Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Mannlige, slitsomme kunder på jobben. Seriøst, han ene gir seg ikke! Møtte han på vei etter skolen, og da spurte han for ente gang om jeg ville være med han ut på byen. Han er sikkert 35 år. Måtte si at jeg var lesbisk og hadde kjæreste, men han gir seg fortsatt ikke!

Jeg ville ikke sagt at jeg hadde jentekjæreste, da gir du han bare enda større runkematriell og han blir enda mer gira. :-D

 

 

Irriterer meg grenseløst over at jeg ikke kan være hjemme før om en time.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det er greit at hunder plager andre fra august til april, men ikke om våren/sommeren? Hvor er logikken i det?

 

Båndtvangen er for at ikke hundene ikke skal løpe etter husdyr som beiter (sau f.eks) eller forstyrre ville dyr i den perioden de er mest sårbare (Får barn)

 

Jeg synes hunder burdte være i bånd så lenge de er ute blandt folk, eller ute i gården hjemme.. Man har da ingen garantier for at hunden ikke stikker avgårde, plager/angriper andre eller verre..? Det er tross alt dyr vi snakker om her.. Verste jeg veit er hundeeiere som sier "næmmen hunden min er jo sååå snill, han vil bare hilse" .. ikke alle som liker å få ett siklende skittent dyr på seg, som de ikke kjenner! Få hundene i bånd om man er ute blandt andre..

Lenke til kommentar

Folk som gjør hva som helst for å virke spesielle og sære.. Som tydeligvis vil at andre skal se på dem med ett nysgjerrig blikk eller "frykt" :roll: Kan de ikke heller ha på seg en t-skjorte med store bokstaver "JEG SKRIKER ETTER OPPMERKSOMHET!"

 

Er til og med folk som sier/mener/tror de er vampyrer, og drikker ekte blod.. TRAGISK!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bare ett lite klipp av hva jeg mener.."jeg er en ekte vampyr" du liksom.. ååå så redd jeg blir!! :ohmy::hrm:

 

eller denne idioten på Jerry Springer..

 

Se filmen hos Youtube

 

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Vel, de folkene som tror det finnes, og så lenge de ikke skader andre så må de da få lov til det? Finnes både "donorer" og "vampyrer" som får store kick av det de driver med.

 

Men folk som bare gjør det de kan for å skille seg ut, og poenget er å skille seg ut, der er jeg helt enig...

Lenke til kommentar

ja, hvis man tror at det finnes vampyrer så værsego! men ikke gå rundt og si at man er en eller drikke blod fra folk.. da blir det bare for dumt..

 

Er bare noe ved folk som overdriver det å skille seg ut, som irriterer meg.. Som er ute etter at folk skal gi dem det de skriker så høyt etter.. Kan man ikke bare være den man er da? Må man prøve så innmari hardt å passe inn eller å ikke passe inn liksom..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
ja, hvis man tror at det finnes vampyrer så værsego! men ikke gå rundt og si at man er en eller drikke blod fra folk.. da blir det bare for dumt..

 

Er bare noe ved folk som overdriver det å skille seg ut, som irriterer meg.. Som er ute etter at folk skal gi dem det de skriker så høyt etter..

 

Enig med deg !

 

Også emoer irriterer meg, liksom, hva er det med dem egentlig ? Har det klikket for dem ?

Prøver de på en sær måte å si "Jeg har ikke det så bra" eller har de det egentlig helt perfekt i forhold til andre folk ?

Endret av Pure
Lenke til kommentar

Hvordan folk kler seg kan vel diskuteres i en annen tråd?? (regner med at du mente stilen til emoer, siden det er det er kjennetegnet).

Syns det er utrolig harry med miniskjørt jeg og, men driver ikke å syter om det fordi.

Må få kle seg slik de vil, selv om det er grusomt.

 

Irriterer meg noe sykt over håret mitt etter dum frisørtur på tirsdag. gr.. *grine*.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Ja det har blitt trendy og ikke være trendy..

 

Og jeg tror det som irriterer folk flest med emoer, er at de syter og klager om alt, gjennom sanger, tegninger, til og med gjennom klærna og frisyren at de har det sååå vondt stakkars.. Hele dem er en annonse på "uff, dakkar oss.. se på oss, til og med hårsveisen vår er tragisk.. vi kler oss i svart for det er det folk kler seg i når de sørger.. " :hrm:

 

Akkurat som om deres problemer er mye verre enn alle andre sine..

 

Zaroos: vet ikke om du har fått med deg at vi er i en sytetråd da.. ;)

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...