Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som bruker iTunes på pc, så kan jeg si meg enig, for det er ikke veldig bra på Windows.

iTunes på Mac er det nesten som et helt annet program!

Enig der;) Har selv en MBP og iTunes funker utmerket. Men når det kommer til windows pff..

Lenke til kommentar

Irriterer meg at alle kameratene mine spiller WoW nå. Og siden jeg er en motstander av WoW så glir jeg sakte men sikekkert ut av gjengen.

Det irriterer meg også at den videregående skolen forventer at vi skal gjøre så utrolig mye forskjellig piss på allmenn. Å ha en framføring hver uke er ille nok, men det lærer man ihvertfall noe av. Det er ting som for eksempel å måtte finne på en dans med folk du ikke kjenner, eller å måtte framføre skuespill foran mange der det bare er jeg og en jente og vi må blant annet synge karius og baktus sangen. Og da må jeg velge mellom å få bra karakter og drite meg ut foran masse elever (hvis jeg har innlevelse), eller å ikke ha innlevelse og derfor ikke drite meg lodrett ut. Slike ting bør være forbeholdt musikk, dans og drama :thumbdown:

Lenke til kommentar
Enig i grunn, dere almenn-folk klarer ikke å gjøre det ordentlig :)

Irriterer meg dog litt over at vi som går musikk, dans og drama skal bli sett på som så sære folk :hmm:

De fleste er det da :p Hvartfall de på dans/drama... :ph34r:

Lenke til kommentar

Irriterer meg dog litt over at vi som går musikk, dans og drama skal bli sett på som så sære folk :hmm:

De fleste allemnfolk går ikke allmnen for å lære skuespill heller så jeg ser liksom ikke grunnen. Hvorfor skal liksom dette da ha noe å si for norskkarakteren min. Ikke det at vi lærer noe interessant i norsken heller da...

Nå kjenner jeg praktisk talt ingen som går der, men hvis du sammenligner for eksempel klassebilder med dramaklassene og deretter mot allmenklassene, så ser du som oftest flest "freaks" i dramaklassene.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
De fleste allemnfolk går ikke allmnen for å lære skuespill heller så jeg ser liksom ikke grunnen. Hvorfor skal liksom dette da ha noe å si for norskkarakteren min. Ikke det at vi lærer noe interessant i norsken heller da...

Om du ikke tør stå forran en klasse, hvordan blir det da med et jobbintervju (blandt mye annet som må framføres forran en forsamling)?

Lenke til kommentar

Det ordner seg, etter en stund skjønner alle at dere bare later som.

Peeve:

post-69468-1206684623_thumb.jpg

Noen som sa lavmål?

Lenke til kommentar

Om du ikke tør stå forran en klasse, hvordan blir det da med et jobbintervju (blandt mye annet som må framføres forran en forsamling)?

Jeg fortalte at vi har presentasjoner nesten hver uke, engelsk eller norsk, og hadde ikke noe imot dette. Jeg skal da heller ikke synge eller danse på et jobbintervju.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Kjørte en dieselbil, og merket at jeg hadde lite diesel på tanken, så jeg kjørte inn på en bensinstasjon for å fylle.

Så bare for morroskyld skulle jeg teste hva kunnskaper de som står i kassa på Statoil har. :wee:

Meg: ''Du, jeg har lånt en bil her, men jeg vet ikke hvilket drivstoff den bruker. Kan du hjelpe meg?''

Han: ''Kan vel det. Hvilken bil er det? Hvilket merke/modell?''

Meg: ''Det er en Audi A4 TDI''

Han: ''Åjaaa, da er det nok 95' blyfri du trenger.''

Meg: ''..... ehh..Takk.''

Skulle ledd han opp i trynet.

Forbanna rednecks. :wallbash:

Vi var innom en stasjon for en stund siden og spurte om de hadde viftereim. Nei, fikk vi til svar, men vi kunne se på Rema.

Edit: Irriterer at jeg skal kaste bort nesten hele fredagen min på jobb. Som jeg gjør hver fredag. Og i tillegg er en kollega syk, så jeg forventer å bli spurt om å jobbe i morgen.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Skjønner folk virkelig ikke at bensinstasjonen er ett sted hvor du kan kjøpe bensin, pølser og lyspærer/vindusviskere/spylevæske/motorolje.

Trenger du verkstedhjelp drar du på verksted (eller får hjelp av pappa)

Viftereim på bensinstasjon? Alle vet jo at de som jobber på bensinstasjon som regel er skoleungdom eller andre som ikke har utdannelse innen bil.

I dag irriterer jeg meg over en sur hodepine..

Lenke til kommentar
Var en gang i tiden bensinstasjoner var et sted du kunne få hjelp med bil. Dessuten hadde denne bensinstasjonen et tilhørende verksted. Bensinstasjoner er også åpne så godt som hele tiden, det er ikke verksteder.

vet da det, men det var omtrent før jeg ble født;)

Jeg pungterte og hadde heeelt flatt dekk . Stoppa tilfeldigvis på statoil pga rar lyd. Gamla bak disken kunne ikke hjelpe meg med noe annet enn å selge meg en boks med skum, og blonde surrehuet som jeg er var jeg rimelig fortvila. Men uansett. saken er at det ikke er lønnsomt å ha tilhørende verksted lengre.

Endret av L_C
Lenke til kommentar

Shell har en klausul i franchisekontraktene sine om at stasjonene skal ha verksted tilknyttet sånn at kunder kan bytte dekk, olje, spyleveske osv. Men det er derimot ikke krav om at de ansatte skal ha mekk-teknisk kunskap.

Hadde jeg drevet en bensinstasjon, så hadde jeg ikke ansatt airheads til å jobbe natt, da dette er den tiden hvor folk oppsøker bensinstasjoner for hjelp til bilen.

"Uhm, nei, assa, det er liksom ikke helt min greie, liksom, det der med biler og busser og sånne ting, assa. du må liksom på sånn der reperasjonsted, liksom. men jeg kan liksom gi deg en blowjob istedet mens du er her, assa."

---

Irritasjonmoment akkurat nå: Cogent! Jævla kjerringer!

Lenke til kommentar

Hadde du drevet en bensinstasjon tror jeg du hadde vært mer opptatt av å spare penger , enn å hjelpe den ene kunden som kanskje trenger hjelp til å fylle olje eller lappe dekk;)

Irriterer meg over at tiden går så innmari sakte, og at jeg blir skravlet høl i huet i dag når jeg egentlig bare vil være i fred.

Lenke til kommentar

Olje og dekklapper koster penger. Har man ikke personale som kan hjelpe kunden med dette, så er det heller liten sjangs å få tjent inn de kronene varene koster, da kunden heller drar til en plass hvor h*n får hjelp.

Quick-irritasjon: At den høyre brystvorta mi klør.

Endret av Den Gylne Apekatt
Lenke til kommentar
Trenger du verkstedhjelp drar du på verksted (eller får hjelp av pappa)

Du fikk med deg at det var bensin jeg spurte etter?

Skal jeg gå til verksted hvis jeg lurer på hvilken bensin bilen bruker? Hahaha, bare du som gjør det, jentami ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...