Velociraptor Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 1. De hiver troen sin i alle mulige situasjoner og blir fornærmet når folk forteller sitt personlige syn, som ikke er det samme som deres. 2. Kranglingen handler om noe helt annet, men troen er lettere å skylde på. Det er faktisk ytterst sjelden jeg opplever at folk blir mobbet fordi de er åpent kristen eller muslim eller hva det nå måtte være. Gargh ! Dere har ikke forsått der riktig, huff, nå irriterer jeg meg over at jeg ikke for fram mitt poeng. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Åja, nei jeg prader ikke rundt å dingler med et kors, bare irriterer meg over folk som ikke klarer å godta andre personers tro. Er det snakk om venner/bekjente som tar det opp med deg eller folk på nettet, slik som her på forumet for eksempel? For jeg ser en viktig skillelinje der. Når man diskuterer slikt med personer man hverken kjenner eller kan i det hele tatt kan se uttaler man seg på et mer generelt grunnlag, og det er som regel ikke ment personlig. Det er en beskjent. Og han vet jeg er kristen, så uansett når religion eller tro kommer opp reagerer han med: Herregun for noen tullinger o.s.v Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Men han sier det ikke til deg? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Men han sier det ikke til deg? Nei ikke direkte. Bare nevner det i en med en sånn "himle med øynene" tone ! Sa ikke at jeg hater alle som ikke er religiøs. Bare at det irriterte meg. Akuratt som folk som sier at Playstaion 3 er bedre en Xbox 360, uten å utfylle hvorfor, bare at den er det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Du får trøste deg med troen på at han kommer til å brenne i helvete i all evighet, da. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Du får trøste deg med troen på at han kommer til å brenne i helvete i all evighet, da. Hihihi ! Jada ! Da tok denne konflikten slutt da ! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Men det som er tidig at du sitter der nå å tror av vi som diskuterte her dømmer deg pga din tro, ikke dine dårlige argumenter. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Men det som er tidig at du sitter der nå å tror av vi som diskuterte her dømmer deg pga din tro, ikke dine dårlige argumenter. Jada jada ! Ta deg en pils ! :!: Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) - At jeg trives såpass godt i eget selskap. Endret 11. april 2008 av Koffert Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 - At jeg trives såpass godt i eget selskap. +1 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 DETTE irriterer meg !!!!!! Det er jo for pokker ikke på utestedet det meste bråket skjer, men de jallashappene som selger mat til klokken fire. Makan! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 AHRG! ja, her i Kristiansand driver dem også med dette tullet... Kan de ikke heller ta de som lager faen, istedet for å la det gå utover utelivet Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 ligger sikkert i navnet De har stengt bensinstasjonen på nattestid nå da, da ble det roligere i byen. men de har jo fortsatt to jallagreier som er åpne. Og 'farmen eren' bråkte på en av de her ei helg(stort oppslag i avisa osv) hehe. Folket kommer ikke ut før 1-2tiden her, og da har de et kvarter å kjøpe seg drikke på. argh.... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Folk som ikke bare kan ta imot og holde kjeft, så man må krangle med dem i en halvtime før de godtar det. Argh. >.< Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Folk som bruker mellomrom foran spørsmålstegn og utropstegn. Ikke ment til Pure noen poster over, men til alle som gjør det. At ingen hadde nøkkel til hallen, så noen måtte gå og hente, og at gulvet var vått i hallen i dag også, så det tok enda lenger tid før vi fikk begynne å spille. At jeg glemmer ting fort. Nå nettopp gjorde jeg det, jeg skulle skrive tre ting (den første kom jeg på nå i sted, så da blir det fire). Et annet eksempel er en gang en i klassen min sa noe morsomt og jeg lo av det etterpå. Et par minutter etterpå sluttet jeg å le og spurte han: «Hva faen var det du sa? » Edit: Leif. Endret 11. april 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har ikke noe imot tidlig skjenkestopp, tvert imot. Kanskje folk begynner å gå ut på byen tidligere her i byen også Akkurat nå irriterer jeg meg over at spillet mitt lagger når jeg spiller online (ps3) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Folk kan ha seg ut tidligere ja, det er jeg enig i.... Men å stenge to er kjedelig. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 neei, vi har ikke mere pizza igjen, faen. Tenkte å kose meg i kveld, men ser ut som det blir pølser eller noe ... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Brukere på forumet som skriver brukernavn i quotes ("). F.eks. «(...) som "Bozzeye" skrev (...)». Jeg synes det nesten er som å skrive «(...) som "Ivar" skrev (...)». Edit: Glemte et punktum. Endret 12. april 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Seriøst, er det brukere som gjør det? Jeg trodde det bare var pensjonister som skrev sånn ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg