Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke noe rart, for da hadde du jo jobba i en ICAbutikk i arbeidstiden til Rema.

 

Morsommen.

Hadde jeg jobba på den MÅTEN på Rema mens jeg jobba på Rema, så hadde jeg fått sparken:P

 

Nå vet jeg ikke om det var sånn med deg, men tilfellet kan være at de som pakket ut varer ikke var gamle nok til å sitte i kassa. Det er ikke jeg og derfor kommer ikke jeg til kassa hvis de plinger på en kassa-dame/mann :) Jobber på Rema jeg og forresten.

 

Neida, handler der ofte (dessverre, men så nææært!), og flere av de som surra rundt i butikken har stått i kassa før.

 

Har dere sånn "policy" at med flere enn 5 i kø så tilkaller dere til ny kasse? Sånn hadde vi det, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feil i fasiten i matteboken får meg til å spy. I dag hold jeg på med et LANGT algebra stykke. Da jeg endelig er ferdig slår jeg opp i fasiten og sjekker, feil svar. Jeg bruker resten av timen på å prøve å finne min egen feil før jeg spør læreren om hjelp, han finner heller ingen feil og skriver ned stykke for å se på det senere. I siste timen da vi har samme læreren i Naturfag kommer han å forteller meg at det er feil i fasit. Da har jeg brukt en hel matte time pluss en leksetime på dette ene stykket. Skulle vel kanksje bare hoppet over det men men.

Godt å få gi utrykk for sin frustrasjon!

Lenke til kommentar
Folk som sier/skriver "nase" istedet for "nese".

Ja, nynorsk er irriterende.

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRÅ NYNORSKORDBOKA (offisiell rettskriving)

nase I nase m1 (norr nǫs f, fl nasar og nasir)

1 lukteorgan i andletet på menneske og hos visse dyr; jf snute / oppstopparn- / ha krum n- / snakke i n-n / pusse n-n snyte seg / luktesans hunden har ein fin n- / sans, teft ha fin n- for noko / ha bein i n-n sjå I *bein / bruke n-n til stav gå på nasen / byte nasar slags barneleik / gå med n-n i ein klut skamme seg / gå på n-n dette framover / grine, rukke på n-n vise misnøye / få lang n- bli narra / late att døra for n-n på nokon rett framfor / peike n- av nokon setje hendene framfor nasen med fingrane i vêret for å håne nokon / ikkje sjå lenger enn n-n rekk vere kortsynt / setje n-n i sky, i vêret vere overlegen (2), kaut / stikke n-n i noko blande seg opp i noko som ikkje vedkjem ein / ta nokon ved n-n narre, snyte / snu, vende n-n heimover fare heim

2 framspringande, spiss del av noko n-n på eit fly

 

II nase [kløyvd inf -a] v1 (av I *nase) lukte, snuse kua nasa på maten / n- opp noko / vere nyfiken (1) n- etter noko

Lenke til kommentar
Flytende pålegg på brødfjøla :(

agree! spesielt hvis det er syltetøy og man ser litt senere masse maur som har fest på fjøla :sick:

Maur er irriterende, rett og slett avskyelige.

 

apropos maur... i Mauritius hadde vi glemt ett eller annet på benken over natta, og morgenen etter var det et TONN maur over heeele benken og vasken, opp etter skapene osv... Fy f...!!!

 

+ en dag vi kjøpte brød, så hadde jeg bittesmå maur i min halvdel :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...