Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
å være, å se , å lage mat .

 

jeg lager mat og ser på tv

 

Mats og Line dro på kino for å se en film

 

Dette lærte vi i 3. klassen på barneskolen?

 

Wow er ikke bare du universets mester. Som du kanskje klarer se utfra setningen jeg skrev, så er ikke "opp" et skikkelig verb. Ikke noe du kan sette "å" foran. Hadde jeg skrevet "..jeg må stå opp..", noe jeg like gjerne kunne gjort, så hadde jo ingen tvilt. Dette pluss ekstrem trøtthet gjorde at jeg ikke var sikker på hva som var rett.

 

Så det lille eksempelet ditt hadde egentlig ikke så mye for seg. Irriterer meg grønn over overlegne,arrogante folk. Og det lukta begge deler av den 3.klasse kommentaren din. Men nå stod jeg nettopp opp også, og er lettirritert. Så tilgi meg om jeg tar feil :)

 

og/å feil har de fleste en eller annen gang, dessuten er det mange opp på VGS nivå som ikke kan og/å...Sådetså. 3 klasse er vel å overdrive en smule eller fem.

Irriterende, men så lenge jeg kan det sjøl (godt nok), så er jeg fornøyd.

 

I dag irriterer jeg meg grenseløst over min egen ferdighet til å aldri bestemme meg. (eller manglende ferdighet, sådan)

Lenke til kommentar

FAEN!... Hater posten så inni granskauen!

Klarer faen ikke å få levert en pakke fra oslo til Aurskog høland på under 3 dager, jævla fitte selskap.. Ringt tre ganger og fått bekreftet at den kommer før klokka 20:00 ... ser ikke noe pakke jeg ? ... FAEN!!

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
- Folk som henger seg opp i latterlig små stavefeil og MÅ kommentere det.

- Folk som bremser ned i fart når fartsgrensa blir lavere..

- De som slurper i seg suppe..

 

SENKER farten når fartsgrensen blir lavere ?! Har du hørt slikt tull ?

 

Senke og bremse er forskjellig. bremse vil vel si og så og si stå på bremsen for å komme ned i riktig grense.

Senke er vel å ikke holde gassen så jækla mye?.. hva vet jeg.

Lenke til kommentar
SENKER farten når fartsgrensen blir lavere ?! Har du hørt slikt tull ?

 

Som en annen sier her så er senke og bremse to vidt forskjellige ting. Det er unødvendig å tråkke på bremsen sekundet man har passert skiltet, det er så jævlig unødvendig både for de som er bak og for bremsene på bilen. Mye bedre å gire ned og/eller bare la bilen trille ned i fart av seg selv! Dessuten er det så mange som er så overforsiktige i trafikken at det blir trafikkfarlig..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...