Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterer meg grenseløst når noen i klassen, som har helt annen type humor enn meg, skal vise meg videoer på YouTube.

 

De kaprer PC-en og jeg må pine meg gjennom den mange minutter lange videoen, og late som det er morsomt.

 

 

Liker mye bedre at noen sender meg linker eller anbefaler videoer.

 

Så kan jeg se den når jeg er i humør til det. Jaja

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Fikk du vite det i dag? Håper det er Aprilsnarr.

 

Dersom du er over 16 år , og foreldrene hennes ikke er særlig greie kan du jo havne i fengsel og greier. Sikkert ikke en av dine smarteste trekk for å si det slik :ph34r:

 

Jeg irriterer meg over at jeg er blitt så dårlig på å velge ut middag for tiden. Skikkelig dårlig fantasi :/

Lenke til kommentar
Det irriterer meg grenseløst når noen i klassen, som har helt annen type humor enn meg, skal vise meg videoer på YouTube.

 

De kaprer PC-en og jeg må pine meg gjennom den mange minutter lange videoen, og late som det er morsomt.

 

 

Liker mye bedre at noen sender meg linker eller anbefaler videoer.

 

Så kan jeg se den når jeg er i humør til det. Jaja

Du må ikke late som om det er morsomt.

Lenke til kommentar

Hehe:D

 

Her går det i alt mulig rart egentlig. Taco eller hjemmelaget pizza i helgene, Søndag hadde vi saltfisk og hjemmelaget stappe, i går.. kjøttboller , potet og fløtesaus(brun) . I dag gjør jeg det enkelt for å unngå så mye oppvask siden jeg har skadet handa mi og ikke bør ha den i oppvaskvann og slik., trøndersodd... tror ikke typen hopper av glede akkurat..

 

Ellers er det spaghetti og gryteretter... men tandorikylling var faktisk en god ide. Typen elsker det!!

 

Jeg irriterer meg over at jeg har skada meg og er sykemeldt. Kjipt å gå rundt å være småhandikappet

Lenke til kommentar

Svarte mødre med barnevognsbarn.

 

Satt på Servicetorget i dag for å levere noen papirer, og inn kommer det ei mor med barnevogn. Hun setter fra seg alle 3 ungene og går inn på ett kontor. Ungene lekesloss og skriker og bråker i 15 min.

 

Ikke første gangen jeg har sett dette, og det er alltid ei svart ei. Aldri sett ei hvit mor gjøre dette, ei heller sandbrun.

 

 

Oh, og folk med ansiktsvorter med hår. Satt en der med ei diger vorte på kinnet med 6-7 cm lang hårbunt.

Endret av Den Gylne Apekatt
Lenke til kommentar

Ahahaha! Gale, gamle damen!

 

Jeg er nestemann i køen på butikken, så varene mine ligger allerede på kassabåndet, og i full fart kommer ei senil skrulle putrende rett forbi meg, legger varene sine på benken hvor utvekslingen av kort og penger vanligvis foregår og utbryter høyt "nå er det min tur!"

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Ahahaha! Gale, gamle damen!

 

Jeg er nestemann i køen på butikken, så varene mine ligger allerede på kassabåndet, og i full fart kommer ei senil skrulle putrende rett forbi meg, legger varene sine på benken hvor utvekslingen av kort og penger vanligvis foregår og utbryter høyt "nå er det min tur!"

Hehe...Jeg hadde tilta. Kunne kanskje tilgitt ho hvis ho var mongis...Var ho det eller? Ingen rektig folk gjør det.

Lenke til kommentar

Det hadde jeg ikke godtatt om det var en oppegående person. Hadde fysisk begynt å fjerne varene hennes og høylytt svart: "Ikke ta den tonen til meg ditt gammle hæspetre! still deg i kø som alle andre ellers slår jeg det ned din rynkebægg". :love:

 

Litt mer seriøst. Greit å ikke lage kvalme av fillesaker som det, men sånn ellers i livet så er det alt for mange som lar seg tråkke på av folk som vil til toppen. Jeg er nok typen som hadde sagt fra til den gamle damen av prinsipp. Ingen skal få snike forran meg i køen, verken på butikken eller i livet...

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Gammel tard.

 

Jeg overlevde. Kombinasjonen av vår, solskinn og godmusikk på øret gjør at jeg blir ikke så lett provosert.

mhm...Skulle vært sånn at når man nådde en viss alder(gammelalderen) så ble man sendt til en egen by hvor det kun bodde andre gamlinger. Da kunne de plaga livet av hverandre istedet og vi oppegående unge kunne hatt det litt bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...