Ravenous Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er jo ikke noe rart, for da hadde du jo jobba i en ICAbutikk i arbeidstiden til Rema. Morsommen. Hadde jeg jobba på den MÅTEN på Rema mens jeg jobba på Rema, så hadde jeg fått sparken:P Nå vet jeg ikke om det var sånn med deg, men tilfellet kan være at de som pakket ut varer ikke var gamle nok til å sitte i kassa. Det er ikke jeg og derfor kommer ikke jeg til kassa hvis de plinger på en kassa-dame/mann Jobber på Rema jeg og forresten. Neida, handler der ofte (dessverre, men så nææært!), og flere av de som surra rundt i butikken har stått i kassa før. Har dere sånn "policy" at med flere enn 5 i kø så tilkaller dere til ny kasse? Sånn hadde vi det, ihvertfall. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Butikker som ikke har det kan forsåvidt brennes ned. Edit: Altså ja vi har det Endret 9. april 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg plinga heller en gang for mye enn en gang for lite da jeg jobba på Rema. Det er jo forskjell på om det er 4 fullstappa handlevogner eller 5 folk som har småhandla ei cola og en grandiosa liksom. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 At jeg tydeligvis må ha større PSU på pc-en... Doh, spessielt nå som jeg ikke har penger. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 At jeg aldri har noe å poste i Ting som er hyggelige og gjør deg glad - tråden. Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Feil i fasiten i matteboken får meg til å spy. I dag hold jeg på med et LANGT algebra stykke. Da jeg endelig er ferdig slår jeg opp i fasiten og sjekker, feil svar. Jeg bruker resten av timen på å prøve å finne min egen feil før jeg spør læreren om hjelp, han finner heller ingen feil og skriver ned stykke for å se på det senere. I siste timen da vi har samme læreren i Naturfag kommer han å forteller meg at det er feil i fasit. Da har jeg brukt en hel matte time pluss en leksetime på dette ene stykket. Skulle vel kanksje bare hoppet over det men men. Godt å få gi utrykk for sin frustrasjon! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Onsdager. Lillelørdag my ass. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Måtte bare si det her også.. Jeg irriterer meg grenseløst over fenomenet fingerslikking Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Pøh. Det er den beste måten å få bedre feste på. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Folk som sier/skriver "nase" istedet for "nese". -- Og for å fortsette butikktrenden: Idioter som steller seg i to køer når de skal betale. Pøh. Det er den beste måten å få bedre feste på. På ett tastatur? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Folk som sier/skriver "nase" istedet for "nese". Ja, nynorsk er irriterende. TILSLAGSORD ARTIKKEL FRÅ NYNORSKORDBOKA (offisiell rettskriving)nase I nase m1 (norr nǫs f, fl nasar og nasir) 1 lukteorgan i andletet på menneske og hos visse dyr; jf snute / oppstopparn- / ha krum n- / snakke i n-n / pusse n-n snyte seg / luktesans hunden har ein fin n- / sans, teft ha fin n- for noko / ha bein i n-n sjå I *bein / bruke n-n til stav gå på nasen / byte nasar slags barneleik / gå med n-n i ein klut skamme seg / gå på n-n dette framover / grine, rukke på n-n vise misnøye / få lang n- bli narra / late att døra for n-n på nokon rett framfor / peike n- av nokon setje hendene framfor nasen med fingrane i vêret for å håne nokon / ikkje sjå lenger enn n-n rekk vere kortsynt / setje n-n i sky, i vêret vere overlegen (2), kaut / stikke n-n i noko blande seg opp i noko som ikkje vedkjem ein / ta nokon ved n-n narre, snyte / snu, vende n-n heimover fare heim 2 framspringande, spiss del av noko n-n på eit fly II nase [kløyvd inf -a] v1 (av I *nase) lukte, snuse kua nasa på maten / n- opp noko / vere nyfiken (1) n- etter noko Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 På ett tastatur? Nei, hva skal man vel med feste der? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Flytende pålegg på brødfjøla Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 At låsen på jobb er så jævlig vrien med meg hele tiden. Må stå der gode 40-50 sekunder før den gir etter. Tror ikke nøkkelen er helt tilpasset låsen, så må stå der å kjempe med låsen. Forbanna dritt. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Flytende pålegg på brødfjøla agree! spesielt hvis det er syltetøy og man ser litt senere masse maur som har fest på fjøla Maur er irriterende, rett og slett avskyelige. Lenke til kommentar
Ravenous Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Flytende pålegg på brødfjøla agree! spesielt hvis det er syltetøy og man ser litt senere masse maur som har fest på fjøla Maur er irriterende, rett og slett avskyelige. apropos maur... i Mauritius hadde vi glemt ett eller annet på benken over natta, og morgenen etter var det et TONN maur over heeele benken og vasken, opp etter skapene osv... Fy f...!!! + en dag vi kjøpte brød, så hadde jeg bittesmå maur i min halvdel :S Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Min iPod Touch er stjelt!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Folk som breier seg ut i rulletrapper. Enten to ved siden av hverandre eller man stiller seg midt på og sperrer for de som har det travelt. Kvinnfolk er værst. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 æsj. haupin passer dårlig på en finværsdag som dette!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg