Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

mye folk hater her.. så slenger på noe jeg må få ut (får det ut daglig men er gøy å dele det med fler )

 

jeg hater/missliker/irriterer meg over :

 

-Fjortisser (da dette er hva jeg kaller en tilstand og ikke en alder)

-Folk som tror de MÅ "bole" for å kunne trene

-Folk som tror anabole steroider er et dop (da det finnes veldig mange forkjellige) :hrm:

-Folk som tror at benkpress er alt som har med styrke å gjøre!

-Folk som tar alt for mange kg på vektene når de trener, for så å trene HELT feil, styrke og musklatur tar tid!!

-Folk som tror de kan spise/drikke hva de vil når de trener og tror de blir store og sterke! (har sett så alt for mange tilfeller der folk tror det) :nei:

-Små utrente folk som plager / ypper med kraftige muskuløse folk!

 

-Folk som sier at Cs 1,6 er BEDRE en Source!! :mad: hvordan i H kan et spill med så dårlig grafikk bli bedre en et med god grafikk , og ikke minst mye mer realistiske evner, for eks. granatene, blod, når en dør i lufta så henger man ikke der forsatt, og bevegelsene! Blir så evig lei av folk som sier sånt pga. andre sier det! og "orker ikke lære meg noe nytt!" Men deres meninger såklart!

 

-Folk som ikke bruker blinklys i trafikken!!

-Folk som ikke våger å si sin mening! (spørs hvilken situasjon du er i såklart )

-VEPS! :mad:

-Store overvektige jenter som kler seg i STRAME bukser og mage topper :ermm: (ikke for å være respektløs ovenfor noen, men min mening) :)

-Folk som bruker ordet "elsker deg" i hytt å pine

-Jenter som klager over at de er feite når de er tynne!

-Gutter som går med armene 2 meter ut for å se "stor" ut. da man ser det bare er luft der rygg musklene skulle ha vært!(vingene for de som vet hva det er)

-Folk som sier : "Rosa er homo" en farge kan da aldri bli homo!

-Folk som har den mest bråkete potta på mopeden for at det er "kult" med lyd! styggere lyd en moped lyd skal du lete lenge etter! :mad:

-Folk som tror en må være satanist for å høre på "Dimmu Borgir, Dark Tranquillity osv.!

-TECHNO!! som Cascada, Basshunter, Dj cammy osv! (vet det er smak og behag, men "fjortiss" musikk i mine ører!

-Folk som sier "ATI er bedre en Nvidia, eller "Amd suger, Intel er best" likegyldige begge 2! kjøp nå det som passer ditt behov, og det som er best til den beste prisen!

-Folk som tror de er morsomme, og kommer bare med usaklige kommentarer, har en i klassen som sa i Tegning & Dokumentasjon timen "hvorfor sitter vi inne å tegner når det regner ute" trodde jeg skulle kaste pulten på han..

-Folk som kjører så tett innpå deg som de klarer når de skal forbi på snowboard/ski!

-Folk som styler bilene sine så det ser ut som det er racing biler og går i 300km/t!!

så er det en 1,6L under panseret (tok kansje litt i)

-Dårlige veier!

-Folk som flytter til norge, for så å ikke gidde å lære seg språket, og andre div, ting

 

 

tror jeg slutter av her, kjenner det bobler i huden og hjertet har mistet takten :whistle:

 

men grunnen til at det står mye om studio og vekt trening er pga. jeg trener selv,

og tilbringer mye tid på studioet, ser dermed veldig mye som er irriterende!

jeg tar ikke meg selv høytidelig når det gjelder trening, følger og leser råd som da helst bodybuildere tipser om, og ikke da kameraten som har trent i 1 år og tror han kan alt! (har trent med en tidligere bodybuilder så det blir gjort etter boka, kan dermed mye om anabole også, bruker det ikke for all del) :)

kan vel like godt innrømme at jeg har gjort mye feil jeg også, og er mye jeg ikke kan enda, men man lærer :thumbup:

 

 

men ja.. her er da NOE av det jeg irriteres med, noe ofte, noe daglig,noe en gang i året! :thumbup:

Endret av Erik_s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Små utrente folk som plager / ypper med kaftige muskuløse folk!

 

Enig med deg, ivertfall hvist de går en klasse under deg

 

-Folk som sier at Cs 1,6 er BEDRE en Source!!  :mad:  hvordan i H kan et spill med så dårlig grafikk bli bedre en et med god grafikk , og ikke minst mye mer realistiske evner, for eks. granatene, blod, når en dør i lufta så henger man ikke der forsatt, og bevegelsene! Blir så evig lei av folk som sier sånt pga. andre sier det! og "orker ikke lære meg noe nytt!" Men deres meninger såklart!

 

6988326[/snapback]

 

Hva er forsjkellen på countersrtike 1.6 og source?

Lenke til kommentar

Offentlige byråer/etater etc. som gjør sitt beste for å slippe å hjelpe deg har jeg fått rimelig plenty nok av i det siste.

 

Først er det fastlegen som skifter åpningstider etter eget forgodtbefinnende og tar telefonen kun i løpet av to vilkårlig plasserte entimersperioder. I dag prøvde jeg å få tak i Lånekassen for å få dem til å rette opp i en feil de har gjort. Neida. Først må jeg høre en sutrete nordlandsfitte fortelle meg at jeg heller burde bruke internett. Hadde jeg kunnet fikse dette via nett hadde jeg vel faen ikke ringt? Så trykker jeg 2 for å få "snakke med en kundebehandler", hvorpå samme tøsen kommer tilbake i røret og sier at "alle kundebehandlere er opptatt, du må ringe tilbake senere". RINGE TILBAKE SENERE? Hva skjedde med å la meg vente på linja? Når jeg så ringer opp igjen litt senere, håper jeg at jeg kan få trykke 2 med en gang for å slippe å høre gnålet om kassafon og internett en gang til. Nix, jeg må nok vente til hun er ferdig å snakke før jeg får gå videre. Det utgår selvsagt.

 

Skjønner dere hva jeg mener? Det skal være så surt og kjipt som overhodet mulig å få kontakt med disse folka. Sjekk også ut http://www.lanekassen.no/ og se hvor enkelt det er å finne telefonnumre. "Kontakt oss" står i grå, liten og bortgjemt skrift. Det er ikke bare Kassa som kjører dette trikset, men det spesielle med dem er at de tjener mer jo lenger tid det tar før du får hjelp.

Lenke til kommentar

Høres jævlig vondt ut det a, egeulf! Hvordan går det nå? :(

 

Blir irritert av "skjer med at"-folk, som det er mange av i klassen min.

 

- Skjer med at dataen klikka nå?

- Skjer med at jeg døde nå?

- Skjer med at det lagga?

- Skjer med at jeg mista nett?

osv...

 

Så blir jeg noen ganger irritert over småting som når musa henger rett foran et bilde eller en video, eller når nettleser vinduet ikke kjører maksimert. :p

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg masse over den dumme jævelen av en boss ifra Baldurs Gate - Dark Alliance 2! Jeg hadde alt spillt igjennom spillet tidligere så når jeg begynte på nytt igjen med samma karakter, så valgte jeg vanskelightsgraden "hard". Så å si alle var enkle å banke livskiten ut av, bortsett ifra bossen. Han har jeg ikke sjans i helvete til å banke da han får liv på diverse måter hele tiden! Argh!

Lenke til kommentar

Jeg ble litt varm i toppen selv da jeg leste dette. Mange idioter kaller alt som spiller av digitale lydfiler for Ipod nå til dags, men det er første gang jeg har sett en profesjonell gjøre det. Jeg synes nesten noen burde sende en mail til VG og sørge for at vedkommende får seg en smekk, for det der er virkelig ikke akseptabelt av en som tilsynelatende får betalt for å holde seg orientert i markedet.

Lenke til kommentar
Jeg ble litt varm i toppen selv da jeg leste dette. Mange idioter kaller alt som spiller av digitale lydfiler for Ipod nå til dags, men det er første gang jeg har sett en profesjonell gjøre det. Jeg synes nesten noen burde sende en mail til VG og sørge for at vedkommende får seg en smekk, for det der er virkelig ikke akseptabelt av en som tilsynelatende får betalt for å holde seg orientert i markedet.

7000439[/snapback]

Du snakker det jeg gjorde for en time siden. Makan til journalist. Er ikke journalisme å finne ut av hvordan det i grunnprinsippet er slik at man kan leke med fakta?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...