Skarstard Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 enig der, har ikke så mye imot akkurat homsene, men de må jo skjønne at barna kommer til å bli mobbet, de har jo to fedre! I dette scenarioet er det jo du og dine likesinnede som er homsene - alias "de som ødelegger barns liv" -, da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvorfor det? Jeg synes det er fullstendig lov, spesielt når folk irriterer seg over et utdebatert tema som det der. ._. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er bare mange av oss på forumet så skulle så inderlig ønske at alle dere homohatere tok dere en tur utenfor døren og gjerne åpnet en bok innimellom. Etter å ha lest utallige diskusjoner på dette emnet har jeg ikke enda funnet et godt argument som er god nok grunn for å frata kompetente og kjærlighe mennesker retten til å adoptere, og ikke minst frata barn for kompetente og kjærlige foreldre. Jeg håper inderlig at når mine barn vokser opp så vil jeg være på foreldremøte med noen Kari og Anna, Per og Geir. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Der er vi to, Snublefot. Jeg har to kompiser som har en datter, og de er faen de beste foreldrene jeg kunne tenkt meg. Jeg drømmer om å bli en forelder halvparten så flink som en av dem. Mer kjærlighet tror jeg ikke den jentungen kunne fått noe annet sted. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kjærlighet er flott. Men det er irriterende å vite at man er så avhengig av noen. Jeg vet at jeg ville uten tvil vurdert å ende mitt eget liv om det skjedde noe med kjæresten min. Det kan ikke være bra. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Irriterer meg at jeg kom hjem fra hytta i går, og derfor må pakke ut. Det kommer nok til å ta noen uker før jeg gidder å åpne den sekken i det hele tatt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg antar du ikke kjenner noen "homser" siden du kan komme med en slik uttalelse. Jeg hater fordomsfulle folk Hei, dette her eiirritasjonstråd! Å begynne å irritere over hva andre irriterer seg for blir vel litt feil ;O At du følte deg truffet av min irritasjon får du ta på din egen kappe mister Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg irriterer meg over folk som skal godta nesten alt, og der igjen folk som skal fornekte alt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 At du følte deg truffet av min irritasjon får du ta på din egen kappe mister Det er jo NETTOPP det du gjør selv; føler deg truffet av hans irritasjon. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg hater homser. Hvorfor i faen mener folk at de skal få lov til å adoptere. Stakkars Barn, de vil jo bli helt ødelagte. Hater du kanskje utlendinger også, siden barna deres kan bli mobbet pga hudfarge? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 At du følte deg truffet av min irritasjon får du ta på din egen kappe mister Det er jo NETTOPP det du gjør selv; føler deg truffet av hans irritasjon. jeg sa da aldri noe om at jeg irriterte meg over folk som hatet homser. Jeg nevnte min irritasjon for folk som var fordomsfulle. Om Han følte seg fordomsfull og dermed følte seg truffet skal da isåfall ikke gå ut over meg;) Jeg er hverken mann eller homofil, så hans irritasjon har ingenting med meg å gjøre Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kvifor bruker folk semikolon når dei ikkje veit når det skal brukast!? Eg døyr! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Kvifor bruker folk semikolon når dei ikkje veit når det skal brukast!? Eg døyr! Fordi de er; dumme . Generell bruk av fremmedord når det brukes feil. Det er lite gøy. Endret 24. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg antar du ikke kjenner noen "homser" siden du kan komme med en slik uttalelse. Jeg hater fordomsfulle folk Hei, dette her eiirritasjonstråd! Å begynne å irritere over hva andre irriterer seg for blir vel litt feil ;O At du følte deg truffet av min irritasjon får du ta på din egen kappe mister ntåååå.. føler meg virkelig truffet, næt. Jeg liker folk som er fordomsfulle;P;O anyway; irriterer meg over at jeg ikke fikk jobbe idag;9 Endret 24. mars 2008 av laffe Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Folk som alltid har med seg kamera på fest, knipser bilder hele tiden og legger det ut på nettby dagen etterpå. E det bare æ som syns det e irriteranes? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Folk som alltid har med seg kamera på fest, knipser bilder hele tiden og legger det ut på nettby dagen etterpå. E det bare æ som syns det e irriteranes? Å fy faen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Ah, jeg elsker det. Folk som er idioter i fylla skal jaggu meg ikke slippe unna med det. Endret 24. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det går ikke så mye på det, det virker mer som de som blir tatt bilde av ønsker å formidle til hele verden "se så sosial jeg er" osv. Festen blir jo kjedelig, og du vet aldri hvor ditt bilde kan ende opp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Den jævla netcom-reklamen med folk som ringer f.eks. hjem og forteller hvordan de føler seg og har det nå. Argh, HAT! >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg