Melisma Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Folk som legger ut screamers Hater sånt! Hva når gravide eller små barn ser på? De blir jo skremt for livet! Endret 18. april 2008 av Melisma Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 -Ungdommer som leker voksne og skal ta ansvar og "rydde opp i diskusjoner/krangler" etc. -ALLE utlendingene på VÅR skole -folk som overvoldtar-misbruker ordet "chill" -fjortis-gangstere Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) -Ungdommer som leker voksne og skal ta ansvar og "rydde opp i diskusjoner/krangler" etc.-ALLE utlendingene på VÅR skole -folk som overvoldtar-misbruker ordet "chill" -fjortis-gangstere Legg til bruk av altså (ass), liksom og da/atte og vi nærme oss en sannhet. Endret 18. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 -Ungdommer som leker voksne og skal ta ansvar og "rydde opp i diskusjoner/krangler" etc.-ALLE utlendingene på VÅR skole -folk som overvoldtar-misbruker ordet "chill" -fjortis-gangstere Legg til bruk av altså (ass), liksom og da/atte og vi nærme oss en sannhet. Vi glemte også "OMG" ; ) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Analyse irriterer meg. Jeg tror vi har analyse i samtlige fag på skolen nå, norsk, engelsk, samfunnsfag, og alle mediafagene. Jeg tror faen meg gym er det eneste frie faget. Og jeg hater analyse. Så forbanna kjedelig. BAH. Også irriterer jeg meg over lekser. Kjeeedelige lekser. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 At håret mitt greide å bli rosa istedenfor lilla. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Idioter som hver gang de kjøper seg ny telefon skal ha nytt nummer, ikke bare videreføre det gamle. Hva i helsikes er poenget med det? -Prøvde å få tak i deg i går, men var jo pokkern meg umulig! -Åja, jammen jeg har kjøpt ny telefon. - Endret 18. april 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 omg. ja. skjønner ikke vitsen. Jeg har hatt mitt nummer siden jeg fikk min første mobil for snart ti år siden. hoho nå kom jeg til å tenke på hvor mange kroner jeg har brukt på kontaktkort :!: det må være irriterende mange kroner Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Døgnrytmen min er så irriterende og upraktisk som den KAN bli. Legge seg klokken 10 om morgenen for å stå opp igjen 8 om kvelden? Åjada. Være flink å legge seg klokken 2 om natta for en gangs skyld,men likevel sove til 8 om kvelden igjen? yes. 18 timers søvn fikk jeg i natt. Skjønner ikke hva som feiler :/ Hvordan skal jeg fikse dette da? Sitte oppe til klokka 2 imorgen natt,kanskje? Faen det blir hardt.. Ja, og det irriterende med dette her er jo at jeg blir sittende med skjegget i cd-rom'en uten en dritt å ta meg til. Bare sitte her,våken og alene og sture i evigheten.. Seriøst ingenting å gjøre på >< Endret 19. april 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 De helvetes drittungene over Når helga er kommet så liker jeg å sove litt lenge, gjerne til i 12 tiden. Det kom faen ikke på tale i dag, våkna for en time siden av et digert smell og masse lyder. Ikke nok med det, men det fortsetter slik resten av dagen, frem til i 20-21 tiden. Å han kødden som bor der, som jeg leier av, sa det ikke var lytt, faen til bullshit! Tror aldri jeg har hvert mer morgengretten på LENGE akuratt nå. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Folk som legger ut screamers Hater sånt! Hva når gravide eller små barn ser på? De blir jo skremt for livet! Har gravide det lettere for å bli skremt for livet enn andre? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Har ødelagt døgnrytmen jeg også, kom ikke hjem fra byen før rundt 5 i natt, og spiste frokost kl 3 i dag. Ikke så voldsomt ille, men det er drygt nok. Sykkelen pungterte også, så nå må jeg bære sykkelen i 20-30min til nærmeste bensinstasjon etterpå for å fylle luft, gleder meg til den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) At jeg ikke har fått firewire kabelen i posten.. At jeg mangler 50% på lvl 69 før jeg er lvl 70 på wow.. At jeg må rydde rommet.. Ting som jeg ikke irriterer meg over atm: Har hele dagen på å rydde rommet. Status: Rydder rommet.. Endret 19. april 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Irriterer meg også over folk som går med de stygge, grå joggebuksene. For å ikke snakke om pyjamas-bukser. Ser ut som slasker hele gjengen. Jeg er ett stykk stolt slask Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Irriterer meg også over folk som går med de stygge, grå joggebuksene. For å ikke snakke om pyjamas-bukser. Ser ut som slasker hele gjengen. Jeg er ett stykk stolt slask x2 (grå joggebukse altså) Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Folk som legger ut screamers Hater sånt! Hva når gravide eller små barn ser på? De blir jo skremt for livet! Enig, noe av det verste som fins Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Folk som legger ut screamers Hater sånt! Hva når gravide eller små barn ser på? De blir jo skremt for livet! Enig med deg. Det er jo bare irriterende og plagsomt Lenke til kommentar
zennox Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Katta mi. HU ER SÅ LAT. Jeg vil leke. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 De taperne som lager alle de Trivium-hate filmene på youtube! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 TV2 som aldri klarer å være objektive. NRK som aldri lar folk dø. Det digitale bakkenettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg