hawaii2k Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Vikarar som køyrer bussen! Vanlegvis går ikkje bussen frå snuplassen her før eit kvarter etter den eigentleg skal gå. I dag gjekk han på slaget 09.20, som medførte at eg ikkje rakk den. Så du klager på at vikaren fulgte ruten? Jaja, det skal du få lov til. Jeg irriterer meg over sjåfører som er ti minutter etter ruten, og i tilleg på en dag der bussen kommer en gang i timen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg skriver skjelden i denne tråden, men i dag var det noen ting som kvalifiserte. 1) Blink182 sin signatur, linje 1 2) Jeg var i banken for å høre status på det nye visakortet som ble bestilt for 2 uker siden etter at det forrige forsvant. Når jeg kommer i banken får jeg beskjed om at jeg ikke hadde sendt inn bilde. WTF? Jeg forstår ikke hva de mener, hvis jeg måtte ta nytt bilde til kortet skulle man vel tro at jeg kunne få beskjed om det når det var bestilt, men det viste seg å ikke være passbildet, men at hun jeg bestilte kortet hos hadde bestilt et egendesignet kort, og at de som laget kortet ikke hadde mottatt bilde fra meg og derfor ikke sendt det til meg. Det var forøvrig interessant, siden hun jeg bestilte kortet hos ikke hadde gitt beskjed om dette, men derimot sagt at kortet ville være i posten i løpet av en uke. Så jeg måtte bestille et nytt kort IGJEN, og vente enda en uke før jeg slipper å drasse rundt på passet mitt og ta ut penger i banken. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Så du klager på at vikaren fulgte ruten? Jaja, det skal du få lov til. Jeg irriterer meg over sjåfører som er ti minutter etter ruten, og i tilleg på en dag der bussen kommer en gang i timen. På landsbygda er dette litt anleis enn i dei større stadane. Dei to sjåførane som køyrer til vanleg, brukar aldri å køyre før 10 minutt etter dei eigentleg skal, og då har eg innretta meg etter det. Det er jo ikkje noko særleg å stå lenge og fryse når ein veit at bussen kjem 10 minutt for seint. Skal dei følgje ruta, vil bussen uansett måtte stå å vente 10 minutt i nabobygda før den går vidare til skulen. Eg kan stå opp 10 minutt seinare, og bussjåførane får 10 minutt ekstra pause (dei parkerer bussen rett att med husa sine). Alle partar er nøgde. Forstår ikkje kvifor ein ikkje berre kan endre ruta på papiret òg. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 At lommeboka mi med 500 kr i ble stjelt idag og de skulle jeg bruke på en pc del som allerede er bestillt..... Så må bite meg i leppa og gå ned til sjefen og spørre om forskudd etterpå... Håper at det var en av utlendingene her som gjorde det og at jeg finner ut hvem det var, nåde han da. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du håper det er en utlending? Svir det mer hvis det er en arisk nordmann? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hahahah, du håper det er en utlending? Dummeste jeg har hørt.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tenk om det er en utlending som skriver nynorsk, da. Skikkelig pakk. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Eg er vestlending, og brukar i tillegg nynorsk. Kan eg då reknast som utlending kanskje? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hatgrupper på facebook! Gud så teit.. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Synes at de fleste gruppene på Facebook er noe tull. Greit hvis de tilhører en skole man har gått på, eller til noe annet man har et spesielt personlig forhold til. Mistet den nye mobilen (W890i) min i gulvet i kjelleren på lørdag. Gulvet er av litt ru betong, så den fikk seg naturlig nok noen stygge riper. Irriterende, spesielt når slikt skjer i helt edrulig tilstand. Endret 21. april 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Finnes helt sikkert en facebookgruppe for det og. "Vi som har mistet mobilen i gulvet". Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du håper det er en utlending? Svir det mer hvis det er en arisk nordmann? Man må da kunne stole på en etnisk nordmann? Hva skjer med verden om vi ikke kan stole på våre egne. Ingen som stoler på utlendinger likevel, dermed er det greiest om det var en utlending som tok den. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Man må da kunne stole på en etnisk nordmann? Hva skjer med verden om vi ikke kan stole på våre egne. Ingen som stoler på utlendinger likevel, dermed er det greiest om det var en utlending som tok den. Du kaller de ikke skammen og dyra og? :!: Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Irriterer meg over at jeg har en saftig fysikkinnlevering til i morgen, og månedene rundt mai. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Finnes helt sikkert en facebookgruppe for det og. "Vi som har mistet mobilen i gulvet". dessverre. Det nermeste er: Vi som har mstet mobilen vår i fylla og: vi har mista mobilen! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Eg er vestlending, og brukar i tillegg nynorsk. Kan eg då reknast som utlending kanskje? Du er ikke utlending. wannabenynorsker/kverrulant Jeg dør av alle invites jeg får på facebook. Knighthood, hotness, vampires og gud vet hva. Og så irriterer det vettet av meg at jeg nesten klarte å skrive vet med h! hvet...emel? Jeg som hater skrivefeil Kanskje jeg holder på å bli syk? Dysleksi Irriterer meg over at bikkja mi har løpetid som aldri blir ferdig.. æsj Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har også fått samme sykdommen. Merker jeg begynner å dele ord hyppigere. Skvetter like mye hver gang. HJELP! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Eg er vestlending, og brukar i tillegg nynorsk. Kan eg då reknast som utlending kanskje? Du er ikke utlending. wannabenynorsker/kverrulant Forklar kva du meiner med "wannabenynorsker", og kvifor eg er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg