AndyF Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 haha kristiansunder eller? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Riktig! Hvor dum kan man bli ? Alle som går på skolen liker populærmusikk, og med en gang de begynner å jobbe går de direkte over til å digge 50'tallsmusikk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Riktig! Hvor dum kan man bli ? Alle som går på skolen liker populærmusikk, og med en gang de begynner å jobbe går de direkte over til å digge 50'tallsmusikk? Ja? Er det ikke sånn det funker da? :') Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Haha XD Kanskje det er jeg som henger etter? Er det noe galt med meg siden jeg i en alder av 22 nyter lokalradioen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Åpenbart. Herregud, begynn å høre på skikkelig musikk, jentunge! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg skal si deg det, at noe av den beste musikken vi har faktisk kommer fra (50)-60-70 tallet. I alle fall er det min mening. De sender da noe brukbart på radioen i ny og ne, men å høre Gunther synge om thongs, eller den siste transjaklede låta fra "DJ Im-a-pussy-guy" snekret sammen i Ejay er ikke akkurat attraktivt. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 60-70s FTW Jeg irriterer meg så enormt over at jeg var hjemme fra jobb i dag, har problemer med magen og såklart rett etter jeg har ringt å sier jeg ikke kommer på jobb, så begynner magen å roe seg. Så skal jeg ned på noe viktig møte/teori på kjøreskolen, noe jeg slettest ikke har lyst til siden jeg har hvert hjemme fra jobb, ser en av mine kollegaer meg så tror dem kanskje jeg skulker elns :\ Hvis jeg ikke går, så må jeg avlyse masse kjøretimer og shit, blæ! Første gang jeg er hjemme fra jobb også, btw... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg skal si deg det, at noe av den beste musikken vi har faktisk kommer fra (50)-60-70 tallet. I alle fall er det min mening. Skal ikke si noe på det, men selv hører jeg desidert mest på musikk av nyere dato. Antall album i parantesene. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skarstad.. Hva slags program er det? Skulle gjerne fått organisert musikken ;p Tom for mat Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Foobar2000. Knallprogram. Endret 22. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kundetelefonen til VPV irriterer meg akkurat nå.. Sitter og hører på "Du står fortsatt i kø, men vår saksbehandler vil snart være ledig. Vennligst vent på svar." Her har jeg og vil sitte i en god stund til.. Også den forferdelige ventemusikken da Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 og drikker av glasset samtidig som de enda har mat i munnen. Skulle trodd de oppvokst i en dyrehage ... Ka faen?! Er det ikke normalt å drikke vann for å svelge ned? Hvilke andre enn Elvis Presley herjet egentlig på 50-tallet? The Beatles, The Who, Rolling Stones og liknende band kom ikke før på 60-tallet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har nå aldri svelgt ned mat med drikke. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har nå aldri svelgt ned mat med drikke. Ikkje eingong dersom du et mat som smakar daud og forderving? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har nå aldri svelgt ned mat med drikke. Ikkje eingong dersom du et mat som smakar daud og forderving? Da spytter man den ut! Jeg har heller aldri tatt drikke i munnen mens det fremdeles var mat der. Styggeste jeg vet er folk som skyller ned brødskiven med melk (dvs drikker melk mens de tygger) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ikkje eingong dersom du et mat som smakar daud og forderving? Unntaktstilfeller teller aldri. Om du spiser en munnfull med tørr kylling eller kalkun skal ikke det settes opp mot å spise potetgull eller popcorn. Selv har jeg problemer med å svelge mat mange ganger og må nesten ta en slurk for å smøre halsen eller hva enn det er som skjer. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dummeste jeg har hørt om. Det er snakk om å spise og drikke så kjapt og effektivt som mulig. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Pleier dere seriøst ikke å ta en slurk vann for å eventuelt få ned en tørr brødskive? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Blir jeg skikkelig lei av å tygge (det skjer overraskende ofte når jeg spiser brød; gud, det er kjedelig) skyller jeg gjerne ned med en munnfull et-eller-annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg