Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekspeditører generelt irriterer meg. Virker som ingen av dem har sans for humor. Husker f.eks at jeg skulle kjøpe meg en baguett rett før jul, og da spurte hu ekspeditøren om hun skulle pakke den inn for meg. Da sa jeg "nei takk, den skal ikke være julegave, jeg skal spise den selv." Og så kom hun med en lang og alvorlig forklaring om hvorfor hun hadde spurt om å pakke den inn. Arg.

 

Merker dette fenomenet på nesten alle som jobber i en form for butikk. Virker som folk går i en hardcore jobbmodus hvor de slutter å være mennesker, og heller blir til en slags jobbrobot uten personlighet. Det gjelder forsåvidt flere yrker også. Plagsomt ><

Lenke til kommentar
At du blir behandla som om du ikke kan noen ting som helst av de som jobber i en spillbutikk.

 

Fakk ikke rart jeg har sluttet å kjøpe spill på EB.... :wallbash:

Du trenger ikke prate med dem da:P Forresten var det litt moro når jeg spurte om de på spaceworld hadde en greie som gjør at du kan spille på internett med DS med kabled nettverk istedenfor trådløst, og de sa at man ikke kan spille på internett med DS. De viste også ingenting om HDMI til 360.

 

Det irriterer meg at tentamener og eksamener kommer tidligere for hvert år som går. Denne uke skal vi ha nynorsktentamen, men vi har kanskje hatt 2 timer tilsammen med nynorskopplæring. Det irriterer meg at jeg er flink i det jeg sannsynligvis ikke kommer til å få bruk for i mine fremtidige jobber, men suger i matte osv. Ser altså for meg å jobbe med pc.

 

Det irriterer meg at når jeg venter på en buss og så kommer det en annen buss og stopper der jeg er, for å slippe av folk og la folk gå på, så har det hendt at bussen jeg skal ta kjører forbi.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Det irriterer meg når jeg venter på en buss og så kommer en buss og stopper der jeg er for å slippe av folk og la folk gå på, så har det hendt at bussen jeg skal ta kjører forbi.

 

Damn , ja... Skulle på The Simpsons filmen Premiere! Bussen stoppa ikke, selv om jeg vinka. så dro jeg fingern til sjaføren... Nesten så den stoppa. XD

Lenke til kommentar

Faen ass, stygge posten.

Hvor ble det av garantien ved å ha pakken på døra senest kl. 21:00 ?

 

Levering

Pakken leveres hjem til deg man-fre mellom kl. 17.00-21.00. Du kan selv bestemme dag. For å få pakken levert neste dag må bestillingen være gjort før kl. 24.00.

 

Ja, jeg bestilte igår kl. 18:00

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...