Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det jeg irriterer meg over:

-----------------------------------------------------------------------------------------------

De forbanna kuene på jordet utafor her, som absolutt skal møøe som bare F når jeg prøver å sove... "MØØØØØ MØØØØØ MØØØØ MØØØØ MØØØ" osv...

6169963[/snapback]

 

Hahaha, faen så godt jeg lo av den setningen.

 

Kristne som absolutt skal prøve å "frelse" meg er utrolig irriterende. Er en sånn gammel mann som er innom butikken jeg jobber i og handler av og til, og hver forbanna gang jeg er i kassen gir han meg en lapp med "en liten hilsen fraden lokale nærradioen" (som han driver, og som selvfølgelig sender et kristent budskap). hva faen har jeg lyst til å høre på den etter? for ikke å snakke om at han har gitt meg samme fuckings lappen hundre ganger.

 

Forleden gikk meg og en kompis litt rundt og spiste is, da jeg får øye på han et lite stykke foran oss, og akkurat da han så oss fikk han DET uttrykket i fjeset, liksom "to stykker jeg kan prøve å frelse, yess, takk gud" og han bare rotet rundt i posen og akkurat i det vi gikk forbi han flekket han opp en av lappene sine og skulle til å si det vanlige "en liten hilsen fra den lokale nærradioen", men jeg avbrøt han med "nei takk, jeg har is" men jeg hold opp isen og gikk videre.

 

Litt avsporing denne historien her, men jeg hater han fyren. tulling.

 

 

Irriterer meg også over disse som skriver "hvem ditt og hvem datt. På bokmål heter det hvilken/hvilket for faen, samme hvilken dialekt du snakker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må unnskylde meg så meget, men ut i fra det jeg leser her ser det ut til at du er en type person som hadde irritert meg på en mye verre måte enn denne personen du snakker om  :whistle:

6172532[/snapback]

bare min måte å sleppe ut litt raseri rettet mot henne, ellers kommer jeg garantert til p miste tålmodigheten min og slippe ut alt mot henne. og det tror jeg seriøst hun ikke har psyke til å takle. jeg var vel litt lite saklig, men hun er med på å gjøre min, allerede jævlige hverdagen, enda mer jævlig.

hun hopper gjerne inn i diskusjonene mine med andre, hvor hun ikke aner hva vi snakker om, og ødelegger hele forbanna saken. bare et av mange eksempler. og btw, jeg er ikke den eneste som har slike følelser rettet mot henne, jeg er bare den som sier dem for å slippe å eksplodere på henne senere.

Lenke til kommentar

- Folk som presser seg forran meg når jeg står først i køen for å entre bussen (ikke rasistisk, men spesielt utlendinger)

 

- Folk som ikke svarer på MSN (hvor vanskelig er det?)

 

- Smatting

 

- Folk på bussen som stinker øl eller annet dritt

 

- Folk som sier "Åh, jeg kan ingenting", når vi skal ha prøver - men som vet at de kan alt.

 

Kommer ikke på mer

 

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
- Folk som sier "Åh, jeg kan ingenting", når vi skal ha prøver - men som vet at de kan alt.

6175300[/snapback]

 

Ååå, den er det mange av den. Spesielt typen jenter som ikke vil inrømme de er smarte så du kan fortelle dem det om og om og om og om igjen.

Lenke til kommentar
- Folk som sier "Åh, jeg kan ingenting", når vi skal ha prøver - men som vet at de kan alt.

6175300[/snapback]

 

Ååå, den er det mange av den. Spesielt typen jenter som ikke vil inrømme de er smarte så du kan fortelle dem det om og om og om og om igjen.

6176334[/snapback]

 

Har en del sånne jeg også. De kan ikke hjelpe deg på prøver fordi de ikke kan no sier de, så får de topkarakter :no:

 

Chriztar; Kongelig signatur :w00t:

Endret av Sitronade
Lenke til kommentar

Når jeg prater til en kompis av meg på MSN må han ALLTID ha :p etter hver JÆVLA setning. Uansett faen! Har sagt det til han at han skriver som en jente med masse smileys og greier, men han slutter ikke. Blir så irritert.

 

En annen kompis er 80-tallsfrelst. Greit nok det, har ingen problem med det. Men han liker ikke andre ting enn det fra 80-tallet. All annen musikk er sugent, hans bil er best (Citroen BX), alle skulle hatt hockey. Vi går i klasse på musikklinja, og når vi skal jamme litt så skal han kun spille med en bestemt lyd, og når jeg fikser så blir han sur og roper: "Næi æ hadde jo ordna! Hærregud!" Andre spill en BF Vietam suger.

 

Generelt så irriterer jeg meg over folk som er påstandige, overlegne og de som sier at noe er dårlig/suger uten at de har prøvd/sett/hørt det.

Lenke til kommentar

er det bare meg, eller er det sinsykt digg å skrive ned ting som irriterer deg. Jeg syns det hjelper veldig mye når jeg får skrivd ned ting. hjelper mot stress i hverdagen. selv så skriver jeg brev til folk som irriterer meg, uten da å poste dem (har et veldig krast et til paul dell som ikke burde postes eller sendes).

Så mitt hint til folket, skriv om alt som irriterer deg grenseløst. Det hjlper :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg synes folk som bruker absurde mengder energi på å utbasunere sitt hat mot alt og alle som irriterer dem er litt irriterende. Ellers er jeg ikke spesielt glad i naboer som har Singstar, store høyttalere og alt for mye fritid.

6175264[/snapback]

Slike :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...