CFM Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 At jeg lot kompisene mine klippe meg. Nå ser jeg ut som en lesbe med en "baldspot" i bakhue. Som de sier her: "Pic, or i didn't happen" Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Vi må ha et bilde å le av, ellers kunne du ha latt være å poste. Endret 28. mars 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 At jeg lot kompisene mine klippe meg. Nå ser jeg ut som en lesbe med en "baldspot" i bakhue. pics or gtfo Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Bilde bilde bilde bilde bilde bilde bilde! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 verdens mest irriterende reklame må være den peppes-reklamen der det er en militærfyr som driver å synger i skauen, kommer en peppesbil og fyren sier " høøøøy, venn eller fi?! " WTF.. blir grinete hver gang jeg ser den Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 verdens mest irriterende reklame må være den peppes-reklamen der det er en militærfyr som driver å synger i skauen, kommer en peppesbil og fyren sier " høøøøy, venn eller fi?! " WTF.. blir grinete hver gang jeg ser den 1881 reklamene er 10000x ganger verre Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 verdens mest irriterende reklame må være den peppes-reklamen der det er en militærfyr som driver å synger i skauen, kommer en peppesbil og fyren sier " høøøøy, venn eller fi?! " WTF.. blir grinete hver gang jeg ser den Haha, nei, den er fantastisk. Gjenspeiler klovnene i militæret:P Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 - Smatting eller alle lyder med mat i munn er grenseløst irreterende, og jeg blir kokt når folk spiser uten å puste. - Fjortisjenter - Gamle folk som tror de har alle rettigheter bare fordi de er gamle. - Feite folk som vil at resten av verden skal synes synd på dem. - Overdrevne feminister. Å være feminist er greit, men å ta helt av blir utrolig irreterende. - Nynorsk. - Regn og slapsevær - Dyremishandling - Rasisme Sett bort fra dette irreterer egentlig veldig lite meg. Er stort sett glad Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 verdens mest irriterende reklame må være den peppes-reklamen der det er en militærfyr som driver å synger i skauen, kommer en peppesbil og fyren sier " høøøøy, venn eller fi?! " WTF.. blir grinete hver gang jeg ser den Det er faktisk en scene fra "Lange flate ballær 2," ikke det at den er mindre irriterende av den grunn. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Bilde bilde bilde bilde bilde bilde bilde! Det blir dessverre ikke noe bilde for det eneste kamera jeg har er mobilen og jeg mangler lendning for å få det overført Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Folk som lyger... eller skrives det juger ?amma faen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 lyver kanskje? Spesiellt de som lyver om alt! Synd på de også for de klarer ikke å slutte, men maks irriterende for oss som må høre på historiene deres hele tiden Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Sier bare en ting: "Ny grandis, ny grandis, ny grandis" AARGRHHFDDSDSDSJFKFFLSNfsfmødghn.. give me a shotgun. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 verdens mest irriterende reklame må være den peppes-reklamen der det er en militærfyr som driver å synger i skauen, kommer en peppesbil og fyren sier " høøøøy, venn eller fi?! " WTF.. blir grinete hver gang jeg ser den Det er jo en reklame for filmen Lange flate ballær 2! Og hvis det er en reklame som er irriterende, er det hun jenta som ringer hjem til moren sin på den togstasjonen. "Hei, jeg ringer med min søteste stemmme for å si at jeg lyver..." osv. Den gjør jeg irritert. Og den nye grandiosa reklamen. Irriterende. Kanskje jeg ser for mye på TV... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg ser svært sjelden på tv, men når jeg ser den Grandiosa-reklamen og den patetiske dama som står der og gjentar "ny grandis, ny grandis, ny grandis" som en robot, får jeg lyst til å spy. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 lyver kanskje? Eller lyge/ljuge, hvis man vil. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kom på en stygg reklame til: "Ali blir vi glad i" helvetes satanskap Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg ser svært sjelden på tv, men når jeg ser den Grandiosa-reklamen og den patetiske dama som står der og gjentar "ny grandis, ny grandis, ny grandis" som en robot, får jeg lyst til å spy. jeg får lyst på grandis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg