Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Psh. Hva som er "best" er jo en subjektiv mening som avhenger av hvilke kriterier man setter høyest. Så du kan ikke avblåse påstanden hans så enkelt. Kanskje de er best for han?

Blah. Lydkvalitet er i stor grad objektivt, og å si at Portapro er best er som å si at Erna Solberg løper fortere enn Asafa Powell.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Er utrolig komisk å komme innpå bussen om morran og se 15+ tøffe gutter/jenter sitte der med portapro-headset. Dog samtidig irriterenes, det kommer svarte meg mer lyd ut til de rundt enn til den som faktisk har på seg headset'et.

Edit: Glad jeg ikke tar bussen så ofte. Derfor irriter også snø som gjør at jeg av og til må det.

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar

Ja og ikke minst alle de andre irriterende tingene i windows. Den mest plagsomme er når PC-en er oppdatert, og minner deg på at du må restarte hvert fuckings minutt, før den til slutt tvangsrestarter seg selv. Sikker fjerning av *en eller annen harddisk* på startlinja er også voldsom plagsom. Ja jeg har prøvd å slått den av, men den vil ikke forsvinne. Det er småting som irriterer mest.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Folk som ikke inser hva de holder på med heltil det skjer noe med den personen de henger ut eller plager.

Er så glad for at kameraten min nå UTNYTTER og tar igjen nå xD Penger, tjenester. heahe, redd for at han skal si ifra.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Blah. Lydkvalitet er i stor grad objektivt, og å si at Portapro er best er som å si at Erna Solberg løper fortere enn Asafa Powell.

Nei,det er ikke det samme. Ja,lydkvaliteten så sin sak. Men han sa ikke at portapro hadde best lydkvalitet. Pris,design etc har mye å si også. Og om portapro gir ham mest valuta for pengene, må han få lov til å si at de er best (:

Kranglefant.

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar
Skarstad suger, Portapro duger. Enklere blir det ikke!
Det enkle er ofte det beste. Ikke alltid. Portapro sender mer lyd ut til omverdenen enn det det gjør til de som har det på seg, det er fuckings høytalere. Jeg har et sett selv som jeg bruker når jeg sitter ved pc-en, men ikke svarte om jeg er hensynsløs nok til å bruke dem på buss e.l..

Og design etc. har selvfølgelig noe å si, jeg går ikke rundt med et svært headset selv om jeg vet at de isolerer bedre og har knallkvalitet, rett og slett fordi jeg ikke føler meg tilpass med dem, men det er en annen grunn til at jeg ikke skjønner hvorfor PortaProene har blitt så populære. De er jo ikke litt pene en gang. xD

Lenke til kommentar

Jeg er kjempeirritert på folk som kaster fra seg mat på gata og i grøftene.

Hundene mine finner rett som det er ei ekkel våt brødskive eller andre ekle ting som ligger og slenger. Ufattelig ufing å dra våt gammel mat ut av munnen på hunder..

Og så irriterer jeg meg over folk som kommer med dumme utsagn i debattspalten i avisa : "folk med hund må overholde båndtvangen, det finnes faktisk folk som er redde og allergiske mot hund" som om det er på grunn av FOLK vi har båndtvang. Men det som kom som svar dagen etter var enda dummere: "folk som er allergiske kan bare holde seg hjemme".

Jeg har mine tvil om at de som er allergisk mot hund får særlige reaksjoner bare av at en hund løper forbi de i friluft, men...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Hunder som driter over alt, og babien min som trur det er sjokolade.

Neida; men det er sykt irriterende med hundebajs.

Lenke til kommentar
Båndtvangen er da også for at andre ikke skal bli plaga av hunden til andre da.

Så det er greit at hunder plager andre fra august til april, men ikke om våren/sommeren? Hvor er logikken i det?

Båndtvangen er for at ikke hundene ikke skal løpe etter husdyr som beiter (sau f.eks) eller forstyrre ville dyr i den perioden de er mest sårbare (Får barn)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...