chokke Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Helvete, ødelagt mp3-spiller. Faen ta Lenke til kommentar
Elij Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Folk som ikke svarer når du trenger svar Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Noe som irriterer meg grenseløst nå er folk som sier "care". Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Noe som irriterer meg grenseløst nå er folk som sier "care". da vil nok du og venninnen min komme veldig godt overens jeg irriterer meg over broren min, som driver hele familien til vanvidd med tvangstankene sine og ikke skjønner det eller vil ha noe hjelp Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 At jeg ikke finner ut ett ord som beskriver Conquer og Serve på norsk. Finner bare på lange setninger som beskriver ordene >< Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 conquer - erobre eller seire serve - assistere, betjene, servere, tjenestegjøre eller varte opp Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg blir irritert når jeg leser setninger med ord delings feil. Og det irriterer meg når det tar lang tid å tørke seg etter å ha dreti. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 At jeg ikke finner ut ett ord som beskriver Conquer og Serve på norsk. Finner bare på lange setninger som beskriver ordene >< Erobre og tjene? Irriterer meg over pissdårlig helse. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 At jeg ikke finner ut ett ord som beskriver Conquer og Serve på norsk. Finner bare på lange setninger som beskriver ordene >< Erobre og tjene? Irriterer meg over pissdårlig helse. Fant ikke de rette ordene rett og slett pga jeg ikke bruker dem i hverdagen. Irriterer meg også over dårlig helse. Irriterer meg også over at jeg plutselig skal møte en vennine, jeg trodde hun bare køddet Har et forbanna studiearbeid skjønner dere. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jødedommen! Hvis jødene absolutt må tørke ut alt blodet fra kjøtt under slakting utført av spesialist under oppsyn av rabbiner fordi "sjelen lever i blodet" (fucking stupid), værså-fucking-god, men hvorfor i HEVLETE faen må jeg bruke utallige timer på å lese side opp og side ned om all den sprøe teorien jødedommen består av. Fy faen altså. Jævla dritt. Hvorfor i faen må jeg vite dette? Ubrukelig shit. Edit. Så må jeg vite at i de fleste jødiske husstander har de 2 sett tallerkner, bestikk, glass og oppvaskmaskiner fordi at en tallerken som har hatt kjøtt på seg, kan ikke senere ha melkeprodukter på seg. Wtf is that shit, kommer man til helvete da? Igjen, har ikke noe i mot jødenes tro, men faen - ikke tving den på meg! AGGHAGHWRHA Endret 31. mars 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg irriterer meg om folk som bryr seg litt for masse om hva folk føler i hverdagen, og bruker uendelig mye tid på dette. Det irriterer meg også at hvis jeg ikke skriver dette så kommer det uansett: "Det er bedre det enn det motsatte!" Nei, det er ikke alltid det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Irriterer at det bare er jeg som får smekk på fingrene når jeg går off topic i denne tråden Og at jeg blir sykemeldt på ubestemt tid fremover Endret 31. mars 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 At en jente spurte om jeg enda hadde følelser får en jente(ex dama) os.v jeg åpner meg ofc og selfølgelig så var hun der også lo hun. så nå sitter jeg her og føler meg som en idiot og irriterer meg over at jeg er så forbanna femi! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) En større diskusjon om nytten av norskundervisning på den videregående skole er splittet ut i en egen tråd. Tråden finner dere her Har me nytte av norsk i skulen?. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Endret 31. mars 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 At jeg ikke kan ta meg en joggetur i det pene kveldsværet. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 At det snør/regner så jeg ikke får gått og prøvd nye objektivet - eller tatt bilder generelt Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 At det snør/regner så jeg ikke får prøvd mopeden Hoho, mad quoting skills=P Jeg irriterer meg forøvrig også over at vekkerklokka mi ikke funka i dagtidlig, så jeg gikk glipp av legetimen. Jeg hadde gleda meg til å kutte opp trummehinna mi litt, men neeeeeida. Ikke noe kutting på meg!=/ Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 At jeg har ødelagt døgnrytmen i helga. Nå stod jeg opp, selv om jeg ikke skal på jobb før om 4 timer. La meg i 7-8 tia i går kveld. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Selv har jeg ikke gjort det bedre ved å våkne kjempemye i løpet av natten. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 At jeg ikke sov igår og inatt la jeg meg altfor seint iforhold til hva jeg skulle ha gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg