LasH Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 HATER den reklamen på TvNorge.. Husker i hva det er, men det er noe bolig greier. Ei gammel retard dame som sitter og snakker om hva som er fordelene med og leie eller å eie osv... "Bolig Spesial" tror jeg det heter... ARG! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hater forsåvidt når folk sier de kommer om ikke så lenge, men så tar det et par timer...! Lenke til kommentar
gimme Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg Hater sånne stygge unger/ungdommer me tettsittende drakter som sniker i køen i skitrekket .... Bare fordi de er "alpinister" og jeg kunne sikker kjørt fra de så skal de snike i køen ? frekkinger! Hater folk som lukter svette Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Feite damer: 5) De er nesten bestandig attention whores. Hvor ofte har man ikke sett ei feit dundre ødelegge utsikten på dansegulvet ved å kle seg halvt naken og sprette rundt som dinosauren Barney? Argh, die plx! 6985357[/snapback] :!: Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hater forsåvidt når folk sier de kommer om ikke så lenge, men så tar det et par timer...! 6985422[/snapback] Enda irreterende er når noen sier "Kan ikke du ha LAN hos deg da?" Så snakker jeg med mamma osv, så gidder ikke de og komme alikevell... Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hater folk som lukter svette Enig, men vil omformulere det til "hater at enkelte folk lukter svette" . Særlig hvis det er så ille at man kan ikke sitte innenfor 5 meter radius uten å brekke seg. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hater forsåvidt når folk sier de kommer om ikke så lenge, men så tar det et par timer...! 6985422[/snapback] Enda irreterende er når noen sier "Kan ikke du ha LAN hos deg da?" Så snakker jeg med mamma osv, så gidder ikke de og komme alikevell... 6985490[/snapback] Kanskje det er en grunn til det Enten så er du bare litt kjedelig å være med, eller så er du en slik som klipper plenen og jobber i hagen når du har invitert venner over for å spille CS (Snakker ut fra...Ehm.. Det blir vel "revers erfaring", siden jeg er han som alltid kommer 2 timer "for sent") Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Feite damer: 1) De er alltid venninnen til den søte dama du møter på nachspiel. Og av en eller annen grunn skal de alltid sove over til dama og tvinger henne til å dra hjem. 6985357[/snapback] Where is your wingman, mate? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Alt dette fanboy opplegget i spill kategorien.. Birger Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Enig med Nordoelum. Men Vænisj Åksi Ækksjen reklamen er døden. Cillit Bang også forøvrig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg Hater sånne stygge unger/ungdommer me tettsittende drakter som sniker i køen i skitrekket .... Bare fordi de er "alpinister" og jeg kunne sikker kjørt fra de så skal de snike i køen ? frekkinger!Hater folk som lukter svette 6985476[/snapback] Pokker også! Hater dem! Drittunger! Også er de så stygge og! Blir så sint Så ser de sånn overlegent på deg, med de stygge hjelmene sine.. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hater forsåvidt når folk sier de kommer om ikke så lenge, men så tar det et par timer...! 6985422[/snapback] Enda irreterende er når noen sier "Kan ikke du ha LAN hos deg da?" Så snakker jeg med mamma osv, så gidder ikke de og komme alikevell... 6985490[/snapback] Kanskje det er en grunn til det Enten så er du bare litt kjedelig å være med, eller så er du en slik som klipper plenen og jobber i hagen når du har invitert venner over for å spille CS (Snakker ut fra...Ehm.. Det blir vel "revers erfaring", siden jeg er han som alltid kommer 2 timer "for sent") 6985629[/snapback] Hvis det var grunnen hadde de i heletatt spurt da? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 dette: Noen som er enig? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Damer med store barnevogner som tror de eier hele gata! GAAAAAAAH! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Ja, jeg er enig. Disse er ikke så ille, (ille nok, selvfølgelig), men de verste for øyeblikket. Endret 2. oktober 2006 av Redline Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg hater sånne småe unger som trur de er så store og går rundt og sier "ska du ha bank??hæ?hæ?hæ?hæ?hæ?hæ?" og som man må hive ned trappa og drukne dem i dass for at de skal skjønne at de er helt teite og ubetydende. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Enig. Samme unger som sier «Kom her, a, *dytte vekk*, kom her, a, *dytte vekk*», hva er poenget? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 -Hater folk som bryter avtaler uten å oppgi noen grunn. -Hater vinteren Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det faktum at bare 63% av alle gutter vasker seg på hendene etter toalettbesøk irriterer meg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bortskjemte og uhøflige ungdommer som tror de er bedre enn meg fordi jeg står bak et kassaapperat etter skolen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg