Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Hvorfor får noen forberedelsesdager og ikke andre? Det er ikke så tidlig Xificus, vi er ferdig med både biologi, matte, norsk, nynorsk og engelsk.

Da så, hadde engelsk tentamen i dag, matte forbredelse i morgen, matte tentamen på onsdag, norsk/nynorsk forbredelse på torsdag og til slutt norsk og nynorsk tentamen på fredag. norsk og nynorsk på samme tentamen blir slit, tror jeg da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor får noen forberedelsesdager og ikke andre? Det er ikke så tidlig Xificus, vi er ferdig med både biologi, matte, norsk, nynorsk og engelsk.

Da så, hadde engelsk tentamen i dag, matte forbredelse i morgen, matte tentamen på onsdag, norsk/nynorsk forbredelse på torsdag og til slutt norsk og nynorsk tentamen på fredag. norsk og nynorsk på samme tentamen blir slit, tror jeg da ;)

Haha, trodde jeg hadde det ille. Men uansett om det ikke er så tidlig i forhold til hvor tidlig de pleier å være så er det retarded uansett. De dagene der du er ferdige med både muntlige og skriftlige eksamener og tentamener så blir det bare til at læreren ber deg stirre på veggen. Husker de (mange) siste dagene på ungdomsskolen da vi ikke hadde noe å gjøre i det hele tatt, men fikk ikke lov til å gå hjem eller ut. Ble bare til hangman osv.

Lenke til kommentar
Ganske irriterende de der å/og-greiene. Mange bommer på dette fordi det er vansklig å høre forskjell i dagligtalen, dermed får man det ikke hardkodet i seg. Vet ihvertfall at 2x verb = og.

Slitsomt nok med skriftspråket, men man ser stadig intervjuer av folk som ikke skiller mellom disse ordene i tale heller. Gjerne idrettsfolk fra Vestlandet. ... det er viktig ogehh ... ha en positiv innstilling og ehh ta mannen i stedet for ehh ballen ...

Lenke til kommentar
Der satt hun på sin høye hest lalalalala

 

Høy og høy FRU blom, bare fordi jeg poengterer reglene for og/å og forteller når vi lærte det på barneskolen. Må ikke være så nærtagende ;)

 

I dag irriterer jeg meg over at vi hadde det SINNSYKT travelt på jobb om morgenen og nå er jeg kjempesliten.. kommer til å bli like trøtt i kveld som jeg var i går kveld..

Lenke til kommentar
At du blir behandla som om du ikke kan noen ting som helst av de som jobber i en spillbutikk.

 

Fakk ikke rart jeg har sluttet å kjøpe spill på EB.... :wallbash:

Du trenger ikke prate med dem da:P Forresten var det litt moro når jeg spurte om de på spaceworld hadde en greie som gjør at du kan spille på internett med DS med kabled nettverk istedenfor trådløst, og de sa at man ikke kan spille på internett med DS. De viste også ingenting om HDMI til 360.

Du må jo prate med de hvis du må spørre etter noe, som jeg gir et eksempel på under...

 

 

At du blir behandla som om du ikke kan noen ting som helst av de som jobber i en spillbutikk.

 

Fakk ikke rart jeg har sluttet å kjøpe spill på EB.... :wallbash:

 

Gi saftige eksempler. Nå ble jeg nyssgjerrig :p

 

Jo altså...Jeg skulle på butikken på lørdag den 12, dagen etter Mario Kart Wii ble sluppet. Jge trodde de hadde fått inn mange eksemplarer og trodde kanskje jeg kunne få kjøpt et. Når jeg kom dit så jeg ikke no Mario Kart, så jeg trodde da i mitt stille sinn at da hadde de vel ikke flere igjen. Jeg gikk til kassa og spurte allikevel. Det skulle jeg ikke gjort...

"Det hadde release i går. Vi fikk 15 spill og det ble utsolgt...Det er ganske populært spill skjønner du..."

Jeez....Han så på meg som om jeg ikke kunne en jævla dritt om spillet, og det er ikke første gangen.

 

En annen gang jeg var der var det ei jente der. Hun satt på nettet og var veldig opptatt med det tydeligvis... Jeg var ikke den eneste i butikken da og det virket ikke som om jeg var den eneste som ville spørre om noe.

Jeg gikk til kassa og ventet litt. Hun sitter på dataen der i sin egen lille verden, 2 meter unna kassapparatet eller noe. "Trenger du hjelp" sier hun etter en stund, uten å se opp fra skjermen en gang.

Jeg skulle sjekke en release på et spill. Det stod litt ymse datoer på nettet, så jeg trodde at de i butikken kanskje hadde en mer riktig og konkret dato. Derfor skulle jeg spørre.

Så jeg spør henne bare om hun kunne sjekke det ut for meg. Det tar henne et par sekunder, herregud...Hun bare stønner og du kan liksom se på hele kroppspråket hennes at hun ikke gidder...

Kundeservice lenge leve sier jeg.

Lenke til kommentar
å være, å se , å lage mat .

 

jeg lager mat og ser på tv

 

Mats og Line dro på kino for å se en film

 

Dette lærte vi i 3. klassen på barneskolen?

 

Wow er ikke bare du universets mester. Som du kanskje klarer se utfra setningen jeg skrev, så er ikke "opp" et skikkelig verb. Ikke noe du kan sette "å" foran. Hadde jeg skrevet "..jeg må stå opp..", noe jeg like gjerne kunne gjort, så hadde jo ingen tvilt. Dette pluss ekstrem trøtthet gjorde at jeg ikke var sikker på hva som var rett.

 

Så det lille eksempelet ditt hadde egentlig ikke så mye for seg. Irriterer meg grønn over overlegne,arrogante folk. Og det lukta begge deler av den 3.klasse kommentaren din. Men nå stod jeg nettopp opp også, og er lettirritert. Så tilgi meg om jeg tar feil :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...