Turtlis Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg irriterer meg over den dårlige stilen og det stygge håret. men vil ikke si det er noe jeg går å tenker på døgnet rundt, for så å skrive de i denne tråden :!: De fleste har det som en STIL ikke for å uttrykke deres depresjoner osvsov Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Forskjell på å tro man er en vampyr som rir på drager og det å f.eks skille seg ut ved å ha dreads o.l. Men når det gjelder utseende kan folk gå med mye rart før jeg virkelig syntes det begynner å bli drøyt. Men hei, da har jeg noe å le inni meg av. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Forskjell på å tro man er en vampyr som rir på drager og det å f.eks skille seg ut ved å ha dreads o.l. Men når det gjelder utseende kan folk gå med mye rart før jeg virkelig syntes det begynner å bli drøyt. Men hei, da har jeg noe å le inni meg av.Pft, du driver og henger etter kroker, og det er bare jævlig emo og tragisk og du gjør det bare for å skille deg ut. Sånn at du vet det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hva faen hadde det der med emo!? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hva faen hadde det der med emo!?Jeg var ikke så veldig seriøs, egentlig. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ok, var det jeg egentlig trudde men så bare ikke sammenhengen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) ja, hvis man tror at det finnes vampyrer så værsego! men ikke gå rundt og si at man er en eller drikke blod fra folk.. da blir det bare for dumt.. Hvem vet, om noen år blir han kanskje betraktet som Messias. Jeg vet i alle fall at hundrevis av millioner av mennesker tror på enda dummere ting enn det der uten at du går etter strupen på dem. Endret 18. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Katter irriterer meg helt sykt mye. Neste gang jeg ser en katt i hagen min, løper jeg ut og sparker den til helvete. Rett og slett. Drittsekker som deg irriterer meg kraftig. Javel. Godt å høre. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nå snakket jeg om folk som mener de er vampyrer og andre folk som er ute etter samme effekt.. Mener du at skal jeg liste ned absolutt alt og alle her i verden i ett innlegg liksom? Det blir vel strengt tatt litt mye vel? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det finnes menneske som får seksuell nytelse eller bare psykisk stimuli av å drikke andres blod. Det er ikke alle som går rundt og annonserer det, men det finnes og deres motstykker som liker å bli bitt/kuttet opp og drukket av. Er ikke det litt... Deres personlige sak, og ikke din jobb å kalle dem oppmerksomhetshorer? ;P Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nye ting å irritere seg over fra.... -NUH- Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Melisma, you got my vote... Alle-mot-en diskusjoner har du aldri opplevd før eller? Oppmerksomhetsyke personer generellt er anoying. Endret 18. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kan jeg si "moderatorer som avbryter diskusjoner" uten at det bryter med "ikke diskuter moderatoravgjørelser i tråden"-regelen? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Skatere.. Alt jeg har å si! haha. Endret 18. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Folk som kaller rapp for yo-yo musikk (når det er negativt ment) irriterer meg. Det finnes kommersiell drittmusikk i alle sjangre. Finnes dem som ikke sier nigga og motherfucker i hver settning vet dere... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Pft, du driver og henger etter kroker, og det er bare jævlig emo og tragisk og du gjør det bare for å skille deg ut. Sånn at du vet det. Haha, fantastisk! Men ja, busted der. =(=( Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kan jeg si "moderatorer som avbryter diskusjoner" uten at det bryter med "ikke diskuter moderatoravgjørelser i tråden"-regelen? Du skal få lov til det for denne gang . Jeg irriterer meg over at jeg er trøtt etter å ha sovet 12 timer. Lenke til kommentar
Ravenous Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 irriterer meg at typen skal selge leiligheten, og alt ligger i esker... så nå når jeg får den lysende ideen om at jeg vil sløve med en Harry Potter film (eller noe annet, for den saks skyld), så ligger jo alle dvd'ene i en eske i loftboden Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hadde knakende vont i hodet på skolen. Så hadde vi rugby, jeg springende også får jeg en spurtende med albuen rett i tinningen. Tror jeg i alle fall, husker ikke så mye. Fikk fader men tårer i øynene og det er veldig skjeldent at jeg får i rugby. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Folk som kaller rapp for yo-yo musikk (når det er negativt ment) irriterer meg. Det finnes kommersiell drittmusikk i alle sjangre. Finnes dem som ikke sier nigga og motherfucker i hver settning vet dere... SATANMUSIKK ER BEDRE ENN YOYO-MUSIKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg