Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bozzeye, jeg skjønner ikke. Det står jo brukernavn i sitatboksen hvis jeg trykker «Reply».

Hvor? Her: [*quote name=brukernavnet]?

Ja.

 

Faces Down, jeg har erfart at det er lurest å bare holde kjeft. Det hjelper ikke stort med kommentarer som «Unnskyld, jeg visste ikke at det var denne tiden av måneden.» osv.

Lenke til kommentar
Bozzeye, jeg skjønner ikke. Det står jo brukernavn i sitatboksen hvis jeg trykker «Reply».

Hvor? Her: [*quote name=brukernavnet]?

Ja.

Jeg mente i innlegget. :) Da hadde ditt innlegg blitt slik:

"Faces Down", jeg har erfart at det er lurest å bare holde kjeft. Det hjelper ikke stort med kommentarer som «Unnskyld, jeg visste ikke at det var denne tiden av måneden.» osv.
Endret av Bozzeye
Lenke til kommentar

En god grunn: La oss si jeg og du har en diskusjon. Jeg sier en ting, du sier en annen. Uten å quote. Så går det opp for meg at faen, han har jo helt rett. Så redigerer jeg innlegget mitt sånn at det ser ut som du har misforstått meg fullstendig, og i stedet for at jeg ser ut som den tosken jeg er, gjør du det i stedet. Blant annet derfor er det bra praksis å skrive hvorfor man redigerer. Mange fora har en egen funksjon til dette. Hvis jeg korrigerer en skrivefeil eller to før noen har lest innlegget, derimot, pleier jeg ikke å oppgi hvorfor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...