Skarstard Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Førstnevnte. Protip: det er ofte lettere å se det på engelsk. Endret 15. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 At jeg er så utrolig giddalaus nå om dagen. Har masse skolesaker som må gjøres... Jeg trenger et saftig spark i baken, og gjerne flere ganger. Lenke til kommentar
Ravenous Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 å være, å se , å lage mat . jeg lager mat og ser på tv Mats og Line dro på kino for å se en film Dette lærte vi i 3. klassen på barneskolen? Wow er ikke bare du universets mester. Som du kanskje klarer se utfra setningen jeg skrev, så er ikke "opp" et skikkelig verb. Ikke noe du kan sette "å" foran. Hadde jeg skrevet "..jeg må stå opp..", noe jeg like gjerne kunne gjort, så hadde jo ingen tvilt. Dette pluss ekstrem trøtthet gjorde at jeg ikke var sikker på hva som var rett. Så det lille eksempelet ditt hadde egentlig ikke så mye for seg. Irriterer meg grønn over overlegne,arrogante folk. Og det lukta begge deler av den 3.klasse kommentaren din. Men nå stod jeg nettopp opp også, og er lettirritert. Så tilgi meg om jeg tar feil og/å feil har de fleste en eller annen gang, dessuten er det mange opp på VGS nivå som ikke kan og/å...Sådetså. 3 klasse er vel å overdrive en smule eller fem. Irriterende, men så lenge jeg kan det sjøl (godt nok), så er jeg fornøyd. I dag irriterer jeg meg grenseløst over min egen ferdighet til å aldri bestemme meg. (eller manglende ferdighet, sådan) Lenke til kommentar
GeO Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvorfor får noen forberedelsesdager og ikke andre? Det er ikke så tidlig Xificus, vi er ferdig med både biologi, matte, norsk, nynorsk og engelsk. Glimrende! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvorfor får noen forberedelsesdager og ikke andre? Det er ikke så tidlig Xificus, vi er ferdig med både biologi, matte, norsk, nynorsk og engelsk. Glimrende! Hæ? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nynorsk er jo ett eget språk. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) FAEN!... Hater posten så inni granskauen! Klarer faen ikke å få levert en pakke fra oslo til Aurskog høland på under 3 dager, jævla fitte selskap.. Ringt tre ganger og fått bekreftet at den kommer før klokka 20:00 ... ser ikke noe pakke jeg ? ... FAEN!! Endret 15. april 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 - Folk som henger seg opp i latterlig små stavefeil og MÅ kommentere det. - Folk som bremser ned i fart når fartsgrensa blir lavere.. - De som slurper i seg suppe.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Irriterer meg over håret mitt. Det ble ikke sånn jeg ville ha det Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Irriterer meg så overdrevent langt ned i den varmeste delen i helvette over den forbanna Microsoft Office Standar 2007! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 - Folk som henger seg opp i latterlig små stavefeil og MÅ kommentere det.- Folk som bremser ned i fart når fartsgrensa blir lavere.. - De som slurper i seg suppe.. SENKER farten når fartsgrensen blir lavere ?! Har du hørt slikt tull ? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 At jeg gjør alle leksene før jeg stikker på skolen. Snakk om dårlig tid, men jeg får alltid levert det og får gjort everything right. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 - Folk som henger seg opp i latterlig små stavefeil og MÅ kommentere det.- Folk som bremser ned i fart når fartsgrensa blir lavere.. - De som slurper i seg suppe.. SENKER farten når fartsgrensen blir lavere ?! Har du hørt slikt tull ? Senke og bremse er forskjellig. bremse vil vel si og så og si stå på bremsen for å komme ned i riktig grense. Senke er vel å ikke holde gassen så jækla mye?.. hva vet jeg. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 All som går rundt med portapro, har lyst å stjele alle settene jeg ser og brenne de på et eneste stort bål. Åååå fy faen, så jævla enig har det selv, men bruker det ikke ute blant folk. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvorfor ikke? PortaPro er jo bare best Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 SENKER farten når fartsgrensen blir lavere ?! Har du hørt slikt tull ? Som en annen sier her så er senke og bremse to vidt forskjellige ting. Det er unødvendig å tråkke på bremsen sekundet man har passert skiltet, det er så jævlig unødvendig både for de som er bak og for bremsene på bilen. Mye bedre å gire ned og/eller bare la bilen trille ned i fart av seg selv! Dessuten er det så mange som er så overforsiktige i trafikken at det blir trafikkfarlig.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg bruker sportapro bare jeg, elementene til portaproen min står i hørselvernet mitt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 mmm, er litt lei dem ja, men bruker det faktisk selv. Er så små og hendige. blir nytt snart, tho.. sjekke om alle "andre" skal også ha nytt da.. er så teit. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 De fungerer jo som høytalere, ffs. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvorfor ikke? PortaPro er jo bare best Ignoranse irriterer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg