chokke Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kommer nå til å bruke en stor sum penger fremover . Hater det. Små beløp er ikke noe problem, men flerfoldige tusen? Æææsj. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Samme her, jeg må nok ha nytt headsett og jeg må minst gi 700 for å få noe brukbart =( Kommer til å bli gal fremover nå vis problemene med pc-en fortsetter. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Benytt anledningen til å kjenne på følelsen. Er det ikke deilig å ikke ha masse penger du er redd du skal bruke på noe tøys mens du kunne gjort en fornuftig investering i stedet? Jeg digger å være blakk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Benytt anledningen til å kjenne på følelsen. Er det ikke deilig å ikke ha masse penger du er redd du skal bruke på noe tøys mens du kunne gjort en fornuftig investering i stedet? Jeg digger å være blakk. Hadde "godtatt" et par av utgiftene, men så dukket det plutselig opp to større til. Og joa, greit å være blakk, selv om jeg enda bor hjemme (kanskje jeg da faller utenom kategorien som kan uttale seg ), føler meg litt mer fornuftig og tenker på pengene jeg ikke brukte, men ville brukt om jeg hadde hatt. Dermed "sparte" jeg litt. Vi har det fælt her i kalde nord, eller hva? Endret 2. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har heldivis en del i banken men vil helst ikke bruke det men kan ikke spille uten headset og mic(A) Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 SKRIKERUNGER PÅ FLY. takk for meg.. det er det værste osm fins Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 At jeg er født litt for seint.. Føler at jeg tillhører 70-tallet! Dagens musikk, sku vært som den gangen. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 At jeg ikke har fått dette halvårets stipend ennå. Skulle jo fått det i januar? ( Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er litt synd i deg ja, men selv har jeg ikke fått linsene enda.. har ingen! er nesten blind. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 At jeg er født litt for seint.. Føler at jeg tillhører 70-tallet! Dagens musikk, sku vært som den gangen. Du som meg ... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Samma her, msteparten av musikken jeg hører på er fra 70-80 tallet for det meste. I dag er det bare yoyo, overdimensjonerte gullsmykker, og XXXXl klær som gjelder. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det irriterer meg at foreldrene mine skrudde av skolepcen slik at leksene jeg hadde gjort forsvant. Merket det ikke heller før nå, når jeg hadde tenkt til å legge meg og skulle bare opp en tur. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 At jeg er født litt for seint.. Føler at jeg tillhører 70-tallet! Dagens musikk, sku vært som den gangen. Du som meg ... Dere som meg. Eller, på en måte. Jeg savner den gangen musikk var musikk spilt med instrumenter og de som sang sang på ordentlig Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 I min samling ser det ut til at toppen kommer etter årtusenskiftet, i hvert fall med tanke på antall album, men det kan jo ha noe å gjøre med at av det eldre er det for det meste snakk om skikkelige perler. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Men.. det er ingenting som er så irriterende som sure kundebehandlere da Det er betjeningen sin jobb å holde orden i butikken. Jeg holder alltid god orden i butikken, og når det da kommer en eller flere idioter inn som har som mål å rote mest mulig, så surner jeg. Mest pga. mangelen på respekt for arbeidet mitt. En god kunde burde tenke: "Oi, her var det ryddig" og oppført seg deretter, det vil si, legge på plass ting man ser på, og ikke la ungene sine løpe rundt og herje som de vil. Jeg hadde skjønt det hadde butikken sett ut som et dass, men det gjør den altså ikke. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Skarstad, kva brukar du til å spele av musikk? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Skarstad, kva brukar du til å spele av musikk? Foobar2000. Endret 2. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 irriterende at den ene katten min måtte leke med min falske orkidegren(som ser ekte ut) slik at sanden for utover hele gulvet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hva gjør du på til vanlig, siden du aldri sover? Jobber du ikke, eller går på skole? Irriterer meg over at jeg ikke klarer å stoppe å drikke brus på hverdagene. Jeg er avhengig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Meg du snakker til ? Isåfall: Har du ikke hørt om folk som sitter opp lenge? Hva gjør du selv, siden du er oppe nå. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg