Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Skjønner jo at det kan være "surt" men det er alltid bittert når det blir slutt.

 

Skal den som eier kåken betale både lån og alle utgifter knyttet til leiligheten da, og så skal de "dele" på matutgiftene? Det er jo veldig kjipt dersom den ene har 12000 i utgifter, mens den andre ligger på 3000 liksom. Jeg er i alle fall ikke bitter for det jeg betaler for kjæresten min . Jeg elsker han jo:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dere har noenlunde lik økonomi og bruker omtrent det samme på ting begge nyter godt av bidrar dere jo i praksis til å betale ned halvparten av huslånet hver. Det er klart det ikke er bittert når dere elsker hverandre, men hvis det tar slutt, skal jeg love deg den ene gjerne skulle hatt tilbake pengene. Men hvis han betaler 12000 av fellesutgiftene og du 3000 er det jo ikke noe å stresse med. :)

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Neinei, jeg betaler en del mer enn det, men er ikke i nærheten av hva han betaler ned på lånet sitt. Jeg tror han har 11.000 og jeg har 6000 i utgifter i måneden. Han tjener en del mer enn meg også da , så :)

 

Det er vel sjeldent det går fint for seg når det blir slutt mellom noen som har bodd sammen i flere år.

Lenke til kommentar
Det er jo vanlig å dele på utgiftene når man er samboere. Samboeren min eier leiligheten sin, så han betaler lånet sitt selv, men jeg betaler maten og kabeltvn og kjøper alt vi har bruk for av småting til leiligheten.

 

Jeg irriterer meg over at jeg er slapp og lat for tiden. Skulle ønske jeg hadde råd til å være hjemme og late meg noen dager i uka :ph34r:

 

Hehe, mener selvsagt ikke å være urettferdig... Vi har ingen avtale, fordi da jeg flyttet inn var det bare som midlertidig løsning, og siden vi begge er studenter (men han hadde tilkallingsvikariatgreier) så skulle jeg betale 4K i husleie...har ikke råd til mer, når stipendet er på 6400 ca. Etter en stund ble det best økonomisk for ham om jeg ble boende, og det var jo en grei avtale for meg også. Betalte husleie + strøm når den regninga kom, og vi delte på utgifter til mat osv..

En dag fikk jeg sluppet "fellesutgifter" i fanget, og siden har jeg levd på luft, heh :p

Men siden han nå skal selge leiligheten, og jeg NEKTA å betale mer fellesutgifter (hvis regningene mine overgår 6400 i mnd HVER mnd, så har jeg jo ingenting å leve av), så hadde han fått svigerfar til å betale det..

SÅ, problem solved, men er fremdeles litt furt :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde ville prøveeksamensnerver, siden jeg er ufattelig redd for å holde foredrag o.l., men før selve eksamen hadde jeg nesten ikke nerver i det hele tatt, og det gikk veldig bra. Veit ikke hvordan det er med deg, men tenkte det kanskje var en bitteliten trøst. :)

 

Forresten, er det muntlig det er snakk om?

Lenke til kommentar

Hoho, dette minner meg om eksamen for halvannen år siden.

jeg hadde skikkelig psyco drømmer natta før, og sov dårlig. Våkna opp klokka 4 på natta og fikk ikke sove igjen osv.

HELT lost da jeg gikk å sulla rundt før jeg skulle opp.

Men gjett hva! Jeg fikk en 4'er, som er den beste karakteren jeg har hatt gjennom hele videregående :)

 

Ønsker alle som skal ha eksamen/prøveeksamen lykke til, og håper det går bra :)

 

EDIT:

For å være litt ontopic, jeg irriterer meg over gjerrige folk.

også en annen ting, at jeg hadde litt forventninger til å få igjen på skatten, men istedet fikk 160,- i rest.

Endret av Firesky
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...