dysfunctional Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg blir så irritert på folk som ikke skriver korrekt norsk. Dyslektikere er unnskyldt....Folk som absolutt må sette inn store bokstaver midt i en setning, uten at det er egennavn...Jeg er litt norsknazi, må jeg innrømme... Å BOMME på en tast er jo greit, da. I tillegg hater jeg ordet ASS. Jeg kan ikke fordra når det sitter folk på trikken/tbanen/annet offentlig sted i nærheten av meg og gauler om ass ditt og datt... Jeg blir sprø, og skal flytte tilbake til Nord-Norge!! Takk. Jævla nordlending, kom deg hjem igjen! Endret 4. april 2008 av Håks Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Synes hytt og pine er beskrivende nok jeg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Synes hytt og pine er beskrivende nok jeg. Det gir absolutt ingen mening i det hele tatt, men det er så mange som sier det at folk oppfatter det som helt naturlig. Treff på Google: Resultater 1 - 10 av ca. 52,500 for "hytt og pine" Resultater 1 - 10 av ca. 9,490 for "hytt og vær". Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Er vell brukt mer muntlig enn skriftlig da? Og, jeg beklager for de skrivefeilene. Mente 'i hytt og pine' på alle frasene. Endret 4. april 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hytt og vær er mer logisk for min del, men ejg er klar over at folk bruker hytt og pine. Hytt og vær, død og pine, kakemann og kjeks (den siste der makes no sense). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Irriterer meg over at det er så vanskelig å barbere seg selv på ryggen og nakken ... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Du får bruke slik Veet hårfjerningskrem Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ja faen, det har jeg jo stående etter at jeg kjøpte det i fjor for å ta leggene til Halloween Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Dobbeltmoralister som fordømmer alt og alle uten å være bedre selv. Endret 4. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Ravenous Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Dobbeltmoralister som fordømmer alt og alle uten å være bedre selv. Er det noe du kaller folk her for, eller noe du irriterer deg over? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 At HW enda ikke har skrevet om Opera 9.27 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Helve**e ! Det er fredag og jeg sitter her uten øl ! Jeg har en boks o kjølen ! Krise Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hytt og vær er mer logisk for min del, men ejg er klar over at folk bruker hytt og pine. Hytt og vær, død og pine, kakemann og kjeks (den siste der makes no sense). Vi sier hytt og gevær. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er det noe du kaller folk her for, eller noe du irriterer deg over? Noe(n) jeg irriterer meg over. Vi sier hytt og gevær. Samme her. Det gir foresten vel så mange google treff som hytt og pine Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Haha. takk! Har tenkt på denne i(nesten) hele dag, om det er JEG som sier feil? Hytt og gevær sier jeg, og har aldri hytt og vær. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 En ting som irriterer meg grenseløst er at katten snorker. Sitter å ser på film og pluttselig begynner den lave nasale lyden. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 :!: jeg tror jeg dævver.. Har akkurat det samme problemet her, bare at de er to tre stykket som gjør det samme. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 At to pakker som blei sendt med tre minutters mellomrom ikke kommer fram samme dagen, men med (i hvert fall) tre dagers mellomrom. Mah. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 At sidene til Coca-Cola teiter seg og jeg får ikke sendt noen mailer til de, kommer bare opp error i hytt og gevær. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Personer som deltar og ikke bidrar med noe videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg