Kald Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 At pakken min skal bruke så lang tid i tollen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Personer som deltar og ikke bidrar med noe videre. Føler jeg en refereanse til "Hvilken film? - Tegnet."? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Folk som ikkje eingang vil prøva og forstå! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 "Last minute shopper". Folk som kommer inn i butikken 2-5min før vi stenger og ikke reagerer når jeg sier at vi stenger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Åh, takk! Angående shopping, jeg så den mest egoistiske dama i butikken istad! Hun plukker ut et par varer hun skal ha og steller seg i kø (jeg havner såklart bak henne). Når det omsider er hennes tur, først da kommer hun på alt hun glemte og ba hu bak disken om å begynne å slå inn, hun henter da 4-5 nye varer og i tillegg spør om de har (noe rart) og blir skuffa når de ikke har det. Brenn. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 at det er 3. gang i år at vi mister internettilgangen på fredagskvelden. Får den ikke tilbake før på mandag om jeg ikke tar feil.. så her sitter jeg tilkoblet med mobilen for å sjekke mail og fjæsbok .. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Åh, takk!Angående shopping, jeg så den mest egoistiske dama i butikken istad! Hun plukker ut et par varer hun skal ha og steller seg i kø (jeg havner såklart bak henne). Når det omsider er hennes tur, først da kommer hun på alt hun glemte og ba hu bak disken om å begynne å slå inn, hun henter da 4-5 nye varer og i tillegg spør om de har (noe rart) og blir skuffa når de ikke har det. Brenn. Åh, det er så hat! Sånn.. Også for oss som sitter bak kassa. Gawd. Én ting en om en har en eller anna ting en har glømt og klarer hente den før jeg er ferdig med å slå inn, men når en kommer med favnen full av varer og det står tre stk i kø.. Hvorfor kan de ikke handle ferdig før de legger ting på båndet!? Eller folk som bare legger ting på båndet og bare GÅR, da gjerne for å finne mer. Mens stæsjet de vil ha bare ligger på båndet og irriterer. Eller om de setter ei stappfull handlevogn rett foran kassa. Goddamn! Kunder. De irriterer meg de! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 At jeg bor langt borti gokk. Og dermed må ha bil for å komme meg bort fra gokk. Og egentlig at byen (Alta) er så langstrakt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) At jeg bor langt borti gokk. Og dermed må ha bil for å komme meg bort fra gokk. Og at jeg ikke har bil for å komme meg bort fra gokk. Endret 5. april 2008 av gilera Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Beveger meg kanskje litt på kanten nå; At det er så vanvittig mange viktigperer her på Hardware.no, som er så overivrige etter å korrigere deg for den minste ting, for å vise hvor flinke de er, og så mange som leker "selvoppnevnte moderatorer" Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) "Aktuelt, Sporten og Været" på TVNorge :realmad: Endret 5. april 2008 av gilera Lenke til kommentar
Terje Takras Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Russetida generelt irriterer meg. På begynnelsen av skoleåret gledet jeg meg til denne tida, men nå ser jeg svart på hele greia. De på bilen min, alt rundt russetida egentlig, irriterer meg nå. gah Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 at det er 3. gang i år at vi mister internettilgangen på fredagskvelden. Får den ikke tilbake før på mandag om jeg ikke tar feil.. så her sitter jeg tilkoblet med mobilen for å sjekke mail og fjæsbok .. Stakkar, føler med deg. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Åh, takk!Angående shopping, jeg så den mest egoistiske dama i butikken istad! Hun plukker ut et par varer hun skal ha og steller seg i kø (jeg havner såklart bak henne). Når det omsider er hennes tur, først da kommer hun på alt hun glemte og ba hu bak disken om å begynne å slå inn, hun henter da 4-5 nye varer og i tillegg spør om de har (noe rart) og blir skuffa når de ikke har det. Brenn. Åh, det er så hat! Sånn.. Også for oss som sitter bak kassa. Gawd. Én ting en om en har en eller anna ting en har glømt og klarer hente den før jeg er ferdig med å slå inn, men når en kommer med favnen full av varer og det står tre stk i kø.. Hvorfor kan de ikke handle ferdig før de legger ting på båndet!? Eller folk som bare legger ting på båndet og bare GÅR, da gjerne for å finne mer. Mens stæsjet de vil ha bare ligger på båndet og irriterer. Eller om de setter ei stappfull handlevogn rett foran kassa. Goddamn! Kunder. De irriterer meg de! Da kan man vel bare slå inn som mellomkunde på nestemann imens da, istedenfor å irritere seg sånn. Pleide i alle fall jeg å gjøre. Og om de som hentet ting skapte seg om de måtte vente litt..da ble det bråk "Last minute shopper". Folk som kommer inn i butikken 2-5min før vi stenger og ikke reagerer når jeg sier at vi stenger. Man må da få handle så lenge butikken er åpen? Om folk går og suller rundt etter stengetid forstår jeg deg, men man må da få handle ting så lenge butikken er åpen. Endret 5. april 2008 av Epixx Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 "Aktuelt, Sporten og Været" på TVNorge :realmad: Ja. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 CDen som hører til spansk læreboken vår. De snakker alt for raskt på den, får ikke med meg en jævla drit bortsett fra noen få ord jeg klarer å kjenne igjen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 CDen som hører til spansk læreboken vår. De snakker alt for raskt på den, får ikke med meg en jævla drit bortsett fra noen få ord jeg klarer å kjenne igjen. Bruk en PC og skru ned hastigheten til ca. 75 %. Blir litt forvrenging av stemmen, men... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Da kan man vel bare slå inn som mellomkunde på nestemann imens da, istedenfor å irritere seg sånn. Pleide i alle fall jeg å gjøre. Og om de som hentet ting skapte seg om de måtte vente litt..da ble det bråk Hadde vi bare hatt "mellomkunde" så Man må da få handle så lenge butikken er åpen? Om folk går og suller rundt etter stengetid forstår jeg deg, men man må da få handle ting så lenge butikken er åpen. Du finner lett de som finner ut at de skal i butikken fem på ti og som gjerne suller rundt og kosehandler til klokka nærmer seg kvart over(uten det minste tegn til å kjappe seg mtp at vi skal stenge). Vi har oppe fra 8-22, det burde ikke være SÅ vanskelig å komme litt før vi stenger? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Tar dere gitteret halvveis ned 21.55 eller 22.00? Er det frekt å gå inn i butikken når gitteret er halvveis nede og du kun skal ha én liten vare? Endret 5. april 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg pleier da bøye meg under, og spørre jeg. Før jeg går inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg