Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Benytt anledningen til å kjenne på følelsen. Er det ikke deilig å ikke ha masse penger du er redd du skal bruke på noe tøys mens du kunne gjort en fornuftig investering i stedet? Jeg digger å være blakk. :love:

Hadde "godtatt" et par av utgiftene, men så dukket det plutselig opp to større til. Og joa, greit å være blakk, selv om jeg enda bor hjemme (kanskje jeg da faller utenom kategorien som kan uttale seg :) ), føler meg litt mer fornuftig og tenker på pengene jeg ikke brukte, men ville brukt om jeg hadde hatt. Dermed "sparte" jeg litt.

Vi har det fælt her i kalde nord, eller hva?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
At jeg er født litt for seint.. Føler at jeg tillhører 70-tallet!

Dagens musikk, sku vært som den gangen.

Du som meg ...

Dere som meg. Eller, på en måte. Jeg savner den gangen musikk var musikk spilt med instrumenter og de som sang sang på ordentlig :(

Lenke til kommentar
Men.. det er ingenting som er så irriterende som sure kundebehandlere da ;) Det er betjeningen sin jobb å holde orden i butikken.

Jeg holder alltid god orden i butikken, og når det da kommer en eller flere idioter inn som har som mål å rote mest mulig, så surner jeg. Mest pga. mangelen på respekt for arbeidet mitt. En god kunde burde tenke: "Oi, her var det ryddig" og oppført seg deretter, det vil si, legge på plass ting man ser på, og ikke la ungene sine løpe rundt og herje som de vil. Jeg hadde skjønt det hadde butikken sett ut som et dass, men det gjør den altså ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...