Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... Folk som tror ALLE gidder å være på tryneboka.

 

 

Enig.. Facebook er noe av det verste jeg veit om. Alle får jo vite alt om alle og folk legger ut bilder av deg uten at du vet det, folk du ikke vil ha kontakt med kan finne deg ved ett tastetrykk.. evig mas fra folk "har du facebook?" "hæ?har du ikke facebook?"

Lenke til kommentar
... Folk som tror ALLE gidder å være på tryneboka.

 

 

Enig.. Facebook er noe av det verste jeg veit om. Alle får jo vite alt om alle og folk legger ut bilder av deg uten at du vet det, folk du ikke vil ha kontakt med kan finne deg ved ett tastetrykk.. evig mas fra folk "har du facebook?" "hæ?har du ikke facebook?"

Det er nå bedre enn nettby da :hm:

Lenke til kommentar

Irriterer meg at den rustfrie eisenmann sluttdemperen på bilen min har rustet og det er et hull der etter såvidt ett år!!! Makan, seff er det ikke garanti på den sier butikken... Siste gang jeg donerer 7K til en slik butikk!

 

Trodde at det var garanti på en "rustfri" potte, må ta meg en prat med produsenten.

 

Edit til Blink 182:

Hvis du er sikker på at du er uskyldig, så be de sende demoen til radar...

Endret av camxer
Lenke til kommentar

CS har blitt kjedelig. Bare klaging og banning uten bevis. trenger bare å få ei kompis med på å si at den og den personen cheater. "you have been banned" ;p

 

"Cheater!! OMG du skyt meg gjennom veggen. Hvordan hørte du at jeg var der. Jeg *hoppet* jeg løpte ikke" "hacker. Jeg walket bare" Vet ikke folk at man lager lyd når man drar opp kniven?! ;p

 

 

public <3

Lenke til kommentar

irriterer meg no jævlig over denna dagen!

Hadde kjøpt ny gaffel til sykkelen, som styrerøret var for kort på. Heldighvis får jeg bytta den i en med grei lengde. Men, skulle bytte krone og da slipper jeg ut luft fra gaffelen, og nå er den helt fuckt! Styrerøret på den var og en god del kortere enn det gamle så stemet sitter helt nede på styrelageret noe som er jævlig uvant! Også skulle jeg bytte oppløsning på skjermen i sta, og når jeg satte den på ønsket oppløsning så får jeg noen helvettes striper på tvers av skjermen! Dritt dag :realmad:

Lenke til kommentar

Ungene som bråket som et helvete ikke langt unna vinduet mitt og vekket meg på en søndag jeg skulle sove lenge. Halv åtte! Hvilke syke barn gidder å løpe rundt og leke halv åtte om morgenen på en søndag? Og i tillegg lage infernalsk støy ;|

Endret av vStyle
Lenke til kommentar

At jeg nettop fant ut at skolen jeg har søkt på for almennfaglig påbygging ikke har engelsk. Og jeg trenger Engelskfaget for å få studiekompetansen.

Jeg skal også følge den gamle reformen, og ikke den nye etter hva jeg har hørt.

Heller ingen andre skoler i nærområdet som har påbygning og i tillegg engelsk fag. Makan til idioti. Blir så forbanna :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...