Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forskjell på å tro man er en vampyr som rir på drager og det å f.eks skille seg ut ved å ha dreads o.l. Men når det gjelder utseende kan folk gå med mye rart før jeg virkelig syntes det begynner å bli drøyt. Men hei, da har jeg noe å le inni meg av.
Pft, du driver og henger etter kroker, og det er bare jævlig emo og tragisk og du gjør det bare for å skille deg ut. Sånn at du vet det.
Lenke til kommentar
ja, hvis man tror at det finnes vampyrer så værsego! men ikke gå rundt og si at man er en eller drikke blod fra folk.. da blir det bare for dumt..

Hvem vet, om noen år blir han kanskje betraktet som Messias. Jeg vet i alle fall at hundrevis av millioner av mennesker tror på enda dummere ting enn det der uten at du går etter strupen på dem.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Det finnes menneske som får seksuell nytelse eller bare psykisk stimuli av å drikke andres blod. Det er ikke alle som går rundt og annonserer det, men det finnes og deres motstykker som liker å bli bitt/kuttet opp og drukket av. Er ikke det litt... Deres personlige sak, og ikke din jobb å kalle dem oppmerksomhetshorer? ;P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...