Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Hvis du skal ha macro thomas.. så anbefaler jeg sigmaen(150mm) sin . Men så kommer det jo an på hva du skal fotografere; )

 

Selv så har jeg samme kamera som dere;)

 

 

 

 

Finner ikke ipoden min ;/ har en følelse på at den er blitt stjelt

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle disse halvt-engelsk/halvt-norsk-frasene og ellers de engelsk-setningene som har rota seg på det norske forumet. Det går greit med siteringer fra andre engelsk-talende sider, men for meg så virker det så utrolig skrytete at de må benytte seg av engelsk for å vise så flink de er som klarer å beherske engelsk.

 

Usammenhengende post, men sånt skjer når man ikke klarer å holde hodet kaldt.

Lenke til kommentar

Ferdig med norskprøven min nå jeg. Eller, for 45 min siden ca.

 

På vei hjem irriterte jeg meg over den gamle knarken som bor rett ved siden av skolen. For å komme til parkeringsplassen på baksiden, må vi kjøre gjennom ei lang jævla gate med 30sone, og tror du ikke den idioten står utenfor å inspiserer alle bilene som kjører for fort hver jævla dag. Står der med notatblokka si og noterer nummerskilt. I dag kjørte han bilen sin rett ut i veien, og blokkerte den når jeg kom. Så gikk han bort til meg og skjelte meg regelrett ut og sa at hvis han så meg en eneste gang til skulle han politianmelde.

 

Jeg mener, faen da. Er ikke folk der på denne tiden, og 30 sone på en svær jævel av en vei. Må jo legge på litt for å komme seg frem før sola går ned. For en idiot av en type.

 

Så hva skjer om han anmelder meg, eller noen av oss egentlig? Det er jo hans ord mot vårt, er det ikke? Han kan ikke bevise en dritt. Han er en gammel pensjonert grinebiter som ikke har annet å gjøre enn å plage ungdommen.

Lenke til kommentar
Samtlige av de faste posterne i kategoriene "Politikk og samfunn" og "Religion, filosofi og livssyn". Avskum av aller verste sort. De har alle de verste trekkene fra elevrådsrepresentanter i ungdomsskolen.

Hahaha, jeg skjønner hva du mener.

 

Forresten, irriterer meg at jeg våknet så jævlig tidlig idag når jeg har fri. Og som ikke det var nok er jeg kvalm og jævlig, å spise noe skikkelig er bare glemmesak. Og jeg som skulle på trening idag. Faen. Meget dårlig uke for kroppen min dette her.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Ferdig med norskprøven min nå jeg. Eller, for 45 min siden ca.

 

På vei hjem irriterte jeg meg over den gamle knarken ... Står der med notatblokka si og noterer nummerskilt.

 

Åh, har også vært ute for noen slike. Husker for lenge siden, da jeg gikk på ungdomsskolen. Da var det en gammal tosk som alltid var ute og spanet etter ungdommer på moped. Husker han gikk bort til en gjeng som sto med mopedene sine, og så begynte han å notere ned nummerskilt. Ikke at han faktisk hadde sett dem råkjøre, men han var bare en bitter gammel mann som tydeligvis ikke var ute etter å skaffe seg venner, heller tvert i mot. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...