Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil du høre hva jeg synes er HELVETES irriterende?

 

Svenske dommer for faen, fytti svarte hvor inni granskauen det filmes i kveld!!!!!!!!!!!!111x200

Hvordan er det overhodet MULIG å skaffe en så inkompetent jævel med en slags type forverret downs syndrom?

 

Men det er greit, hvis dem ikke klarer seg uten dem så..start i tyrkisk/albansk 98æøå divisjon, ja, jeg sikter til et lag som heter lævhgnpool. Det er så synd at laget mitt tapte mot dem, det er lavmål å tape mot slike drittlag.

 

takk. er jævl...JÆVLI sur nå, så ikke tolk meg som en...ja.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over folk som ikke kan å kjøre i rundkjøring. Hver jævla morgen må jeg passe meg når jeg skal til venstre i rundkjøringen. Passer på å ligge riktig plassert og alt er slik det skal være fra min side. De som kommer fra andre siden og skal rett frem ser meg og passer vikeplikten sin, men de som ligger i filen til høyre for de igjen, og som skal svinge av til høyre (inn samme veien som meg med andre ord) ser ikke etter om det kommer noen de skal passe seg for engang.

 

I dag kjørte jeg nesten ned ei kjerring fordi jeg er så lei av folk som ikke passer på vikeplikten sin. Bråbremsa og tuta . Neket som kjørte bare titta på meg med oppsperrede øyne, som om det var jeg som skulle passe på å kjøre sakte nok til at hun kunne bryte vikeplikten sin

Endret av L_C
Lenke til kommentar
irriterer meg over engelskfaget i VG1, ikke fordi det er vanskelig men fordi det er så jævlig lett.

Og det blir ikke vanskeligere.

 

Forrige engelsktime ble jeg og en annen elev sendt ut av klasserommet for å jobbe med, vel, hva vi enn ville, mens resten av klassen skulle høre på en ganske så enkel tekst for noe som må ha vært tredje gang.

Lenke til kommentar
Jepp ! Enda bedre å høre på Playstation 3 vs Xbox 360 ! Det er så mange bra argumenter ! Haha ! :!:

Å tape i Fifa på Xbox grunnet selvmål på overtid, mot en rivaliserende kompis, er kanskje det værste som finnes. Har opplevd at tårene har presset seg på noen ganger. Har bl.a ødelagt 4-5 Playstation kontroller pga fifa, tif og pes (fotballspill)...

Lenke til kommentar

Kvinnfolk med småunger som tror alle skal vike for dem når de kommer turende med en tvillingvogn midt i butikken: Brenn.

 

Folk som sitter og smatter og slafser meg midt i ørene: Brenn lenge.

 

Og sist, men ikke minst, måtte de som kjører MIDT i veien, selv om det kommer en helvetes bil i mot, brenne evig!

Lenke til kommentar

Folk som ikke kan å kjøre han holde seg hjemme! Irriterende..

 

Jeg skrev et innlegg i avisa en gang, om folk som ikke kan å plassere seg i rundkjøringene.

Det ble mange svar og til slutt hadde avisa to sider om hvordan man skal kjøre i de få 'store' rundkjøringene vi har her i byen :!:

De spurte folk på gata og det var mange som ikke viste hvor de skulle plassere seg.

Lenke til kommentar

Udugelige mennesker på jobb på ICA!

Herregud...Er det så vanskelig å forstå at man må ha mange folk på jobb (i kassa!!) mellom 15-18/18.30? Var to (av fire) kasser åpne i dag når jeg var der (ca 17.30) i dag, og ca. 14 mennesker i kø i hver kasse. Når jeg kom nært nok til å spørre hun ene om det var på tide å ringe etter flere til å stå i kassene, fikk jeg svar "men det er ingen! jeg har ringt på!". Merkelig nok gikk det flere rundt i butikken og stabla varer og surra rundt.

Ubrukelige folk! Sånn er det ALLTID på den Ica'en... Hadde jeg jobba sånn der når jeg jobba på Rema, hadde jeg fått sparken...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...