Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

1. De hiver troen sin i alle mulige situasjoner og blir fornærmet når folk forteller sitt personlige syn, som ikke er det samme som deres.

 

2. Kranglingen handler om noe helt annet, men troen er lettere å skylde på.

 

Det er faktisk ytterst sjelden jeg opplever at folk blir mobbet fordi de er åpent kristen eller muslim eller hva det nå måtte være.

 

Gargh ! Dere har ikke forsått der riktig, huff, nå irriterer jeg meg over at jeg ikke for fram mitt poeng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åja, nei jeg prader ikke rundt å dingler med et kors, bare irriterer meg over folk som ikke klarer å godta andre personers tro.

Er det snakk om venner/bekjente som tar det opp med deg eller folk på nettet, slik som her på forumet for eksempel? For jeg ser en viktig skillelinje der. Når man diskuterer slikt med personer man hverken kjenner eller kan i det hele tatt kan se uttaler man seg på et mer generelt grunnlag, og det er som regel ikke ment personlig.

 

Det er en beskjent. Og han vet jeg er kristen, så uansett når religion eller tro kommer opp reagerer han med: Herregun for noen tullinger o.s.v

Lenke til kommentar

ligger sikkert i navnet :p

De har stengt bensinstasjonen på nattestid nå da, da ble det roligere i byen. men de har jo fortsatt to jallagreier som er åpne. Og 'farmen eren' bråkte på en av de her ei helg(stort oppslag i avisa osv) hehe.

Folket kommer ikke ut før 1-2tiden her, og da har de et kvarter å kjøpe seg drikke på.

argh....

Lenke til kommentar

Folk som bruker mellomrom foran spørsmålstegn og utropstegn. Ikke ment til Pure noen poster over, men til alle som gjør det.

At ingen hadde nøkkel til hallen, så noen måtte gå og hente, og at gulvet var vått i hallen i dag også, så det tok enda lenger tid før vi fikk begynne å spille.

At jeg glemmer ting fort. Nå nettopp gjorde jeg det, jeg skulle skrive tre ting (den første kom jeg på nå i sted, så da blir det fire). Et annet eksempel er en gang en i klassen min sa noe morsomt og jeg lo av det etterpå. Et par minutter etterpå sluttet jeg å le og spurte han: «Hva faen var det du sa? :hmm:»

 

Edit: Leif.

Endret av Bozzeye
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...