medlem-90636 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Skjønner jo at det kan være "surt" men det er alltid bittert når det blir slutt. Skal den som eier kåken betale både lån og alle utgifter knyttet til leiligheten da, og så skal de "dele" på matutgiftene? Det er jo veldig kjipt dersom den ene har 12000 i utgifter, mens den andre ligger på 3000 liksom. Jeg er i alle fall ikke bitter for det jeg betaler for kjæresten min . Jeg elsker han jo:) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Hvis dere har noenlunde lik økonomi og bruker omtrent det samme på ting begge nyter godt av bidrar dere jo i praksis til å betale ned halvparten av huslånet hver. Det er klart det ikke er bittert når dere elsker hverandre, men hvis det tar slutt, skal jeg love deg den ene gjerne skulle hatt tilbake pengene. Men hvis han betaler 12000 av fellesutgiftene og du 3000 er det jo ikke noe å stresse med. Endret 8. april 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Neinei, jeg betaler en del mer enn det, men er ikke i nærheten av hva han betaler ned på lånet sitt. Jeg tror han har 11.000 og jeg har 6000 i utgifter i måneden. Han tjener en del mer enn meg også da , så Det er vel sjeldent det går fint for seg når det blir slutt mellom noen som har bodd sammen i flere år. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 At jeg var oppe i hele natt og repeterte litteraturhistorie jeg overhodet ikke fikk bruk for på tentamen idag.............. god natt! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Du får trøste deg med at du har lært masse litteraturhistorie . Lenke til kommentar
Ravenous Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er jo vanlig å dele på utgiftene når man er samboere. Samboeren min eier leiligheten sin, så han betaler lånet sitt selv, men jeg betaler maten og kabeltvn og kjøper alt vi har bruk for av småting til leiligheten. Jeg irriterer meg over at jeg er slapp og lat for tiden. Skulle ønske jeg hadde råd til å være hjemme og late meg noen dager i uka Hehe, mener selvsagt ikke å være urettferdig... Vi har ingen avtale, fordi da jeg flyttet inn var det bare som midlertidig løsning, og siden vi begge er studenter (men han hadde tilkallingsvikariatgreier) så skulle jeg betale 4K i husleie...har ikke råd til mer, når stipendet er på 6400 ca. Etter en stund ble det best økonomisk for ham om jeg ble boende, og det var jo en grei avtale for meg også. Betalte husleie + strøm når den regninga kom, og vi delte på utgifter til mat osv.. En dag fikk jeg sluppet "fellesutgifter" i fanget, og siden har jeg levd på luft, heh Men siden han nå skal selge leiligheten, og jeg NEKTA å betale mer fellesutgifter (hvis regningene mine overgår 6400 i mnd HVER mnd, så har jeg jo ingenting å leve av), så hadde han fått svigerfar til å betale det.. SÅ, problem solved, men er fremdeles litt furt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 EKSAMENSNERVER! Og det er bare PRØVEeksamen! Gah! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg hadde ville prøveeksamensnerver, siden jeg er ufattelig redd for å holde foredrag o.l., men før selve eksamen hadde jeg nesten ikke nerver i det hele tatt, og det gikk veldig bra. Veit ikke hvordan det er med deg, men tenkte det kanskje var en bitteliten trøst. Forresten, er det muntlig det er snakk om? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Praktisk muntlig. Lol. Gjøre oppgave, og "forsvare" den. x) Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ok, skjønner. Men poenget var iallfall at prøveeksamen er værre enn den egentlige eksamen, i hvert fall var den det for meg. Kommer sikkert litt an på oppgaven også, da, men uansett. Lykke til. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Prøveeksamen er jo ikke så ille som jeg gjør den, det vet jeg jo. Menne, for min del er eksamen dobbelt så ille som prøveeksamen. xD Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Dette sier sikkert alle, men det stemmer faktisk: det er ikke så ille når du bare kommer i gang. Prøv å tenk positivt og vær rolig før eksamen, og ikke stress deg opp. Det går nok fint. Men nok OT nå. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Hoho, dette minner meg om eksamen for halvannen år siden. jeg hadde skikkelig psyco drømmer natta før, og sov dårlig. Våkna opp klokka 4 på natta og fikk ikke sove igjen osv. HELT lost da jeg gikk å sulla rundt før jeg skulle opp. Men gjett hva! Jeg fikk en 4'er, som er den beste karakteren jeg har hatt gjennom hele videregående Ønsker alle som skal ha eksamen/prøveeksamen lykke til, og håper det går bra EDIT: For å være litt ontopic, jeg irriterer meg over gjerrige folk. også en annen ting, at jeg hadde litt forventninger til å få igjen på skatten, men istedet fikk 160,- i rest. Endret 8. april 2008 av Firesky Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Irriterer meg grenseløst når jeg får fravær jeg ikke skulle fått. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 At jeg har sydd inni munn, det er litt ubehagelig å kjenne den tråden hele dagen Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Irriterer meg grenseløst når jeg får fravær jeg ikke skulle fått. det er jo bare å be læreren fjerne det igjen da:P Jeg irriterer meg over bokanalysen jeg skal levere snart Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Prøvd å fått det fjernet men det har tatt over 1 måned siden jeg si ifra og enda har det ikke skjedd noe så skal prate med "rektoren" imorgen. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er sjukt irriterande når folk skal sitja og nistirra på skjermen din når du sit og arbeider eller chatter med nokon. Mine to litlebrødre er svært flinke til detta. Eg må sei eg blir nærmast gal! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Da går du på google og skriver "qqqqq" og "jeg prøver lykken" så går nok både de og deg fort. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Da går du på google og skriver "qqqqq" og "jeg prøver lykken" så går nok både de og deg fort. Ah, classic stuff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg