Atald Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hørt om selvironi? Evt bare ironi. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Irriterer meg over at det er såpass lite å gjøre her at den eneste trimmen blir å gå på dass... Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 -Jålete, femie rasshøl på fotballbaner. -Utlendinger som stjeler plassene våre i garderoben -hip/hop /rap/©rap osvosv -Fjortisfylla -De som HATER andre -Ungdommer som går med kors-smykke og ikke er en SMULE kristen. -At matte-tentamen går ad undas. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) -hip/hop /rap/©rap osvosv Så ufattelig enig. Kan jo slenge med R&B-crap også. Savner BRA musikk som på 70/80-tallet. Liker jo trance, men det er en annen "modus" liksom. Sikkert noen som synes at DET er crap da Endret 18. april 2008 av WarpX Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Så ufattelig enig. Kan jo slenge med R&B-crap også. Savner BRA musikk som på 70/80-tallet. It's called trance (om en ser bort ifra årstallene). Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Selv liker jeg rock og litt hard rock, men ikke sånn jævla emo/death/scream-metal...Det er bare jævlig ; ) Trance hører jeg også litt på, men synes rock er best. -Ungdommer som flytter til klesbutikker Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 -Ungdommer som går med kors-smykke og ikke er en SMULE kristen. Enig ! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 -Ungdommer som flytter til klesbutikker Bor det så mange ungdommer der da? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg bor i Trondheim, så ja, der finnes det en del ungdommer som bruker alle penga på klær som har priser som ikke ligner grisen. Det verste er ikke at de kjøper det, men at de rakker ned på de som har "stygge klær". Ikke at jeg blir utsatt, men det er forjævlig å se andre bli plaget på den måten. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kjedelig å bruke alle pengene sine på klær da. Du får mobbe de når de ikke har råd til annet enn first price nudler til middag Irriterer meg over en liten forkjølelse som har hengt over meg i mange herrens dager nå. GR! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Foretrekker klær med priser som ligner grisen, jeg. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Folk som spiller høy musikk, musikk som jeg da ikke liker. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Folk som stopper opp i døråpninger for å snakke eller tenke seg om. Hadde de stilt seg to meter til hvilke som helst side ville de ikke stått å sperret for alle andre som gjennom døren. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Folk som bruker mobilen som en jævla boomblaster, og hører på dritt med høyt volum. HATER denne trenden. Virker som alle idiotene der ute er desperate etter oppmerksomhet og må la verden vite hva de hører på. Dra til helvete sier jeg! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det, og jeg hater folk drar med seg kilowatthøyttalerne sine på LAN og sitter og blaster ut all slags dunkdunk-musikk. Selv tar jeg hensyn og bruker headsett. *klappesegselvpåskulderen* Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Syns det er utrolig harry med miniskjørt jeg og, men driver ikke å syter om det fordi. Fordi hva da? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dette irriterer meg _en smule_ akkurat nå.. Er bærbare skolepc'n.. AARGH! *Følesegdum* Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Smelt den for hardt igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg