Bozzeye Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Folk osm lager tråder for å få svar på noe. Og når noen svarer så spør de "Er det noen andre som kan noe om dette?" fordi det ikke var svaret de ønsket seg. Irriterer meg også litt. Jeg synest det er bedre å skrive noe som "Det var ikke helt det svaret jeg var ute etter. *forklare nøyere*" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg tenkte mer på når noe spør "har de lov til å gjøre sånn og sånn" Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg tenkte mer på når noe spør "har de lov til å gjøre sånn og sånn" Ja, det også. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Så det er greit at hunder plager andre fra august til april, men ikke om våren/sommeren? Hvor er logikken i det? Båndtvangen er for at ikke hundene ikke skal løpe etter husdyr som beiter (sau f.eks) eller forstyrre ville dyr i den perioden de er mest sårbare (Får barn) Det at det ikke er båndtvang i august-april er fordi at da er det jaktsesong. Grunnen til dette er fordi at noen jegere slipper hundene sin i feks. hare jakt for å jage haren til jegern. Da kan jo ikke hunden stå i bånd heller ikke sant? Men det går jo vis a vis annet og. Men det at hundene "plager" deg er kansje fordi de er oppdrat dårlig? Og er du alergisk så er det jo ikke dems feil. De kan ikke noe for det? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Nei, det er på grunn av at dyr som regel får avkom på denne tiden av året. Endret 16. april 2008 av DeathCab Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nei, det er på grunn av at dyr som regel får avkom på denne tiden av året. Riktig! Og selvsagt på grunn av sauene som ofte beiter fritt på den tiden av året (med lammene sine) haha, jakthundene ja :!: Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 At jeg endelig tok meg sammen til å kjøpe RAM, men pappa var opptatt så da ble det ikke noe i dag, damn it! ( kjøpe på nettet, for de som ikke skjønte det ) Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 At eg begynner å bli sjuk akkuratt no i tentamenstider! Forbanna dritt. Kan ikkje vere heime heller, for orker ikkje å måtte ta igjen en masse med tentamener. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Tentamen kan da ikke være noe stress? For oss er det egentlig bare matte man trenger å øve til, norks/engelsk er bare basic spørsmal + å skrive en historie. Æsj, brukte nettop 20min på å ta den "Scientologi" personlighetstesten på nettet, men det viste seg at jeg måtte gå til en scientologi kirke ting for å få resultatet. Endret 16. april 2008 av NisseGutteN Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 At det er en frekk f**n i bygget mitt som plutselig parkerer på min plass. Folkeskikk bør man jo i alle fall ha litt av, mener jeg da. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Smirnoff, hvis du har muligheten til det, parker rett bak han/hun slik at han/hun ikke kommer ut. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det funker, for da må han komme slukøret til deg for å få deg til å flytte bilen din, og da får du anledning til å fortelle han hva du synes om saken. Har gjort det selv, og det løste problemet mitt. Jeg parkerte han inn, og så gikk jeg en lang og fin tur med bikkja Han hadde parkert der fordi han hadde det travelt og skulle opp og hente noe, men dette skjedde en del ganger så jeg fant ut å gi han en lærepenge. Var maks irriterende. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Samme her også, begynte selv å parkere inne en som tok random plasser. Så da han kom til min var det stopp. Parkerte han inne og siden har det ikke vært noe problem. Trengte ikke å si et kløyva ord engang, så jeg tipper han tok hintet. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Katter irriterer meg helt sykt mye. Neste gang jeg ser en katt i hagen min, løper jeg ut og sparker den til helvete. Rett og slett. Drittsekker som deg irriterer meg kraftig. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Katter irriterer meg helt sykt mye. Neste gang jeg ser en katt i hagen min, løper jeg ut og sparker den til helvete. Rett og slett. Drittsekker som deg irriterer meg kraftig. Eller å sprute vann på dem med hageslangen er jo alltids en slager Da kommer de i hvertfall ikke tilbake.. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bedre det enn å fysisk gå til angrep på dem. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Mannlige, slitsomme kunder på jobben. Seriøst, han ene gir seg ikke! Møtte han på vei etter skolen, og da spurte han for ente gang om jeg ville være med han ut på byen. Han er sikkert 35 år. Måtte si at jeg var lesbisk og hadde kjæreste, men han gir seg fortsatt ikke! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Mannlige, slitsomme kunder på jobben. Seriøst, han ene gir seg ikke! Møtte han på vei etter skolen, og da spurte han for ente gang om jeg ville være med han ut på byen. Han er sikkert 35 år. Måtte si at jeg var lesbisk og hadde kjæreste, men han gir seg fortsatt ikke!Skal jeg sende deg et passbilde av meg og være dama di, Ida? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Mannlige, slitsomme kunder på jobben. Seriøst, han ene gir seg ikke! Møtte han på vei etter skolen, og da spurte han for ente gang om jeg ville være med han ut på byen. Han er sikkert 35 år. Måtte si at jeg var lesbisk og hadde kjæreste, men han gir seg fortsatt ikke! Si ja og spør om du skal ta med straponen din, eller om han tar med sin egen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Skal jeg sende deg et passbilde av meg og være dama di, Ida? Please do! Si ja og spør om du skal ta med straponen din, eller om han tar med sin egen. Nei, fysj. han hadde sikkert likt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg