Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Helt klart Snubletfot.

Jeg er da ofte irriterende "syk" selv rett før noe viktig skal skje.

Så nervøs at jeg nesten pisser på meg før et viktig jobbintervjuet.. eller det enda viktere andre jobbintervjuet der de kaller deg inn fordi de syntes du var interessant . Jobbintervju kan skremme vettet av de fleste av oss.

Jeg irriterer meg over at jeg alltid ender opp med å grue meg til noe jeg i lange tider har gleda meg til (f.eks hundeutstilling om under 1 mnd. Gleder meg masse. Rett før det skal skje kommer jeg til å skjelve i buksene av skrekk.

Og så irriterer det meg at meg + reise alen med fly = katastrofe. Kødder ikke engang. Det skjer alltid noe. Sist skulle jeg reise kristiansund - gardermoen - stockholm, og stockholm , bergen, kristiansund.

På gardermoen klarte jeg å vente ved FEIL GATE kjempelenge slik at jeg nesten mistet flyet til stockholm. Til mitt forsvar byttet de gate i siste liten og jeg var tidlig ute, men der jeg måtte kjempe meg igjennom en stor folkemengde i en annen gate hadde jeg rimelig panikk. Kommer til Stockholm, henter valpen min, og så skal jeg gå og vente på flyet mitt til Bergen.. Finner det ikke på "plakaten" og går til luka . "nei denne routen har vi ikke hatt på mange måneder, her står det at du skulle reist tilbake klokken 09:45 (da hadde jeg såvidt gått av flyet jeg landet med!!) Så da ble turen mye lengre enn jeg trodde.

Det mest irriterende med hele greia var vel at dama påsto hardnakket at jeg hadde fått beskjed om endringen i reiseplanen min både på sms og epost....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faens jævla posten. Og pakkesporing, hva skal vi med den? Den tjener bare til å gjøre en utålmodig og sur. Værsågod, en link så du kan holde følge med på den elendige servicen du får for pengene. Er websjappa kjapp, kan du stole på at Posten kompenserer. Ankommet Oslo, der kan den lett ligge en stund. Jadda. Vi klarer et par dager på hylla i Bergen, også, vi.

Lenke til kommentar

Et lite utvalg av ting som irriterer meg. Jeg vet det er noen sære ting, men folk er da forskjellige.

- Damer med barnevogn. Det er kanskje feil å dra over alle med en kam, men jeg har enda til gode å ha en positiv erfaring med dette. Det virker som at mange har innstillingen "jeg lå i flere timer med smerte for å trøkke ut denne ungen, og nå er jeg forbanna på alt og alle", derfor buser de fram og tror de eier verden. Jeg misliker også hvor kort-tenkte mange er, og lar barnevogna stå på de merkeligste plasser mens de surrer rundt med sitt eget. Jeg jobber i en butikk der inngangspartiet er litt smalt, og tror du jaggu ikke ei dame presterte å plassere vogna si midt i inngangen? Når man da gjør personen oppmerksom på at vogna deres står i veien, så presterer de å bli sure. Hadde det vært opp til meg, hadde jeg sendt hele sulamitten ned rulletrappa til kjelleren.

- Gravide damer. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg takler ikke synet av de. Jeg har ikke noe i mot tykke folk generelt, men gravide damer er bare noe jeg ikke klarer å forholde meg til.

- Folk med null respekt for andres arbeid. Som sagt, så jobber jeg i butikk, og der skal det helst være ryddig, slik at det blir trivelig og oversiktelig, både for betjening og kunder. Det er tydeligvis noen som gir blanke i dette, og roter helt besatt. Er de slik hjemme hos seg selv også? Det verste er etter de har voldatt butikken din, og kanskje skal kjøpe noe, så forventer de å møte en blid person i kassa. Jeg yter hvertfall ikke noe ekstra service til slike folk. Kall det uprofesjonelt, men et sted går grensa.

Er flere ting, men dette får holde for nå. Kjenner jeg blir irritert bare av å skrive om det!

Lenke til kommentar

Er enig med det som blir nevnt ovenfor om damer i barnevogn. Mange tror de eier fortauet/kjøpesenteret og buser frem - unna vei, her kommer jeg!

Men gravide damer ? Alle damer blir jo gravide en eller annen gang forhåpentligvis. Finnes jenter som er veldig fine når de er gravide.. og så finnes det de som er utrolig stygge. For eksempel de som allerede veier 35 kg for mye FØR de blir gravide. Med EN GANG de får vite at de er gravide begynner de å gå med mammaklær og slipper løs magen :!:

Jeg irriterer meg over at jeg var på butikken i sted, og når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg er tom for slike oppvaskmaskintabeletter ......... så da må jeg sikkert ut en tur til før typen kommer hjem.

Men.. det er ingenting som er så irriterende som sure kundebehandlere da ;) Det er betjeningen sin jobb å holde orden i butikken.

Lenke til kommentar

Når man tar et femsifret antall kroner for en hund, oppnår man den fordelen at det ikke er noen filleting å anskaffe kjæledyret. Derfor bør man ta betalt selv for blandinger. Hvorfor gis det da rabatter til barnevogner? Hvis chavsa skjønner at de må betale dobbelt på bussen hvis de får unge, er jo halve problemet løst.

Apropos: Flybilletter for mennesker under en viss alder, kanskje tre eller to år, burde kostet det mangedobbelte av en voksenbillett. Hvorfor? Fordi de ikke bør reise. Det skulle vært skuddpremie på idioter som absolutt skal dra pokkerivold på ferie selv om de nettopp har blitt foreldre og gjør lange flyreiser til ren tortur for hundrevis av gangen. Ungen har ikke godt av det heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...