Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eldre damer som bruker HELE brettet til å sette poser på når man pakker etter kassa i butikken.. Ikke nok med det: Det står der lenge etterpå oh "hviler" MED påsene oppå! Jeg som skal på andre sie (inn mot en vegg så det er skikkelig trangt) jeg må da bruke den lille plassen som er igjen helt på kanten til å pakke.. :mad:

De kunne i det minste satt ned posene så det ble plass til oss andre bak som kommer?

Lenke til kommentar
Eldre damer som bruker HELE brettet til å sette poser på når man pakker etter kassa i butikken.. Ikke nok med det: Det står der lenge etterpå oh "hviler" MED påsene oppå! Jeg som skal på andre sie (inn mot en vegg så det er skikkelig trangt) jeg må da bruke den lille plassen som er igjen helt på kanten til å pakke.. :mad:

De kunne i det minste satt ned posene så det ble plass til oss andre bak som kommer?

 

lat som om du kommer borti posene til gamle damen og dytt de ned . Etterpå sier du "ops, her var det trangt" :!:

 

Jeg irriterer meg over folk som pirker . Slik som ovenfor der man går helt off topic for å fortelle noen at han skal begrense utropstegnene sine.. haha

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...