Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lenge irritert meg over moten på bukser. Saggebukser(eller hva det heter) er en ting, virker ikke som det er SÅ mange jenter/kvinner som bruker de. Men de bruker disse buksene som trykker rævva sammen til en klump. Man kan jo ikke ense en deilig kvinnelig form, nesten som å se et barn med bleie. Skulle jo tro de er redde for å vise sine kvinnelige former.

Så 2 jenter som blotta rævva i et TV innslag på nrk en stund siden og de 2 så helt lik ut med buksene. Problemet at de så likedan ut som alle andre jenter også etter min mening. Så blotta de stumpen og phuihh, den ene hadde DEN nydelige rumpa (den andre hadde også meget bra).

Hvorfor i svarte bruker jenter MED fin rumpe noe slikt, hvorfor deformerer de den til en klump. Er jo stygt i forhold til en bukse som viser frem rumpeballene.

DET irriterer meg ^^

Lenke til kommentar

Blink-182: Man greier da fint å ta på seg en olabukse ved bruk av en hel hånd pluss fire fingre, så det hørtes ut som en dårlig unnskyldning. Hykler.

Det som irriterer meg er de trange, ekle hattene vi må ha på hodet i ferskvareavdelingen. Helsike, føles som jeg har den på enda, fire og en halv time siden jeg tok den av. Og jeg har dusjet for å løse opp håret.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Joggebukser er stygt. Kommer ikke over det, ser ut som en har driti i buksa jo. Forskjell på å slavisk følge moten iforhold til å se ut som en bums. Stygge ting inkluderer tights og pysjbukse.

Spørs hvor "for små" de er det.. :p

Lenke til kommentar
Er tights også ille nå?! Det gir jo DEN kroppen på kvinnfolkan. Skal vi bare gå i dongeri og skjørt da?

Liker det fortsatt ikke. Det ser litt latterlig ut å gå i strømpebukse. Det er forskjell på treningsbukse og joggebukse. Når jeg mener tights mener jeg sånn nylondrit som burde vært brukt til t-skjorte istedet for benplagg. Det overlater for lite til fantasien og tar vekk hele gleden :wee:

Lenke til kommentar

Skjønner tankegangen. Det er nettop derfor jeg liker joggebuksestilen, fordi når jenta endelig "pynter" seg med dongeri eller whatever, så legger alle merke til det. Samme med jenter som går ofte med hestehale og lite sminke.

Endret av prada8
Lenke til kommentar
Skjønner tankegangen. Det er nettop derfor jeg liker joggebuksestilen, fordi når jenta endelig "pynter" seg med dongeri eller whatever, så legger alle merke til det. Samme med jenter som går ofte med hestehale og lite sminke.

Synes joggebuksestilen blir for bomsete. Det er greit at en ikke anstrenger seg, men det er da grenser for skitten man skal fremstå uansett sammenheng. Om en driter i å dusje og bruke parfyme så er det fælt, men om man kler seg direkte latterlig er det plutselig greit?

Go mote :woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...