thadon Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Irriterer meg over Osama Bin Laden Endret 20. mars 2008 av thadon Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Irriterer meg at nesten hele vennegjengen er bortreist. Har ikke så mye å gjøre. Og at når jeg prøvde å spille el-gitar igjen når jeg kjedet meg røk det en streng og eide hånda mi :| Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hensynsløshet. Fy faen. Å vite at noen er forelsket i en, for så å oppmuntre dem, og oppmuntre dem, også *poff* helt ut av det blå "ja, jeg og typen skal dit" eller noe. ARGH. Det er så irriterende at mennesker kan gjøre slikt. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det er irriterende at det snør! Når jeg våkna i dag morges var det første jeg tenkte; "Åååå ut å kjøre MC!" Men neida. Det ble det aldri noe av. Da var det 2-30 cm med snø I går var det omtrent snøfritt. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 DVD-cover med innebygd ADL (anti-DVD-utløserknott.) Det er som om en bilprodusent lager bilhåndtak på en ny bil, men istedet for at bildøra går opp, kommer det bare opp et bilde av en hånd som rekker finger til deg, samtidig som "Rosa Helikopter" dundres inn i blodårene dine, intravenøst! Helvetes fordømte faenskap fra Satans anus!!! Og hva faen er opplegget med å lage fire fordypninger rundt DVD-en, når det likevel stikker opp en forbanna kant der?! Faen ta, nå har jeg nettopp stått i omtrent 5 minutter og træla for å få ut filmen. Jeg vil se den Satans horefilmen, ikke slåss med den!!! Hooouuuu...... Utblåsning over. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 At jeg ikke har noe drikke til helga. Vet du ikke at du ALLTID skal ha nok drikke liggende til å dekke minst 2 fyllakuler? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Når vi først er inne på det der med drikking. Norsk drikkekultur irriterer meg. "Hæh? Tok du deg bare en øl til maten, også stakk du ut, og var ikke full når du kom hjem?!". Grøftefylla. Bah. Også det der med at polet i Strømstad (?) holder stengt på grunn av Ola Nordmann. FLAUT. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Kunne ikke vært mer enig! "hæ, har du ikke drukket opp drinken din ENDA?!?!" og "fy faen for en tynn drink du har..........." Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Slenger meg på den. Norsk drikkekultur irriterer meg ekstremt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hater å være alene!! Pina meg det kjedelig Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Helligdager og søndager..... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Slenger meg på norsk drikkekultur. o0 Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg har fritids som vanlig. Sitter og lager handlevogner på prisguide. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) At det snødde, og la seg i Oslo igår (natt)! Huff. Og det faktum at jeg og en venn betalte 100,- hver for å komme inn på utested og så viste det seg at det var 95 % asiatere Og den utrolig latterlige overlegne tonen man finner i diverse kategorier på dette forumet. For eksempel så er enkle spørsmål for alle som ikke har bedrevet aktiviteten før får man relativt lite hjelp og føler seg som en tulling som spurte. Endret 21. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 At det snødde, og la seg i Oslo igår (natt)! Enig. Akkurat når det ser ut til å være smelta bort overalt får vi tilslengt en meter med snø. Begynner å irritere meg enormt over denne snø - smelt - is i to uker prosessen her. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Forbanna snø. Den siste uka har det vært varmt, deilig og grønt gress, men det klarte en kveld og natt å endre. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Forbanna snø. Den siste uka har det vært varmt, deilig og grønt gress, men det klarte en kveld og natt å endre. +1 Det er helt håpløst. Snømåking suger veldig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det er KALDT i dag !! Jeg holder på å lufter ut, og det er et ishål uten like her inne. Brrrr.. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg er alene hjemme denne helga, og uten traktor så det blir ikke mange turer ut. Måke snø "manuelt" i dette store tunet er totalt bortkastet. Ike bare det men bilen min er snødd ned. Puh, det var vel det meste. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 I min bok er alene hjemme alltid positivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg