imastard Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 TV3, ingen over, ingen ved sida. Håplaust å sjå noko som hellst med unntak av Fotballkampar. Forsøka å sjå Dexter, ikkje halvegs i episoden og er på andre reklamepause. Hatar og bli avbrytt i film/seriar. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Folk som ikke vet hva emo er men slenger det rundt seg alikevel. TRRUUUEEEE Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Blir så fordømt irritert over personer som ikke klarer å holde kjeft når de burde gjøre det for minst 5 minutter siden. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg irriterer meg over folk foran meg i kassekøen som ikke kan betale for seg, og bare står og ser dumt på butikkekspeditøren, som om personen får det gratis hvis han/hun bare står der lenge nok. Det er like irriterende med folk "eldre damer" som skyver skilleklossen langt inni mine varer for og få plass til sine egne varer,selv om det er 1 eller 2 kunder m/varer til foran på transportbåndet. for å ikke glemme dem som dytter handlevognen på meg hele tiden mens dem står bak meg og venter i kassakøen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Han som bor over oss har tydeligvis fått seg nytt hjemmekinoanlegg, og så på film til klokken 23:50 i går. Det var irriterende, siden det var så høyt på at det ikke gikk an å sove. Var like før han fikk besøk av en stykk hissigpropp... EDIT: Anng det med uforskammede folk i matbutikken. Jeg og mora mi opplevde en gang for lenge siden at ei gammel dame stod og trykket seg inntil oss. Vi sto foran henne i køen , og hun innbilte seg visst at det ble raskere hennes tur dersom hun trykket seg inntill ryggene¨våre og peste den dårlige ånden sin rett i nakken på oss... Da var jeg på nippet til å eksplodere. Endret 7. april 2008 av L_C Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Irriterer meg at det er et stykke inn i april, men det er surt og kaldt og snøen laver ned. What the f... gives? Og har også opplevd det samme som Nautica, sist sto en gammel kjerring og dyttet handlevogna opp mot baken min, det var like før jeg snudde meg og sa at godt forsøk, men det er dessverre ikke plass til hele vogna opp i der. Lenke til kommentar
grasmon Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) det som iriterer meg no grenseløst er følk som ikke hører etter når jeg snakker!! Endret 11. april 2008 av grasmon Lenke til kommentar
Ravenous Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 ...at jeg er nødt å betale en helvetes slump med penger, for å punge ut til fellesutgifter og rentehopp... (en GOD slump med penger!) På en leilighet som f**n ikke er min engang. (kjæresten sin, skal selge.) jada, jeg er sikkert bare sytete og urettferdig, men jeg har faktisk ikke råd.. klager jeg, får jeg beskjed om at jeg kan jo flytte nåååår jeg vil. Aaargh, må bare få det ut. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Og har også opplevd det samme som Nautica, sist sto en gammel kjerring og dyttet handlevogna opp mot baken min, det var like før jeg snudde meg og sa at godt forsøk, men det er dessverre ikke plass til hele vogna opp i der. Episk. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Irriterer meg at røyk smaker dritt når jeg er forkjøla. Og apropos det med eldre damer på handletur; jeg var nettopp i Spania, og der gikk så å si alle eldre mennesker rundt med digre trillebager, og dytta og kjørte på oss unge. Det var rimelig irriterende, gitt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 dagrOz: Da er jo dette en fin anledning til å slutte å røyke Det smaker jo uansett dritt.. Jeg er små forkjøla!! VRÆL. Det passer ikke akkurat nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 dagr0z, det har jeg merka meg jeg også. Var ute i går for å slikke den lille sola som er igjen på Steinkjer etter at alt plutselig forsvant og det regna masse og sånn, men det var ikke det samme. Irriterer meg i og for seg grønn over mangelen på eksamenskarakterer. Jeg vil vite om jeg har stått eller ei. Først skulle jeg få de den 1. Dette ble utsatt til den 3. og så til i dag, men ingen karakterer. Utålmodig. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Huff, var grundig irritert på jobb i dag. Alt som kunne gå galt, gikk galt, virka det som. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Posten irriterer meg så grenseløst at jeg snart går i anafylaktisk sjokk. FUCKS SAKE. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Østerrisk musikksmak. At det går an ... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Mennesker som har hodetelefoner (som er tydilig markert "R" og "L") feil vei på. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 ...at jeg er nødt å betale en helvetes slump med penger, for å punge ut til fellesutgifter og rentehopp... (en GOD slump med penger!) På en leilighet som f**n ikke er min engang. (kjæresten sin, skal selge.)jada, jeg er sikkert bare sytete og urettferdig, men jeg har faktisk ikke råd.. klager jeg, får jeg beskjed om at jeg kan jo flytte nåååår jeg vil. Aaargh, må bare få det ut. Håper dere har en ordentlig samboeravtale ... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er jo vanlig å dele på utgiftene når man er samboere. Samboeren min eier leiligheten sin, så han betaler lånet sitt selv, men jeg betaler maten og kabeltvn og kjøper alt vi har bruk for av småting til leiligheten. Jeg irriterer meg over at jeg er slapp og lat for tiden. Skulle ønske jeg hadde råd til å være hjemme og late meg noen dager i uka Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg irriterer meg over at frokosten min smakte surt øl og svidde kalosjer. Tror ovnen min synger på siste vers : / Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Joda, men hvis han direkte eller indirekte betaler ned lånet på en kåk hun eier, kan det bli bittert hvis det blir slutt og de ikke har blitt enige om ståa på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg