n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Firefox: CTRL-F -> The wall. And you are there. Men ja, er plagsomt med 999 aplikasjoner... Du har jo den lille morsomme boksen til venstre som du bare kan trykke på knappen hvor det står: The Wall. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Høres kanskje naivt ut, men irriterer meg over folk som begynner å røyke/snuse. Hva er poenget? Kan ikke si jeg plutselig har fått lyst til å starte med det noen gang. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 For ikke å nevne narkotika... I dag kjørte jeg bak en ekte "hattkall" . Gammel mann MED hatt i gammel bil, og 50km/t i 70sonen.... yay.. Og ingen muligheter til å kjøre forbi. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 ... Folk som tror ALLE gidder å være på tryneboka. Enig.. Facebook er noe av det verste jeg veit om. Alle får jo vite alt om alle og folk legger ut bilder av deg uten at du vet det, folk du ikke vil ha kontakt med kan finne deg ved ett tastetrykk.. evig mas fra folk "har du facebook?" "hæ?har du ikke facebook?" Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 ... Folk som tror ALLE gidder å være på tryneboka. Enig.. Facebook er noe av det verste jeg veit om. Alle får jo vite alt om alle og folk legger ut bilder av deg uten at du vet det, folk du ikke vil ha kontakt med kan finne deg ved ett tastetrykk.. evig mas fra folk "har du facebook?" "hæ?har du ikke facebook?" Det er nå bedre enn nettby da Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg lå bak en istad som virker som at fyllekjørte, sjanglet og lå 20 under hele tiden, var selvfølgelig ett kvinnfolk på 70+ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg hadde lett ringt inn en svært bekymret samtale til det lokale politikontoret med opplysninger om bilens regnr ! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Også ble jeg akkurat bannet på en cs 1.6 server pga mistanke om cheat når jeg ikke gjorde det, eneste grunnen var at jeg tok admin hele tiden Lenke til kommentar
camxer Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Irriterer meg at den rustfrie eisenmann sluttdemperen på bilen min har rustet og det er et hull der etter såvidt ett år!!! Makan, seff er det ikke garanti på den sier butikken... Siste gang jeg donerer 7K til en slik butikk! Trodde at det var garanti på en "rustfri" potte, må ta meg en prat med produsenten. Edit til Blink 182: Hvis du er sikker på at du er uskyldig, så be de sende demoen til radar... Endret 20. april 2008 av camxer Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 De har ikke tatt demo :S http://www.afterburngold.nl/index.php?site...D=3&lang=nl her er link til siden dems men forstår ikke nederlandsk så får ikke gjort noe. Likte denne serveren siden det er motstand og jeg ligger på top15. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 CS har blitt kjedelig. Bare klaging og banning uten bevis. trenger bare å få ei kompis med på å si at den og den personen cheater. "you have been banned" ;p "Cheater!! OMG du skyt meg gjennom veggen. Hvordan hørte du at jeg var der. Jeg *hoppet* jeg løpte ikke" "hacker. Jeg walket bare" Vet ikke folk at man lager lyd når man drar opp kniven?! ;p public <3 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Sånn jeg gjorde, dette er en cs_assault server så stod backdoor og skøt alle som løp der.. Da ble jeg bekyldt for cheat Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 irriterer meg no jævlig over denna dagen! Hadde kjøpt ny gaffel til sykkelen, som styrerøret var for kort på. Heldighvis får jeg bytta den i en med grei lengde. Men, skulle bytte krone og da slipper jeg ut luft fra gaffelen, og nå er den helt fuckt! Styrerøret på den var og en god del kortere enn det gamle så stemet sitter helt nede på styrelageret noe som er jævlig uvant! Også skulle jeg bytte oppløsning på skjermen i sta, og når jeg satte den på ønsket oppløsning så får jeg noen helvettes striper på tvers av skjermen! Dritt dag Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Irriterer meg over trege levrandører som sier at spillet skal komme tirsdag forgie uke men har fremdeles ikke kommet!!! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Folk som lager så jævlig mye styr bare fordi jeg har klipt meg. Værst er de som absolutt skal ta på håret mitt, bare fordi det er kort. Jævla tilbakestående amøber. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Reklamen til Geox! Eg får lyst å henga meg sjølv kva gong eg ser den. Og den sluttar jo aldri heller! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Vikarar som køyrer bussen! Vanlegvis går ikkje bussen frå snuplassen her før eit kvarter etter den eigentleg skal gå. I dag gjekk han på slaget 09.20, som medførte at eg ikkje rakk den. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Ungene som bråket som et helvete ikke langt unna vinduet mitt og vekket meg på en søndag jeg skulle sove lenge. Halv åtte! Hvilke syke barn gidder å løpe rundt og leke halv åtte om morgenen på en søndag? Og i tillegg lage infernalsk støy ;| Endret 21. april 2008 av vStyle Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 At jeg nettop fant ut at skolen jeg har søkt på for almennfaglig påbygging ikke har engelsk. Og jeg trenger Engelskfaget for å få studiekompetansen. Jeg skal også følge den gamle reformen, og ikke den nye etter hva jeg har hørt. Heller ingen andre skoler i nærområdet som har påbygning og i tillegg engelsk fag. Makan til idioti. Blir så forbanna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg