Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jeg ikke finner ut ett ord som beskriver Conquer og Serve på norsk. Finner bare på lange setninger som beskriver ordene ><

Erobre og tjene?

Irriterer meg over pissdårlig helse.

Fant ikke de rette ordene rett og slett pga jeg ikke bruker dem i hverdagen.

Irriterer meg også over dårlig helse.

Irriterer meg også over at jeg plutselig skal møte en vennine, jeg trodde hun bare køddet :p

Har et forbanna studiearbeid skjønner dere.

Lenke til kommentar

Jødedommen!

Hvis jødene absolutt må tørke ut alt blodet fra kjøtt under slakting utført av spesialist under oppsyn av rabbiner fordi "sjelen lever i blodet" (fucking stupid), værså-fucking-god, men hvorfor i HEVLETE faen må jeg bruke utallige timer på å lese side opp og side ned om all den sprøe teorien jødedommen består av. Fy faen altså. Jævla dritt. Hvorfor i faen må jeg vite dette? Ubrukelig shit.

Edit.

Så må jeg vite at i de fleste jødiske husstander har de 2 sett tallerkner, bestikk, glass og oppvaskmaskiner fordi at en tallerken som har hatt kjøtt på seg, kan ikke senere ha melkeprodukter på seg. Wtf is that shit, kommer man til helvete da?

Igjen, har ikke noe i mot jødenes tro, men faen - ikke tving den på meg! AGGHAGHWRHA

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
At det snør/regner så jeg ikke får prøvd mopeden :hrm:

Hoho, mad quoting skills=P

Jeg irriterer meg forøvrig også over at vekkerklokka mi ikke funka i dagtidlig, så jeg gikk glipp av legetimen. Jeg hadde gleda meg til å kutte opp trummehinna mi litt, men neeeeeida. Ikke noe kutting på meg!=/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...