Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som handler i butikken, har bare kredittkortet med seg og nesten ikke kontanter. Så skal de dra kortet, men fy og skam, det blir avvist. Så står de i 5 minutter, drar kortet femhundreogørten ganger og klør seg i skallen mens de syter over at de vet at det er penger på konto. Til slutt må de gi opp, og gå slukøret fra butikken uten varene, mens jeg har stått og irritert meg lenge i køen bak dem over at de ikke kunne ha innsett slaget tapt tidligere.

 

/rant.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Bahh... skal ha meg en skriver og tok en titt på lefdal. Dermed kommer ennå en ting som irriterer meg grenseløst.

 

At butikker LURER sine kunder for å få mersalg.

NB! Du trenger USB-kabel for å koble skriveren til din PC.

(skriveren kan kobles til via ethernet, usb og trådløst, samt blåtann* (hvis jeg husker rett*)).

 

Man trenger ikke koble til noe, bare konfiguere manuelt på skriveren, så er den klar til f.eks trådløs. (har prøvd)

Lenke til kommentar
Jeg skal si deg det, at noe av den beste musikken vi har faktisk kommer fra (50)-60-70 tallet. I alle fall er det min mening.

Skal ikke si noe på det, men selv hører jeg desidert mest på musikk av nyere dato.

 

Antall album i parantesene.

 

post-48978-1208864944_thumb.jpg

Jeg fikk déjà vu. Har du lagt inn den lista et annet sted her også?

 

Dagens irritasjon: At mitt stykke møkk av en mp3-spiller ÅPENBART ikke støtter USB 2.0, men heller 0.1 eller noe slikt. Trege rask!

Lenke til kommentar

At jeg setter for store krav til meg selv. I tillegg sammeligner jeg meg selv med andre hele tiden, og det er med på å gjøre slik at jeg aldri blir fornøyd med noe som helst. Det irriterer så fryktelig. Skulle virkelig ønske at jeg var mer laid back, tror livet mitt hadde vært mye lettere da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...