Laffe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Same feeling ;( + at her jeg bor, er det nesten ingenting jeg kan ta bilder av,Storby;/ Nei, får nesten ta en liten tur til finland ;D eller alpene Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Vel, det fine (?) med fotografering er at det blir akkurat hva du gjør det til selv. Endret 23. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Vel, det fine (?) med fotografering er at det blir akkurat hva du gjør det til selv. Jepp ! Har kjøpt et fotoblad, håper å få litt inspirasjon derifra ! Rå avatar btw ! Oldboy er en av mine favoritter ! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 At det skal være så vansklig å lage HDR I hvertfall for meg Lenke til kommentar
grasmon Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 noe som iriterer meg er at for eksempel serien bleach bare gir ut serier 1 gag i uka når dom har 5-7 ferdiglagde serier klare... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Irriterer meg over at foto fortsatt er in, og at de fleste "fotografer" (les: alle amatører med kamera) tror de er det beste som har skjedd fotobransjen. Irriterer meg over at folk absolutt skal vise frem hvert jævla bilde de tok av den lusa på det tilfeldige bladet de fant når de gikk fototur i skauen. En annen ting som irriterer meg for tiden er en kamerat som absolutt skal voldta ord og uttrykk. Jeg har liksom fått en DRØMMEOPPGAVE, hvor jeg skal tegne ett DRØMMEDESIGN til ett DRØMMEUTESTED, jeg skal LA FANTASIEN FLYTE. Jeg har sånn der skikkelige FANTASIER om dette DRØMMEPROSJEKTET. Det skal være REALISTISK og UREALISTISK på samme tid, liksom. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hva er gærnt med at foto er in? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 mhm... Foto er da spennende og morsomt, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Foto er en fad, på samme måte som data var for 10 år siden. ALLE skulle utdanne seg innen data, og tjene masse penger. Nå skal ALLE utdanne seg innen fotografi, og tjene masse penger. Ikke lenge til bobla sprekker, det lover jeg dere. Greit nok med de som har det som hobby, men trenger vi virkelig en halv generasjon med fotografer? Endret 23. april 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Svaret: Nei. Men som du sa: som hobby er det greit Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Foto er en fad, på samme måte som data var for 10 år siden. ALLE skulle utdanne seg innen data, og tjene masse penger. Nå skal ALLE utdanne seg innen fotografi, og tjene masse penger. Ikke lenge til bobla sprekker, det lover jeg dere. Greit nok med de som har det som hobby, men trenger vi virkelig en halv generasjon med fotografer? Hvor er det du får detta fra'a? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvor er det du får detta fra'a? haha, det samme lurte jeg på. Er vel bare en irriterende antagelse tenker jeg. Jeg har digitalt speilrefleks med ekstra zoom fordi jeg har 2-3 hunder jeg tar bilder av. Artig å zoome inn når de leker og løper. Hadde det ikke vært for hundene hadde jeg ikke hatt noe å ta bilder av. Har hatt kameraet siden tidlig 2006 og har tatt maks 10 bilder av naturen Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Foto er en fad, på samme måte som data var for 10 år siden. ALLE skulle utdanne seg innen data, og tjene masse penger. Nå skal ALLE utdanne seg innen fotografi, og tjene masse penger. Ikke lenge til bobla sprekker, det lover jeg dere. Greit nok med de som har det som hobby, men trenger vi virkelig en halv generasjon med fotografer? Fotografering har vært populært siden 1800 tallet da. I dont fetch your point. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det irriterer meg at veldig ofte så skal folk alltid forsvare det noen andre irriterer seg over. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Når det backsplasher fra do. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Når det backsplasher fra do. Enig :!: Irriterer meg når jeg må fikse på nettet/ruteren. Har måtte gått opp og ned for å fikse nettet pga dataen er oppe og internettgreine er nede. Brukt alt for mye tid på dette. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ^^ Enig med Gormers, faller ut av nett 10 ganger daglig minst. Problemet løses enkelt: Røske strømkontaktene ut, sette inn igjen. Primitiv fix for the win! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ^^ Enig med Gormers, faller ut av nett 10 ganger daglig minst. Problemet løses enkelt:Røske strømkontaktene ut, sette inn igjen. Primitiv fix for the win! Det klikker ikke så ofte for meg, men når det skjer noe, skjer det hardcore. En ruter sletter innstillinger på modemet når jeg har endret innstillinger på ruteren osv, den trådløse ruteren jeg har blir ofte ikke funnet av pcen osv. Er en del mer, men det verste er at jeg må opp og ned hele tiden hvis jeg skal fikse det, siden jeg kan ikke plugge inn alle kabler samtidig, da meg må trykke på noe i mellomtiden på pcen. Men ville ikke akkurat likt bedre å ha et nett som klikker 10 ganger om dagen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da var engelsktentamen vel gjennomført og den gikk som vanlig rett til hælvette Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 At vi har for mye testosteron i klassen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg