Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En god grunn: La oss si jeg og du har en diskusjon. Jeg sier en ting, du sier en annen. Uten å quote. Så går det opp for meg at faen, han har jo helt rett. Så redigerer jeg innlegget mitt sånn at det ser ut som du har misforstått meg fullstendig, og i stedet for at jeg ser ut som den tosken jeg er, gjør du det i stedet. Blant annet derfor er det bra praksis å skrive hvorfor man redigerer. Mange fora har en egen funksjon til dette. Hvis jeg korrigerer en skrivefeil eller to før noen har lest innlegget, derimot, pleier jeg ikke å oppgi hvorfor.

Sant det, men skriver du bare "Edit: blablbal" så er det ikke så nødvendig.

Lenke til kommentar

Folk som sitter seg på setet nærmest midtgangen i en buss og har sekken sin på setet nærmest vinduet, det irriterer meg grusomt!

Guttunger på 11/12 år i en instrumentbutikk som tror mye gain og fuzz er det samme som bra lyd. Det at de massakrerer Seek and Destroy mens de sitter i butikken gjør det ikke særlig bedre.

Lenke til kommentar
Det som irriterer er at det ikke er mer tid. Jeg trenger mer tid. Og hvordan vet jeg om jeg kommer inn på det jeg søker? Selv om karakterene tilsier det, så kan det godt hende at eksamenan ødelegger alt.

 

Det er da derfor du får ti valgmuligheter. Siden de fleste studiene er uten opptakskrav (foruten kanskje spesiellstudiekompetanse), så finnes det sikre "fallback" skoler.

 

Greier du ikke eksamene, og på den måten ikke får generell studiekompetanse, skader det ikke å ha søkt, siden du da bare ikke kommer noen steder.

Lenke til kommentar
Joda, men jeg er ikke ute etter sikre "fallbacks". Jeg har kun søkt på 5 studier, der lavest poengkrav er 4,8. Jeg er ikke interessert i å studere noe som ikke intresserer meg. Så da forstår du kanskje frustrasjonen min.. jeg er redd

 

Hvis du ikke er interessert i å studere noe som ikke interesserer deg, burde du i alle fall ikke studere. Majoriteten av det en studerer er av absolutt null interesse, riktignok nødvendig, men totalat uinterresant og kjedelig. :p

 

Og det skader ikke å sette opp et par "fallbacks", i veste fall kan du søke deg over til den skolen du først ønsket etter ett år. På den måten taper du ikke et år på t.eks. kun å forbedre noen enkelt karakterer fra videregående.

Endret av Otth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...