Skarstard Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeez, hva er galt med folk? Snøfall betyr skitur, ikke snømåking. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 For de som bor på feks gård betyr det nok mer arbeid enn kos! Man må jo måke for å komme seg ut Og når det snør døgnet rundt blir det mye pes.. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 For de som bor på feks gård betyr det nok mer arbeid enn kos!Man må jo måke for å komme seg ut Og når det snør døgnet rundt blir det mye pes.. Det er derfor man bor i byen Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 For de som bor på feks gård betyr det nok mer arbeid enn kos!Man må jo måke for å komme seg ut Og når det snør døgnet rundt blir det mye pes.. Så sant så sant. Kansje jeg skal leie inn noen polakker til å måke snø? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 For de som bor på feks gård betyr det nok mer arbeid enn kos!Man må jo måke for å komme seg ut Og når det snør døgnet rundt blir det mye pes.. Pft. Det tar få minutter å lage en smal gang ned trappa og ellers kan man jo bruke traktor. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det tar jo litt tid med traktor og da hvis man har en stor gårdsplass Polakker er bra, men da må du vel gjerne ha de på bruket, slik at de er der når du knipser. Da blir det også kosli og losji, for å ikke snakke om gjømme unna alt av verdier. hehe. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Den Snickers-reklamen som popper opp hele tiden på Msn irriterer meg. Jeg skrev til og med mail til Masterfoods og klagde! Nå bare logger jeg på på nytt, om jeg ser den dukker opp. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Måka snø hjemme og hos bestemor og nå er jeg blitt sjuk trodde jeg var imun mot kulde jeg så lenge jeg har gått uten å bli forskjøla Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har da hatt polakk i hus uten at noe av verdi forsvant jeg I dag irriterer jeg meg over den iskalde vinden. Hadde det ikke vært for den hadde det vært godt og mildt ute i sola i dag , og da hadde bikkja sluppet å grave seg ned i jakka mi når vi gikk tur Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har hatt polakker til å flislegge, male lister osv uten at det forsvant så mye som en spiker.. Men det finnes mange uærlige folk der ute, særlig når du leier inn ukjente Kulden i dag var grusom. Sikker på at jeg fikk frostkader i trynet. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Irriterte meg da jeg skulle gå fra byen og hjem i stad, hadde ei tynn sommerjakke og ikke noe hansker eller lue eller noenting. Og det var -9,5 grader. Hold på å fyse ihjel, hater når det er så inni hampen kaldt. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det er KALDT i dag !! Jeg holder på å lufter ut, og det er et ishål uten like her inne. Brrrr.. På tide å lukke, da. Wææ. Irriterer meg grønn over forledre som gidder drasse med seg whineunger opp i skitrekket. De syter og skråler både opp og ned, og er bare i veien når boltrer seg på benkene i varmestua og okkuperer fem plasser mer enn nødvendig. Gah, vent til beista er litt eldre og setter pris på all tida og pengene som bl r brukt for at de skal få lære noe morsomt. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Polet har ikke åpent på lørdag Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 At det plutselig ble vinter igjen. Det irriterer noe grenseløst. At jeg fortsatt tenker på eksen min. Det irriterer noe grenseløst. At jeg vet når jeg kommer hjem fra påskeferie at jeg kommer til å savne henne noe inni helvete. Det irriterer noe grenseløst. At jeg tenker at det ikke finnes noen andre enn henne der ute for meg. Faen, jeg hater meg selv. Det irriterer, gnager og står i inni hjernen min for tiden. God Natt. : | Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det irriterer meg grenseløst når noen kjører med handlevogn rett bak meg, får helt noja, det er noe jeg ikke klarer.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det minner meg på, jeg kjørte på en gutt med handlevogna på onsdag :!: Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 At det på magisk vis ble 30 speik her i natt, og jeg hadde soveromsvinduet åpent. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Sitter nå her på TG, så kommer plutselig han ene i flokken som jeg er i, å nærmest forlanger at jeg skal brenne ei plate for han, jeg blir litt småirritert for at han ikke spør på en normal og høflig måte, men okay, jeg setter igang å brenner. I mellomtiden sier jeg fra om hva jeg mener om dette, å det ender med at takknemligheten for at jeg gidder å brenne denne plata er at jeg får slengt oppi trynet at jeg er en sur gretten unge osv. Blir så fly forbanna av slik Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) What? Sitter dere ikke å ser på CS: Source finalen? >.> Endret 22. mars 2008 av ExiliuM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg