mikaragua Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 De tok ikke visa kort, så jeg måtte løpe ned i minibanken å ta ut, vannvittig irriterende. De tok ikke visa electron, mener du? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Når man laster ned en film/spill/whatever som tar laaaang tid som du gleder deg til å se/spille/bruke, men så fungerer ikke shittet! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, eller de filmene som ikke er merket at de er dubbet på polsk eller noe slikt. Den ene filmen som ble ferdig i dag var nemlig slik, den brukte dessuten lang tid på å laste ned. Jeg fikk ikke valgt det bort heller, det var spilt inn på filmen og ikke som et separat lydspor. Men holder på å skaffe en ny versjon nå, forhåpentligvis er den bedre. Har kommet 85% nå etter en time, ligger på 200+ kb/s nå, og det veier opp for den andre filmens feil. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 At jeg kom på, etter å ha kommet hjem, at jeg glemte å signere kjemirapporten jeg leverte inn i dag. Makan til irriterende måte å tape poeng på ... Argh! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 el hospital imorgen da... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 De tok ikke visa kort, så jeg måtte løpe ned i minibanken å ta ut, vannvittig irriterende. De tok ikke visa electron, mener du? Kan ha vært det ja, er ikke sikker. Fikk beskjed om at det ikke funka ihverfall Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Samme problemet som jeg prata om istad det xD Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Apropos tidkrevende nedlastinger ... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Wow, Skarstad. Den var litt ekstrem :O Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Et par innlegg er slettet grunnet brudd på retningslinjene #8. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Folk som lukter vondt og / eller har dårlig hygene Edit: Det som irriterer meg mest av alt er når post jeg gleder meg til er forsinka, og når du håper den kommer før helga gjør den ALDRI det. Irriterer også stort at vi ikke har ett alternativ for rask, billig frakt av hva som helst, enn posten. slik at det kunne blitt sunn konkuranse om priser og hurtighet. Endret 26. mars 2008 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Irriterer meg over at det er så få som faktisk svarer på e-postene dine når man skal selge eller kjøpe ting, f.eks. over Finn. Jeg skal nå, for eksempel, selge en Macbook, og jeg har fått dusinvis av folk som har sendt mail til meg og "lagt inn bud", men som jeg aldri hører noe av igjen. Det verste med det er jo at hvis jeg tror at avtalen er avsluttet/kjøperen har bestemt seg for å kjøpe, så venter jo jeg på respons, og må avvise andre potensielle kjøpere. Det hadde ikke skadet dem å sende en mail om at de ikke skal kjøpe allikevel! Endret 26. mars 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Burde være slik at bud er bindende. Har vært i liknende situasjoner selv og det er meget irriterende! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Folk som bruker engelske ord mitt inni en norsk setning. eller fornorskede ord som allerede finnes et norsk ord for. Og folk som skal forkorte flest mulig ord, ren latskap. Orddeling Folk som ikke bruker komma. Folk som bruker slike fine ord, slik at det ikke er andre enn dem selv som forstår hva det er snakk om, man høres nemlig ikke noe smartere ut, tvert imot. gah... norske språk Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 At livinglarge.no påstår at jeg bruker 9XL. Men t-skjorta jeg har på meg sier 4XL. Her skal man få en god følelse av å kjøpe seg klær, skjønner jeg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Folk som bruker engelske ord mitt inni en norsk setning. eller fornorskede ord som allerede finnes et norsk ord for.Og folk som skal forkorte flest mulig ord, ren latskap. Orddeling Folk som ikke bruker komma. Folk som bruker slike fine ord, slik at det ikke er andre enn dem selv som forstår hva det er snakk om, man høres nemlig ikke noe smartere ut, tvert imot. gah... norske språk Ja, og folk som bruker «mitt» i staden for «midt», og ikkje byrjar ein setning med stor forbokstav. For ikkje å gløyme å skrive setningar som er vanskeleg å forstå fordi dei manglar ein «det». Eg må òg få nemne folk som bruker «...» feil. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nynorsk irriterer meg Ikke noe vondt ment! Noen blir garantert gretne nå.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nynorsk og folk som ypper og når det kommer ett stykke tør de ikke å sloss men henter heller en gjeng etterpå. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nynorsk og folk som ypper og når det kommer ett stykke tør de ikke å sloss men henter heller en gjeng etterpå. Å fy faen! "jasså, da sloss vi 1on1!" så kommer ene kisen med en gjeng på 20 med pistoler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg