i noe... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvorfor har ikke mine foreldre doktorgrad i noe... hva er så galt i det? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 At Nytt på Nytt har tatt ferie allerede. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg irriterer meg over hun blonde berta i nytt på nytt. Ah.. hun er så lite morsom Herregud, jeg holdt på å klikke!! De to guttene på tv2s Norske Talenter. Jeg blir så kvalm av veslevoksne dritunger som prøver så hardt for å være artige. Ble skikkelig flau og fikk vondt i magen. Slike burde vært sensurert. Det var like før jeg hoppet inn i tvn og kvelte livskjiten ut av de De var faktisk så ille at jeg gikk på kjøkkenet for å rydde :O Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Synes han "smartingen" som liksom kunne snakke fonetisk baklengs var verre jeg.. for en irriterende "vittigper" Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Trege dataer :-). DUMME DATA! ARGH.....! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Herregud, jeg holdt på å klikke!! De to guttene på tv2s Norske Talenter. Jeg blir så kvalm av veslevoksne dritunger som prøver så hardt for å være artige. Ble skikkelig flau og fikk vondt i magen. Slike burde vært sensurert. Det var like før jeg hoppet inn i tvn og kvelte livskjiten ut av de De var faktisk så ille at jeg gikk på kjøkkenet for å rydde :O Tenkte det same sjølv då eg såg det Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du tenkte på å rydde ja? :!: Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du tenkte på å rydde ja? :!: Hmmm... Tanken var sikkert ikkje so langt vekke Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Det skal jeg love ju at den ikke var Disse guttene kunne fått meg til å gjort det meste tror jeg, så lenge jeg får slippe å se de mer. edit: Jeg går ut i streik. De gikk pina meg videre Endret 25. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Herregud, jeg holdt på å klikke!! De to guttene på tv2s Norske Talenter. Jeg blir så kvalm av veslevoksne dritunger som prøver så hardt for å være artige. Ble skikkelig flau og fikk vondt i magen. Slike burde vært sensurert. Det var like før jeg hoppet inn i tvn og kvelte livskjiten ut av de De var faktisk så ille at jeg gikk på kjøkkenet for å rydde :O Tenkte det same sjølv då eg såg det Hun fjortiz jenta med ballen er fire ganger verre Lenke til kommentar
GeO Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg irriterer meg over hun blonde berta i nytt på nytt. Ah.. hun er så lite morsom Vet du, akkurat dette kunne jeg ikke vært mer enig i. Jeg ønsker meg Anne-Kat. tilbake på skjermen. Linn Skåber er ikke noen morsom teit blondine, hun er bare teit, og forteller flaue vitser. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 At jeg er jæævlig usikker på hva den tingen jeg skal ha om går utpå .. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Søstera mi er grenseløs irriterende. Hver gang jeg er på dataen skal hun også det. Hun skal bare sjekke mailen. Istedet sitter hun på den jævla tryneboka i gud veit hvor lang tid. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg irriterer meg over hun blonde berta i nytt på nytt. Ah.. hun er så lite morsom Vet du, akkurat dette kunne jeg ikke vært mer enig i. Jeg ønsker meg Anne-Kat. tilbake på skjermen. Linn Skåber er ikke noen morsom teit blondine, hun er bare teit, og forteller flaue vitser. Hun prøver så altfor hardt. Ler av sine lite glupe vitser og er egentlig bare kjedelig å høre på. Blir slitsomt i lengden slik som hun prøver. Blæh.. Få tilbake Anne-Kat. hun hadde hvertfall noe å komme med Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Folk som blokkerer hele oppkjørselen fullstendig med SUVen og tilhengeren sin. Jeg tror jaggu jeg må ta en runde i bygget og lære folk litt parkeringsvett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Argh, forkjølelse i kombinasjon med det som forhåpentligvis blir en ny nesepiercing i dag. Dårlig kombo. ._. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sykt "tøffe" gangster-yo's som skater rundt i gatene og TROR de er så jævli tøffe med de jævla capsene sine, blingblingen, musikken.. ÅH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg