Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rutesøkefittesaftfaenskapet til Tide!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :wallbash:

 

Den siste halvtimen av mitt liv! Få den tilbake! SATAN i svartsvidde kukksugerhelvete!

Spør kjentsfolk istedet. ;) Eller ta frem rutetabellen og lag din egen rute. Du er vel såpass kjent her i byn.
Lenke til kommentar
Jeg er også en av de som irriterer meg når jeg leser nynorsk . Orker for eksempel ikke å lese ting i aviser eller blader dersom det er skrevet på nynorsk

Du sug. Nynorsk er berre gøy.

 

Jeg suger. Og nå er det en dårlig ting? På bokmål er det i alle fall ikke negativt :!:

 

Irriterer meg over at jeg har time på sykehuset i morgen, og det er fryktelig vondt ...

Lenke til kommentar
Kvifor istedet for hvorfor, Difor istedet for derfor , and so on...

 

Ikke så vanskelig å forstå?

 

Tror ikke du har skjønt poenget mitt.

 

Hvis Blink-182 leser denne setningen:

Det var en elg i krattet.

 

"Krattet" er det samme på både nynorsk og bokmål. Og siden det står "eller har nynorske ord i seg" i signaturen hans, så kan han jo tolke det som nynorsk. Det er hvordan han utfører denne tolkningen jeg lurer på. Hadde det bare stått "Jeg velger å ikke lese innlegg som står på nynorsk" hadde det vært greit, for da hadde alle skjønt hva han mente, men det er den siste biten som undrer meg.

Lenke til kommentar
Jeg er også en av de som irriterer meg når jeg leser nynorsk . Orker for eksempel ikke å lese ting i aviser eller blader dersom det er skrevet på nynorsk

Du sug. Nynorsk er berre gøy.

Jeg suger. Og nå er det en dårlig ting? På bokmål er det i alle fall ikke negativt :!:

Fuck, du må ikkje skifte avatar heile tida. No trodde eg du var gut igjen. :<

Lenke til kommentar
RØSK MEG I RASSHÅRA! «You have an IP adress conflict with an other shæit on the network». Wut da kewk?

 

Tss. Been there, done that :p

Er en stund siden, så husker ikke hvordan jeg fikset det hele.

Eg slo pepsi-kjøleskapet inn i skjermen (og trykka repair, då), så fiksa det seg.

I my pepsi-kjøleskap. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Synes at de fleste gruppene på Facebook er noe tull. Greit hvis de tilhører en skole man har gått på, eller til noe annet man har et spesielt personlig forhold til.

 

"Vi som liker mat"

"Vi som ikke synes at det er moro at dyr lider"

"Vi som foretrekker å sove fremfor å jogge klokken 5 om morgenen"

etc etc etc ;)

Lenke til kommentar

Blir veldig fort irritert over folk som ikke klarer å spise ordentlig. Som enten spiser med munnen åpen, slafser eller har andre spesielle måter å innta maten på. Dette har ført til at jeg legger fort merke til hvordan folk spiser som igjen gjør at jeg irriterer meg enda mer! Det er en ond sirkel :(

Lenke til kommentar

Har litt å tilføye her jeg også:

 

- Trådløst nettverk og alle problemene det fører med seg.

- Novel-systemet på skolen.

- Jenter som adder meg på Facebook og skriver meldinger som "Heeey, husker du meg fra lørdag!? <3", etter at jeg kanskje rota litt med dem, uten at jeg er ute etter noe seriøst.

- Folk som skriver "forumer" og "leksikoner".

- Folk som spiser som ville dyr; slafser i seg maten med munnen åpen samtidig som de snakker, og drikker av glasset samtidig som de enda har mat i munnen. Skulle trodd de oppvokst i en dyrehage ...

- Folk som tror alt de hører og som ikke eier verken kritisk eller logisk sans.

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar

Irriterende leserinnlegg i avisa i dag. En mann godt opp i årene som mente at lokalradioen måtte få ut fingern og spille litt rolig 50 og 60'tallsmusikk på dagtid istedet for denne nymoderne dritmusikken for unge mennesker. Fordi de unge var på skolen på dagtid alikevel :!: signert "irritert pensjonist" eller noe.

 

Hahah, herregud, trangsynte menneske sier jeg bare.. tror han at folk slutter å høre på musikken de liker den dagen de slutter på skolen kanskje ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...