Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hater forsåvidt når folk sier de kommer om ikke så lenge, men så tar det et par timer...!

6985422[/snapback]

Enda irreterende er når noen sier "Kan ikke du ha LAN hos deg da?" Så snakker jeg med mamma osv, så gidder ikke de og komme alikevell...

6985490[/snapback]

Kanskje det er en grunn til det :p

Enten så er du bare litt kjedelig å være med, eller så er du en slik som klipper plenen og jobber i hagen når du har invitert venner over for å spille CS :tease:

 

(Snakker ut fra...Ehm.. Det blir vel "revers erfaring", siden jeg er han som alltid kommer 2 timer "for sent") :thumbup::whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Jeg Hater sånne stygge unger/ungdommer me tettsittende drakter som sniker i køen i skitrekket .... Bare fordi de er "alpinister" og jeg kunne sikker kjørt fra de så skal de snike i køen ? frekkinger!

Hater folk som lukter svette :p

6985476[/snapback]

Pokker også! Hater dem! Drittunger! Også er de så stygge og! Blir så sint :p

Så ser de sånn overlegent på deg, med de stygge hjelmene sine..

Lenke til kommentar
Hater forsåvidt når folk sier de kommer om ikke så lenge, men så tar det et par timer...!

6985422[/snapback]

Enda irreterende er når noen sier "Kan ikke du ha LAN hos deg da?" Så snakker jeg med mamma osv, så gidder ikke de og komme alikevell...

6985490[/snapback]

Kanskje det er en grunn til det :p

Enten så er du bare litt kjedelig å være med, eller så er du en slik som klipper plenen og jobber i hagen når du har invitert venner over for å spille CS :tease:

 

(Snakker ut fra...Ehm.. Det blir vel "revers erfaring", siden jeg er han som alltid kommer 2 timer "for sent") :thumbup::whistle:

6985629[/snapback]

Hvis det var grunnen hadde de i heletatt spurt da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...