Nie Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vent. Er ikke du hankjønn? *smått forvirret* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jo Altså i baken som i toern. The crap hole. Kall det hva du vil. Hadde noe morsomt fusk oppi der (ikke dildo, gulerot eller agurk) som måtte ut. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Slutt å stapp ting opp der da, så slipper du dette. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ok. Jeg trodde likevel gynekologer var litt sånn, vagina-spesialister, og at legen stort sett tok seg av "toern". o_O Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kansje det Men ble sendt til en slik en alikevel. Det andre jeg hater mest er skingrende lyder som feks. noen som skraper en negl nedover tavla. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Har no fått gikt i ein alder av 18, og no har eg vondt i foten.. suger for å sei det mildt Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 At du blir behandla som om du ikke kan noen ting som helst av de som jobber i en spillbutikk. Fakk ikke rart jeg har sluttet å kjøpe spill på EB.... Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ekspeditører generelt irriterer meg. Virker som ingen av dem har sans for humor. Husker f.eks at jeg skulle kjøpe meg en baguett rett før jul, og da spurte hu ekspeditøren om hun skulle pakke den inn for meg. Da sa jeg "nei takk, den skal ikke være julegave, jeg skal spise den selv." Og så kom hun med en lang og alvorlig forklaring om hvorfor hun hadde spurt om å pakke den inn. Arg. Merker dette fenomenet på nesten alle som jobber i en form for butikk. Virker som folk går i en hardcore jobbmodus hvor de slutter å være mennesker, og heller blir til en slags jobbrobot uten personlighet. Det gjelder forsåvidt flere yrker også. Plagsomt >< Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) At du blir behandla som om du ikke kan noen ting som helst av de som jobber i en spillbutikk. Fakk ikke rart jeg har sluttet å kjøpe spill på EB.... Du trenger ikke prate med dem da:P Forresten var det litt moro når jeg spurte om de på spaceworld hadde en greie som gjør at du kan spille på internett med DS med kabled nettverk istedenfor trådløst, og de sa at man ikke kan spille på internett med DS. De viste også ingenting om HDMI til 360. Det irriterer meg at tentamener og eksamener kommer tidligere for hvert år som går. Denne uke skal vi ha nynorsktentamen, men vi har kanskje hatt 2 timer tilsammen med nynorskopplæring. Det irriterer meg at jeg er flink i det jeg sannsynligvis ikke kommer til å få bruk for i mine fremtidige jobber, men suger i matte osv. Ser altså for meg å jobbe med pc. Det irriterer meg at når jeg venter på en buss og så kommer det en annen buss og stopper der jeg er, for å slippe av folk og la folk gå på, så har det hendt at bussen jeg skal ta kjører forbi. Endret 14. april 2008 av gormers Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 At de siste 7 gradene jeg vil ha CPU'n min ned er de jeg ikke greier Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det irriterer meg når jeg venter på en buss og så kommer en buss og stopper der jeg er for å slippe av folk og la folk gå på, så har det hendt at bussen jeg skal ta kjører forbi. Damn , ja... Skulle på The Simpsons filmen Premiere! Bussen stoppa ikke, selv om jeg vinka. så dro jeg fingern til sjaføren... Nesten så den stoppa. XD Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) At du blir behandla som om du ikke kan noen ting som helst av de som jobber i en spillbutikk. Fakk ikke rart jeg har sluttet å kjøpe spill på EB.... Gi saftige eksempler. Nå ble jeg nyssgjerrig Endret 14. april 2008 av vStyle Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Faen ass, stygge posten. Hvor ble det av garantien ved å ha pakken på døra senest kl. 21:00 ? LeveringPakken leveres hjem til deg man-fre mellom kl. 17.00-21.00. Du kan selv bestemme dag. For å få pakken levert neste dag må bestillingen være gjort før kl. 24.00. Ja, jeg bestilte igår kl. 18:00 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 At forumet er ustabilt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 At forumet er ustabilt. Ja har merka det jeg og... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ganske enig der, virket ikke i et kvarter istad -_- Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 At forumet er ustabilt. Jepp Så flere av dere her på forumet får gå å legge dere,så jeg ikke behøver og bli så grenseløst irritert Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 At jeg har alle tentamenene denne uka, det er så tidlig .. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Engelsk forberedelsesdag på torsdag, og heldags på fredag. Så er det heldags bokmål på mandag, forberedelses dag til nynorsk på tirsdag, matematikk på onsdag, og nynorsk heldags på torsdag. Uff, tungvint opplegg. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvorfor får noen forberedelsesdager og ikke andre? Det er ikke så tidlig Xificus, vi er ferdig med både biologi, matte, norsk, nynorsk og engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg