Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater at HFK bare har de standard sennheiser headphonesa, og ikke klarer å oppdrive info om andre headphones jeg spør om. Er så typisk, er det noe jeg skal ha, må det nesten alltid spesialbestilles, og da kan jeg ikke teste det ut i butikken først heller :(

 

Noe annet som suger er at komplett ikke har ikke Verbatim 16x 4,7gb 100spindle-packen, så jeg bestilte en 50pack isteden.

 

Og når jeg tenker over det er ikke colaen jeg snart skal hente kjølerkald, den er "bare" kjellerkald.

Lenke til kommentar

Sikkert mange som irriterer seg grønne over meg i trafikken på moped når det er småkøer foran rundkjøringer og sånn. Alle kjører sagte men sikkert fram mens en og en smetter inn i rundkjøringen, mens jeg cruiser forbi alle sammen i 50 km/h på den gule stripa for å smette inn bak førstemann i køen og så kjøre så fort han kjører og det er klart :). For å så eventuellt bli tatt igjen og forbikjørt når vi er ute på hovedveien igjen :p.

 

Det som har irritert meg grønn i dag er at jeg klarte å tråkke på det ene katoderøret ("neonlys") mitt så det knakk :(. Har bare to igjen nå. Og at jeg klarte å kortslutte ledningsnettet på mopeden min så sikringen gikk og jeg måtte kjøre til Esso for å kjøpe ny og bruke lange tider på å iheletatt finne sikringen min.

 

Oh, det jeg hater mest er når jeg har en avtale med noen og de sier at de ikke kan likevel rett før, eller enda værre hvis de ikke sier ifra i heletatt.

Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete skal alt som er lite og spiller musikk kalles iPod!? Hva har iPod å gjøre med denne artikkelen?

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132998

6999737[/snapback]

 

Les siggen min =) faen, Ipoo kan ta seg, hater det, hater det

 

Og spesielt den stygge "shuffle" shiten som ser ut som en tampong uten skjerm. BRENN!

7000591[/snapback]

Off Topic: Har du noen gang sett en tapong MED skjerm? :ermm:

 

Og ja brenn dere som bruker merkenavn feil sånn som iPod og Potetgull!

Lenke til kommentar
Folk som ikke skjønner når de skal slutte...

7003623[/snapback]

Jammen, jammen! Jeg trodde du likte spanking :dontgetit:

 

Men for å være on-topic.

 

Jeg blir så irritert over å vite at folk lider og ikke kunne gjøre noe med det. :cry:

7003866[/snapback]

Syting uten å ville gjøre noe med det er den værste egenskapen et menneske kan ha. (nesten)

Lenke til kommentar
Folk som ikke skjønner når de skal slutte...

7003623[/snapback]

Jammen, jammen! Jeg trodde du likte spanking :dontgetit:

 

Men for å være on-topic.

 

Jeg blir så irritert over å vite at folk lider og ikke kunne gjøre noe med det. :cry:

7003866[/snapback]

Syting uten å ville gjøre noe med det er den værste egenskapen et menneske kan ha. (nesten)

7003881[/snapback]

Sikter du til meg?

Lenke til kommentar

Jeg hater jyplinger med store Cerwin-Vega-anlegg

 

Og jeg mener, jeg virkelig hater. Når vi endelig kom oss til sengs etter endt arbeid klokken 3 i natt, la vi oss i god tro om at vi skulle få en god natts søvn. Men hva skjer? Klokken sju hører vi en rungende stemme gjennom hallen.

 

"Jag kjenner en bot"

 

Jeg ville uten skrupler ha kunne revet hodet av jyplingen som satte på den. Det er grusomt irriterende med gutter som har så liten tiss at de må forlenge den med gigantiske CW-anlegg uten diskant som absolutt MÅ sette dem på tidlig om morgenen. Ikke nok med at musikken suger og det er tidlig om morgenen, anlegget suger også. Etter Botten Anna kom en annen sang av vår kjære BassHunter. Og rad på rad på rad med eurotrance, håndplukket av de med dårligst musikksmak i dette vide land.

 

 

Faen.

Lenke til kommentar

Angående mp3-spillere. Fikk mail fra VG-fyren angående iPod i tittel på en iRiver mp3-spiller;

 

Hei og takk for tilbakemelding.

Grunnen til at jeg skrev iPod i tittelen er at ordet iPod for mange har blitt synonymt med mp3-spillere. Det er derfor flere som skjønner hvilken type produkt det er snakk om hvis det står iPod enn hvis det står mp3-spiller. Vi har lesere i alle aldre og det var utelukkende tenkt som en hjelp til å skjønne hva det er snakk om. Jeg har fått mange tilbakemeldinger fra folk som vet hva både iPod og iRiver er og siden det tydeligvis skaper stor irritasjon at jeg har brukt ordene om hverandre skal det ikke skje igjen.

 

For øvrig er jo også stillongs et merke, men man kaller jo alle stillongser for stillongs, selv om det ikke er riktig.

 

Med vennlig hilsen

Kan ikke være mye igjen der oppe

Lenke til kommentar
Angående mp3-spillere. Fikk mail fra VG-fyren angående iPod i tittel på en iRiver mp3-spiller;

 

Hei og takk for tilbakemelding.

Grunnen til at jeg skrev iPod i tittelen er at ordet iPod for mange har blitt synonymt med mp3-spillere. Det er derfor flere som skjønner hvilken type produkt det er snakk om hvis det står iPod enn hvis det står mp3-spiller. Vi har lesere i alle aldre og det var utelukkende tenkt som en hjelp til å skjønne hva det er snakk om. Jeg har fått mange tilbakemeldinger fra folk som vet hva både iPod og iRiver er og siden det tydeligvis skaper stor irritasjon at jeg har brukt ordene om hverandre skal det ikke skje igjen.

 

For øvrig er jo også stillongs et merke, men man kaller jo alle stillongser for stillongs, selv om det ikke er riktig.

 

Med vennlig hilsen

Kan ikke være mye igjen der oppe

7007802[/snapback]

Er stillongs et merke? O_O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...