Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over hun blonde berta i nytt på nytt. Ah.. hun er så lite morsom :roll:

 

Herregud, jeg holdt på å klikke!! De to guttene på tv2s Norske Talenter. Jeg blir så kvalm av veslevoksne dritunger som prøver så hardt for å være artige.

Ble skikkelig flau og fikk vondt i magen. Slike burde vært sensurert.

Det var like før jeg hoppet inn i tvn og kvelte livskjiten ut av de :wallbash: De var faktisk så ille at jeg gikk på kjøkkenet for å rydde :O

Lenke til kommentar
Herregud, jeg holdt på å klikke!! De to guttene på tv2s Norske Talenter. Jeg blir så kvalm av veslevoksne dritunger som prøver så hardt for å være artige.

Ble skikkelig flau og fikk vondt i magen. Slike burde vært sensurert.

Det var like før jeg hoppet inn i tvn og kvelte livskjiten ut av de :wallbash: De var faktisk så ille at jeg gikk på kjøkkenet for å rydde :O

 

Tenkte det same sjølv då eg såg det :D

Lenke til kommentar
Herregud, jeg holdt på å klikke!! De to guttene på tv2s Norske Talenter. Jeg blir så kvalm av veslevoksne dritunger som prøver så hardt for å være artige.

Ble skikkelig flau og fikk vondt i magen. Slike burde vært sensurert.

Det var like før jeg hoppet inn i tvn og kvelte livskjiten ut av de :wallbash: De var faktisk så ille at jeg gikk på kjøkkenet for å rydde :O

 

Tenkte det same sjølv då eg såg det :D

Hun fjortiz jenta med ballen er fire ganger verre :p

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over hun blonde berta i nytt på nytt. Ah.. hun er så lite morsom :roll:

Vet du, akkurat dette kunne jeg ikke vært mer enig i. Jeg ønsker meg Anne-Kat. tilbake på skjermen. Linn Skåber er ikke noen morsom teit blondine, hun er bare teit, og forteller flaue vitser.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over hun blonde berta i nytt på nytt. Ah.. hun er så lite morsom :roll:

Vet du, akkurat dette kunne jeg ikke vært mer enig i. Jeg ønsker meg Anne-Kat. tilbake på skjermen. Linn Skåber er ikke noen morsom teit blondine, hun er bare teit, og forteller flaue vitser.

Hun prøver så altfor hardt. Ler av sine lite glupe vitser og er egentlig bare kjedelig å høre på. Blir slitsomt i lengden slik som hun prøver.

Blæh.. Få tilbake Anne-Kat. hun hadde hvertfall noe å komme med ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...