Velociraptor Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hater å gå i byn når det er fullt med folk. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bussjåfører som ruser motoren mens de girer. Venner som ikke holder det de lover. Drikkelyder. Lærere som går fra å være slappe til å bli rene diktatorer på tre sekunder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Den helvetes hosten min som gjør at jeg bryter sammen når jeg har det mest gøy og nesten kveles og må inn for å slappe av. Hodepina som kommer når jeg er ute i sola. At jeg glemte hva jeg egentlig skulle skrive her og gjør det jævlig ofte. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Eldre damer som bruker HELE brettet til å sette poser på når man pakker etter kassa i butikken.. Ikke nok med det: Det står der lenge etterpå oh "hviler" MED påsene oppå! Jeg som skal på andre sie (inn mot en vegg så det er skikkelig trangt) jeg må da bruke den lille plassen som er igjen helt på kanten til å pakke.. De kunne i det minste satt ned posene så det ble plass til oss andre bak som kommer? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) åå, i dag var det ei dame i butikken som lurte på hva alt kostet når hun skulle betale i kassa, måtte stå å vente i evigheter på at hun skulle få vite hvor mye ditt å datt kostet. Endret 10. april 2008 av Sno Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Når du glemmer hva du skal si er ganske irriterende >:| Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Spesielt når man prøver å avbryte noen lenge, og når du endelig kommer til ordet, SÅ glemmer du hva du skulle si. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hodepina som kommer når jeg er ute i sola. Føler med deg kompis! Har hatt det i to tre dager nå. Min kommer snikende utover dagen, og det gjør meg amper. Bør ikke si imot meg på en sånn dag som denne hvertfall Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 PC-er som bryter sammen kvelden før et LAN :/ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Måtte oppgradere msn, eller jeg måtte tvangsoppdatere for å i det hele tatt kunne ta i bruk skiten igjen. Faen, jeg vil jo ikke ha den nyeste greia, med alt av reklame og dilldall den har med seg. Endret 10. april 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Måtte oppgradere msn, eller je måtte tvangsoppdatere for å i det hele tatt kunne ta i bruk skiten igjen. Faen, jeg vil jo ikke ha den nyeste greia, med alt av reklame og dilldall den har med seg. Oppgrader til Gaim, emesene eller Pidgin, da. Endret 10. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 PC-er som bryter sammen kvelden før et LAN :/ Det er ikke tilfeldigvis MelhusLAN? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hva skjedde med pc-en da? Kan kanskje gi deg litt support. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 At jeg begynner å bli fattig. Tør nestn ikke sjekke kontoen ; Lenke til kommentar
Ravenous Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Måtte oppgradere msn, eller jeg måtte tvangsoppdatere for å i det hele tatt kunne ta i bruk skiten igjen. Faen, jeg vil jo ikke ha den nyeste greia, med alt av reklame og dilldall den har med seg. Apatch? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Min iPod Touch er stjelt!!! Det er kjempedumt, men jeg ville begrenset bruken av utropstegn ettersom det ikke er godtatt her. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Eldre damer som bruker HELE brettet til å sette poser på når man pakker etter kassa i butikken.. Ikke nok med det: Det står der lenge etterpå oh "hviler" MED påsene oppå! Jeg som skal på andre sie (inn mot en vegg så det er skikkelig trangt) jeg må da bruke den lille plassen som er igjen helt på kanten til å pakke.. De kunne i det minste satt ned posene så det ble plass til oss andre bak som kommer? lat som om du kommer borti posene til gamle damen og dytt de ned . Etterpå sier du "ops, her var det trangt" :!: Jeg irriterer meg over folk som pirker . Slik som ovenfor der man går helt off topic for å fortelle noen at han skal begrense utropstegnene sine.. haha Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Tre tegn for ekstra tyngde er lov, men mer enn det blir overkill. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Tre tegn for ekstra tyngde er lov, Er du sikker? Jeg ser det stadig vekk brukt, men er ute av stand til å finne en bekreftelse på at det er lov. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ifg. en lærer på helse og sosial så skal man enten bruke ett eller tre tegn. Hu kjefta meg opp for å ha brukt to punktum i stedet for tre når jeg lot noe henge i lufta i noe jeg skrev for klassen hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg