chokke Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Matematikk generelt kan brenne i helvete. Matematikk (og fysikk) er faktisk gøy å se hvordan avanserte stykker viser seg å gi et rimelig enkelt svar . Skikkelig gøy å se noe som ser såååå vanskelig ut, sette seg ned med det, bruke kunnskapen så finner du ut at svaret ble 1 Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Men gud så frustrerende det er å måtte bruke fritiden sin på det! :< (Tenker på lekser) Endret 6. april 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Elij Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Skikkelig gøy å se noe som ser såååå vanskelig ut, sette seg ned med det, bruke kunnskapen så finner du ut at svaret ble 1 Fullstendig enig. Synd det ikke er flere av dem... Kjedsomhet er en plagsom ting... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Fullstendig enig. Synd det ikke er flere av dem... Kjedsomhet er en plagsom ting... I fysikken derimot er det litt verre, altfor mange tall å knote med. Allerede her kom jeg på en forme som er helt forferdelig å regne med, grunnen til at jeg husker den er etter en prøve i relativitetsteori, til og med læreren dreit seg ut med tanke på tall Et elektron blir akselerert av en spenning på 100 kV, finn bevegelsesmengden. Alle vet jo at E = Ek + Ep , samtidig er Ek = qU og Ep = mc2 Blabla. E2 = m2c4 + p2c2 , da er det ikke like gøy lenger når tallene en bruker alltid skrives på normalform. Nå snakker vi lol-vgs, but still. Endret 6. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sikkert copy/paste Var tatt ifra hukommelsen og irritasjonen over oppgaven Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sikkert copy/paste Var tatt ifra hukommelsen og irritasjonen over oppgaven Bare erter Hadde fysikk på flyfag og fikk da 5 i faget selv, men husker ingenting nå.. Det irriterer meg. Jeg lærer, jeg kan det og etter et halvt år så har jeg glemt det Lenke til kommentar
Elij Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hadde fysikk på flyfag og fikk da 5 i faget selv, men husker ingenting nå.. Det irriterer meg.Jeg lærer, jeg kan det og etter et halvt år så har jeg glemt det Bedre enn meg i de fleste fag. Lærer, og kan det kanskje t.o.m. en uke etter at vi har hatt prøve i det. Men mesteparten er helt unødvendige greier, som jeg aldri kommer til å få bruk for i ettertid. Fordelen er selvsagt at du lærer det raskere andre gang dersom du likevel skulle få bruk for det Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg er mektig redusert i dag!! Lite søvn og mye fyll. huff... Har ikke energi til å gjøre noe og har verdens korteste lunte. Endret 6. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Bedre enn meg i de fleste fag. Lærer, og kan det kanskje t.o.m. en uke etter at vi har hatt prøve i det. Men mesteparten er helt unødvendige greier, som jeg aldri kommer til å få bruk for i ettertid. Fordelen er selvsagt at du lærer det raskere andre gang dersom du likevel skulle få bruk for det Problemet mitt er at jeg irriterer meg over idiotisk skrivemåte i skolebøkene, og det faktum at jeg er en realist. Spesielt lider norskboka (!), historieboka og gymboka av horrible skrivemåter. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Til alle som finner det for godt å kjøre i midten av veien, selv med biler i motgående kjøreretning: Brenn lenge. LENGE. Irriterer som satan at mange tror blinklys kun er til pynt. Argh! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Folk som ikke vet hva emo er men slenger det rundt seg alikevel. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Var i familiefest eller hva man skal kalle det i helga. Fikk høre av min mor isted at etter jeg var gått og lagt meg igår, ble bestefar skjelt ut noe så inni granskauen av flere av de andre som var der. Det er forsåvidt ikke noe nytt. Mannen er snill som bare det, men virker som de andre er ute etter å kjefte på han for alt. Og igår hadde det visst vært så ille at han begynte å gråte :s Ble så sint når jeg fikk høre dette isted at det omtrent svartna for meg. Faen at jeg hadde lagt meg når det skjedde.. De skulle faen meg fått en sånn skjennepreken at de hadde gått og skamma seg resten av livet! Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) At jeg snart har norsktentamen og ikke har øva en driiit..... Heldigvis har jeg 6 timer på meg imorgen, det bør holde. Irriterende at vi må kunne litteraturhistorie nå, likte det slik det var før, når vi fikk et tema og hefte Edit: herregud stakkars gamle mannen. Endret 6. april 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 At jeg har angst og skal ta lappen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 At jeg har angst og skal ta lappen. I feel you. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 akkurat nå irriterer jeg meg over at jeg har så sinnsykt mye å gjøre. I det jeg setter meg ned for å gjøre en ting, får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør punkt 2 eller 3 på listen min. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 At jeg har angst og skal ta lappen. Dette er ikke et angrep på deg overhodet, bare noen tanker som kom i hodet mitt når jeg leste dette. Jeg blir irritert over folk som "misbruker" ordet angst. "Ååååh, jeg har angst for å gå på fjellet", når det er bare for at person x ikke har lyst å gå på fjellet. Etter tre år plaget med sosial angst og panikkangst vet jeg hva ordentlig angst er. Det er noe jeg ikke unner en annen person overhodet, ihvertfall med de symptomene jeg har. Blir også litt sur når folk rundt meg snakker om angst på en måte som bagatelliserer det, men sannheten er at hele hverdagen blir påvirket av tilstanden. Takk for meg Og Lykke til med oppkjøringen. Jeg husket at når jeg skulle ha oppkjøring var jeg inne i en skikkelig dårlig periode med panikkangst (hadde en god del kjøretimer med det og kjørelærer merket ingenting). Jeg stod faktisk, så det er utrolig hva mennesker klarer å gjøre under press:D Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Når man skal på oppkjøring er det helt normalt at man er drittredd og nervøs. Derfor er det faktisk ganske mange med alvorlig angst som gjør det bra, men likevel vil ha problemer med å gå ut døren neste dag. Det er ikke logisk, men sånn er det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg