Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal si deg det, at noe av den beste musikken vi har faktisk kommer fra (50)-60-70 tallet. I alle fall er det min mening.

 

De sender da noe brukbart på radioen i ny og ne, men å høre Gunther synge om thongs, eller den siste transjaklede låta fra "DJ Im-a-pussy-guy" snekret sammen i Ejay er ikke akkurat attraktivt.

Lenke til kommentar

60-70s FTW ;)

 

Jeg irriterer meg så enormt over at jeg var hjemme fra jobb i dag, har problemer med magen og såklart rett etter jeg har ringt å sier jeg ikke kommer på jobb, så begynner magen å roe seg.

Så skal jeg ned på noe viktig møte/teori på kjøreskolen, noe jeg slettest ikke har lyst til siden jeg har hvert hjemme fra jobb, ser en av mine kollegaer meg så tror dem kanskje jeg skulker elns :\

Hvis jeg ikke går, så må jeg avlyse masse kjøretimer og shit, blæ!

 

Første gang jeg er hjemme fra jobb også, btw...

Lenke til kommentar

Kundetelefonen til VPV irriterer meg akkurat nå.. Sitter og hører på "Du står fortsatt i kø, men vår saksbehandler vil snart være ledig. Vennligst vent på svar."

 

Her har jeg og vil sitte i en god stund til.. Også den forferdelige ventemusikken da :mad:

Lenke til kommentar
og drikker av glasset samtidig som de enda har mat i munnen. Skulle trodd de oppvokst i en dyrehage ...
Ka faen?! Er det ikke normalt å drikke vann for å svelge ned?

 

 

Hvilke andre enn Elvis Presley herjet egentlig på 50-tallet? The Beatles, The Who, Rolling Stones og liknende band kom ikke før på 60-tallet.

Lenke til kommentar
Ikkje eingong dersom du et mat som smakar daud og forderving?

Unntaktstilfeller teller aldri.

Om du spiser en munnfull med tørr kylling eller kalkun skal ikke det settes opp mot å spise potetgull eller popcorn.

Selv har jeg problemer med å svelge mat mange ganger og må nesten ta en slurk for å smøre halsen eller hva enn det er som skjer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...