Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"hvem pc skal jeg kjøpe?"

"hvem skjermkort er best?"

 

BRENN I HELVETTE!! lær dere å skrive; H V I L K E N / H V I L K E T

 

takk for meg  :)

6167318[/snapback]

 

 

Å skrive "hvem" i stedet for hvilken/hvilket er dialekt. Og her snakker vi Bodø (tror jeg) dialekt.

6167625[/snapback]

Såvidt jeg vet sier ingen jeg kjenner hvem istedenfor hvilken/hvilket, så jeg nekter å tro at Bodødialekten er slik.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg grenseløst er hvor dyrt det er å bestille ting fra utlandet. Det koster jo en formue å få varer inn i dette landet. 25% av varens verdi i moms er litt VEL drøyt. I tillegg er det jo et fint ekspedisjonsgebyr i tilliegg. Det gjør at varer som i utgangspunktet ikke var så ufattelig dyrt, plutselig etter en liten runde på kalkulatoren overstiger det overkommelige budskjettet.

 

Finnes ikke en ting i verden som irriterer meg mer. Det er kansje En ting da, men that's it.

Lenke til kommentar
Sånn som idag, leverte jeg post (forbanna mye forresten, men det er i og for seg greit)

Når tullinger bestiller bøker, men de har ikke vett nok til å ha store nok postkasser slik at jeg alltid må trøkke de forbanna jævlane nedi hullet uten at det går. gRR

7010980[/snapback]

 

og jeg hater idiotiske postmenn (evt postkvinner) som ikke skjønner at hvis pakka ikke får plass, så skal det legges igjen en lapp som sier at man kan hente pakka på postkontoret!

posten de leverer er andre folks eiendom, og de skjønner ikke at ting blir ødelagt!

og jeg hater postmenn som absolutt må presse to tonn med reklame ned i postkassa mi, selv om jeg har "nei takk til uadresert post" to steder på kassa!

 

også hater jeg folk som ikke klarer å gå i en rett linje! dette gjelder spesielt grupper som går på en rad bortover gågata og sperrer for andre.

også er det de toskene som tenker "hmm, la oss øke farten og gå rett mot han som kommer gående mot meg" og dermed dulter seg borti meg med vilje.

 

også hater jeg kommunale avdelinger som skal ha søknader og utskrifter uansett hva du skal gjøre!

 

Og idiotiske saksbehandlere på NAV-A som lyver så det spruter ut av baken dems!

 

OG AT JEG IKKE KLARER Å BESTEMME MEG FOR HVA JEG ØNSKER MEG TIL JUL!

 

*grumle hardt og lenge*

Lenke til kommentar
Sånn som idag, leverte jeg post (forbanna mye forresten, men det er i og for seg greit)

Når tullinger bestiller bøker, men de har ikke vett nok til å ha store nok postkasser slik at jeg alltid må trøkke de forbanna jævlane nedi hullet uten at det går. gRR

7010980[/snapback]

 

og jeg hater idiotiske postmenn (evt postkvinner) som ikke skjønner at hvis pakka ikke får plass, så skal det legges igjen en lapp som sier at man kan hente pakka på postkontoret!

posten de leverer er andre folks eiendom, og de skjønner ikke at ting blir ødelagt!

7017305[/snapback]

Så enig, så enig! Siste One Piece boken min hadde en bulk, satans irriterende!

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at jeg ikke skjønner slutten på The Shining, altså det bildet fra 1921

7017066[/snapback]

Hvis du ser nøye etter, ser du at Jack har joinet de andre spøkelsene på festen. Han har altså blitt "innlemmet" i hotellets forbannelse.

7017203[/snapback]

Joda, jeg så jo han. Men jeg skjønte liksom ikke hva han gjorde i et gammelt bilde.

Takk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...