Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Addan: :lol:

 

OnT:

Nettsider som har noe, la oss si reklame, som "følger deg" når du scroller ned og opp. Hvis reklamen "hakker" når jeg scroller, blir jeg irritert.

Grunnen til at det hakker er noe jeg også irriterer meg litt over, hvis det jeg tror er rett.Uten å ha sjekket hvordan de har gjort det, tror jeg de bruker en vanskeligere og lengre kode i JavaScript, når de kan gjøre nesten det samme med fire linjer i CSS, noe som er veldig lett (både lett å gjøre og å forstå) og veldig kort kode.

Jeg har ikke sjekket dette, så hva vet vel jeg?

Lenke til kommentar

Folk som sier "heija" hver gang man logger seg på msn. Jeg er ikke interessert i å småpreike om vær og vind og dagens gjøremål med alle på lista mi, og foretrekker å bruke msn til å gi beskjed til folk dersom det er noe jeg vil eller vi har noe spesiellt å snakke om.

 

ikke slik..

 

heija

gjør på?

går det?

 

blæ

Lenke til kommentar
Folk som sier "heija" hver gang man logger seg på msn. Jeg er ikke interessert i å småpreike om vær og vind og dagens gjøremål med alle på lista mi, og foretrekker å bruke msn til å gi beskjed til folk dersom det er noe jeg vil eller vi har noe spesiellt å snakke om.

 

ikke slik..

 

heija

gjør på?

går det?

 

blæ

 

Delvis einig, men det kjem heilt an på kven det er. Blokkering eller å skrive "ok" tilbake fungerer fint ;)

Endret av Kalvegodt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...